Pagina 7 van 9

Geplaatst: za 16 jun, 2007 17:10
door BULLET-PROOF
ja die piwee's merken dat nog niet eens hoor...

Geplaatst: za 16 jun, 2007 18:32
door FLIPmode
albrecht schreef:
KEVIN-RAPTOR #6 schreef:quads moeten niet naar de keuring...
Juist maar de verzekering in geval van een ongeval :x
Dan zou ik maar snel terug de orginele banden leggen (ALLES wat ge laat afwijken van orgineel is niet gehomologeerd en is dus een reden voor de verzekering om zich terug te trekken).
En welke liefhebber rijd er nog orgineel rond? Men werpe de eerste steen... :mrgreen:
En op papieren staat enkel chassisnr dus dat heb ik al netjes laten omkloppen haha

Geplaatst: vr 13 jul, 2007 19:20
door coolboyke
ik rijd nog origineel ... 8)
das toch geen schande ? kben wel nog ma 16 :p :crossercool:

Geplaatst: di 31 jul, 2007 18:22
door FLIPmode
Dan rijd ge nog niet op de weg en dat is eigenlijk waar het hier om gaat :wink:

Geplaatst: di 31 jul, 2007 19:46
door mr. frauley
heel mooie quad :shock: :D dat zal wel vooruitgaan denk ik :p

Geplaatst: wo 01 aug, 2007 12:05
door FLIPmode
Als em warmgedraaid is toch :mrgreen:

Geplaatst: wo 01 aug, 2007 16:34
door mr. frauley
haha :D

Vind de vorm van predetors wel mooi, heb je ook met het egte blok ervan gereden? zijn da degelijke quads?

Geplaatst: do 02 aug, 2007 20:06
door FLIPmode
Heb ook met echte blok gereden maar was een beetje laat met distributieketting te vervangen :oops:
Maar had dan ook een rede om der dit van te maken :wink:
Voor de rest degelijke quads, maar hebben hun onderhoud nodig van tijd tot tijd net zoals alle machines.
Standaard niet zo echt om puur te crossen daar hij nog al zwaar is voorin, voor de rest mooie machine met enkele mooie standaard features zoals: stalen remleidingen, fox veren...

Geplaatst: vr 17 aug, 2007 21:55
door Tommyboy
Toch nog eventjes mijn mening zeggen, quads moeten NOG niet naar de keuring. Je moet NOG niet een speciaal rijbewijs voor hebben (hoewel er NU al reeds plannen zijn om het in te voeren).

Kijk, een quad verbreden, verlagen, chromeren, andere banden, uitlaat: CAVA
MAar een compleet ander blok, zwaarder etc etc: NEEN!

HEt komt door zulke manne dat die regelingen er binnenkort gaan doorkomen, als er weer ene een accident heeft gemaakt en het was ne '''getunede''' quad...

Ik vind dat je jou quad dan maar moet gebruike op circuit en Niet op de openbare weg...

Stel je hetvolgende eens voor:
je zijt verzekert voor X aantal CC en je betaalt er X euro voor... nu met je zwaarder blok...

Op een dag rij je tegen een auto met 2 volwassenen en 2kinderen: kinderen overlijden en volwassenen zijn zwaar gewond en GIJ overleeft (hypothetisch). Dan trekt de verzkering zich terug, ook al klopt ge uw nr om die specialisten die ZIEN dat hoor! En kun jij je gans leven gaan betalen voor de lichamelijke letsels van die inzittenden (vader is lam, moeder is blind), werken voor enkel dat te kunnen betalen... Is dat het waart voor je?

Okee, ik ben zelf tuning gek maar er zijn grenzen ...

Duss conclusie, jullie gaan zien, binnenkort: KEURING voor quads en speciaal quad rijbewijs... Omdat Belgie nog niet bekend is met het QUAD fenomeen zijn ze (momenteel) zo lax. Tis allemaal sjiek en vet en dat gaat lekker snel zo een verzwaard blok etc etc maar denk ook eens als het mis loopt? We hopen allemaal: met mij niet, awel mss niet met jou maar wel met de mensen die je aanrijdt...

Groetjes

Geplaatst: vr 17 aug, 2007 21:58
door OpticalNicolas
wel als ze dat allemaal gaan invoeren

zou ik zeggen: PROFITEER ERVAN :bier: :bier: :duivel3: :rock:

Geplaatst: vr 17 aug, 2007 23:49
door AlfA
Tommyboy schreef:Toch nog eventjes mijn mening zeggen, quads moeten NOG niet naar de keuring. Je moet NOG niet een speciaal rijbewijs voor hebben (hoewel er NU al reeds plannen zijn om het in te voeren).

Kijk, een quad verbreden, verlagen, chromeren, andere banden, uitlaat: CAVA
MAar een compleet ander blok, zwaarder etc etc: NEEN!

HEt komt door zulke manne dat die regelingen er binnenkort gaan doorkomen, als er weer ene een accident heeft gemaakt en het was ne '''getunede''' quad...

Ik vind dat je jou quad dan maar moet gebruike op circuit en Niet op de openbare weg...

Stel je hetvolgende eens voor:
je zijt verzekert voor X aantal CC en je betaalt er X euro voor... nu met je zwaarder blok...

Op een dag rij je tegen een auto met 2 volwassenen en 2kinderen: kinderen overlijden en volwassenen zijn zwaar gewond en GIJ overleeft (hypothetisch). Dan trekt de verzkering zich terug, ook al klopt ge uw nr om die specialisten die ZIEN dat hoor! En kun jij je gans leven gaan betalen voor de lichamelijke letsels van die inzittenden (vader is lam, moeder is blind), werken voor enkel dat te kunnen betalen... Is dat het waart voor je?

Okee, ik ben zelf tuning gek maar er zijn grenzen ...

Duss conclusie, jullie gaan zien, binnenkort: KEURING voor quads en speciaal quad rijbewijs... Omdat Belgie nog niet bekend is met het QUAD fenomeen zijn ze (momenteel) zo lax. Tis allemaal sjiek en vet en dat gaat lekker snel zo een verzwaard blok etc etc maar denk ook eens als het mis loopt? We hopen allemaal: met mij niet, awel mss niet met jou maar wel met de mensen die je aanrijdt...

Groetjes
Hier wil ik toch even op reageren... Als je een andere uitlaat op je quad zet, of je verlaagd hem, andere bumper, ben je NET zoveel in fout als dat je er een ander blok in gooit. Als de verzekering écht wil, kan ze zicht terug trekken bij iedere quad hier op het forum.
In keuring, rijbewijs, ik denk het niet, vergelijk het met motoren, Hoeveel zelfbouw exemplaren zijn er niet ? er is ook ooit sprake geweest van eenkeuring, maar die is er ook niet. Als zo'n keuring er moest komen omdat enkelen wat extreek gaan, dan moesten de motoren al jaaaren naar de keuring.

Dat men bij de auto's nu een tunings-keuring heeft, daar hebben de tuners ZELF om gevraagd, ze waren al jaren voorstander van een duidelijke wetgeving, en die hebben ze gekregen (ik weet waar ik over spreek, ik was zelf een van hen, ik zat ook op TB, carstyling, enz...). Daarom dat hier op het forum meermaals is gezegd van hier gewoon niet teveer ruchtbaarheid aan te geven, en niet teveel te vragen om regels... Laat het gewoon zoals het is, niemand maakt zich zorgen, en we zitten zowat in een grijze zone, maar we zijn nog (redelijk) vrij.

Geplaatst: vr 17 aug, 2007 23:53
door Tom#11
volledig met alfa eens :duimhoog:

Geplaatst: za 18 aug, 2007 08:22
door FLIPmode
Lol! ik ga zelf ook es reageren:
1) Er zijn mensen die nog niet eens verantwoord met ne fiets kunnen rijden.
2) Ik heb vrouw en kind, dus ik weet wel degelijk wat er op het spel staat.
3) Ik ben al met verschillende mensen van het forum gaan rijden en ze mogen allemaal hier hun grieven neerschrijven als ik ooit onverantwoord heb gereden.
4) Hypotetisch: als de aarde tegen ene degelijke meteoor botst zijn we allemaal dood dus: loosen up
5) Ofwel zijt ge niet tevreden met uw eigen en moet ge wat meer ne boom gaan knuffelen in plaats van hier overal de relnicht uit te hangen(gezien uw reputatie)
6) En anders spreken we wel eens ergens af en dan komt ge uwe uitleg maar es persoonlijk doen, dat kan ik als hypotetisch uitschot van de maatschappij zelfs appreciëren(ge zijt van Limburg dus 2 september in Hasselt dat moet lukken :mrgreen: )
7) Goed dat ge WEERAL herhaald wat en al 1000 keer gezegd en dus al evenveel keren beantwoord is.
8) Tis te hopen dat ge zelf overal en met alles met de wet in orde zijt als ge ne keer 15 jaar verder in uw leven staat.


m.v.g. FLIPmode

(oja vanaf september staat em te koop wegens een ander project met NOG ne zwaardere motor, ge kunt mss een bod doen :mrgreen: )

Geplaatst: za 18 aug, 2007 10:01
door Rappy 660
vanaf nu volg ik dit project ook op de voet :p

zeer schone predator!
echt zot projectje!

keep up the good work! :crossercool:

ciao

Geplaatst: za 18 aug, 2007 10:30
door IzzY
gewoon keihard tune gek.

laat die bitches maar zeike, keep up the good work.

motor swap for life :knikduim: