raptor 700 nieuwe update P5

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Re: raptor 700 nieuwe update P5

Bericht door Sebastien »

Die hotcam stage 2 had ik ook besteld, maar ze hadden problemen met leverancier. dus uiteindelijk is hij der toch niet opgekomen.
maar uitstel is geen afstel e :D
die komt er zowiso nog op!!
over die crank heb ik ook al zitten denken. Maar dat zal voor in de toekomst zijn :crosser:

ja amaai turbo is wel zalig!! maar die zijn jammer genoeg niet goedkoop en ben bang dat de levensduur van de motor drastisch zal dalen :verymad:

grtz
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

tja,
ik zit ook met de prijs, maar het lijkt me zo dik he.
en wat je zegt is waar maar dat is bijna met elke verandering waaruit je vermogens winst maakt.
als alles straks highpressure is krijgt het blokkie ook meer op z,n donder maar wel continu.
met een turbo alleen als je het gas opentrekt :p
dus van alles valt wel wat te zeggen :wink:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

als je er even over nadenkt is die turbokit zelf samen te stellen en dat gaat volgens mij veel goedkoper zijn dan die kit die je kan kopen
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

airwolf schreef:als je er even over nadenkt is die turbokit zelf samen te stellen en dat gaat volgens mij veel goedkoper zijn dan die kit die je kan kopen
idd. maar dan moet je wel de juiste knowhow hebben + de immense hoeveelheid tijd die je erin moet steken. :wink:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

ja dat wel
Plaats reactie