Show your car!
volgens mij is tico nu wildweg in het rond aan slaan,
bedoel je niet Ger in plaats van teunie of Airwolf?
bedoel je niet Ger in plaats van teunie of Airwolf?
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrider
Ik vond dit een tof topic...
Als je nu ziet waar deze topic op uitdraaid: nen hoop zever en leugens?, flauwekul...ZONDE
Als je nu ziet waar deze topic op uitdraaid: nen hoop zever en leugens?, flauwekul...ZONDE
http://forum.extreme4x4.be - join us !
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
@ tico
Je moet gewoon niet zo mans gaan doen met je ik heb een r32 chassis bla bla.
Ik heb het even uitgezocht van je zogenaamde r32 en je zit gewoon uit je nek te lullen.
En de waarheid doet nu eenmaal even pijn, maar zet je eroverheen het komt allemaal wel weer goed met je
oh ja nog gefeliciteerd met het behalen van het eerste: ik ben door de mand gevallen in dit topic met mijn "r32 met 284 pk" trofee
Ik ben benieuwd wie er volgen gaat
Als we allemaal gewoon blijven doen in plaats van pubergedrag te vertonen met mijn auto dit en mijn auto dat en bla bla 300 pk in mijn trabant o.i.d.
dan zou dit inderdaad een leuk topic kunnen zijn maar zodra mensen beginnen te looseren begint het bij mij een beetje te jeuken
Ik heb het even uitgezocht van je zogenaamde r32 en je zit gewoon uit je nek te lullen.
En de waarheid doet nu eenmaal even pijn, maar zet je eroverheen het komt allemaal wel weer goed met je
oh ja nog gefeliciteerd met het behalen van het eerste: ik ben door de mand gevallen in dit topic met mijn "r32 met 284 pk" trofee
Als we allemaal gewoon blijven doen in plaats van pubergedrag te vertonen met mijn auto dit en mijn auto dat en bla bla 300 pk in mijn trabant o.i.d.
dan zou dit inderdaad een leuk topic kunnen zijn maar zodra mensen beginnen te looseren begint het bij mij een beetje te jeuken
Laatst gewijzigd door ger op do 24 mei, 2007 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quad Master
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
hiep hoi ik heb der 65 (pk's dan). Maar zuinig dattie is .ger schreef:@ tico
@ ger: gun ze hun verhaaltje toch, kunnen we nog es lache
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Quadracer
en ik vond die 25 van mijn pa zijn trabant al spectaculair voor dat blok
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
sorry maar ik heb zo het vermoeden dat jij is goed moet lezen!ticoquad schreef:He man sorry dat zag ik niet je hebt het ge Quote sorry.Teunie schreef:Volgens mij heb je de verkeerde naam gebruikt want ik heb nix opgezocht bij de RDW
Maar je gebruikt vaker verkeerde benamingen geloof ik.
No offence
Maar Airwolf bedoel ik .
Sorry Teunie mijn fout.
ik heb niks verkeerd geschreven over jou auto!
kga hier is nekeer mijn autoke poste en men 2 vorige , kmoet er bij zegge , kben aan achteruit gaan in plaats van vooruit , maar kom , nu is het zuinig rijde
Honda civic coupé 1995 , 1500 16 v met 102 geweldige pk's is verkocht
Honda crx vtec 1992 1600 16v 150 pk is al wa beter , ging smerig goed is ook verkocht
Honda civic HB 1998, 1400 16v 90pk , mijn huidige wagen , nie snel maar brengt me overal waar ik wil zijn door weer en wind , trouwens is te koop
voila se , en nu is het sparen geblazen want ik sta al jaren zot van een dodge ram of en chevrolet tahou en daar is toch heel wat geld voor nodig
greetz , reacties mogen komen maar ik zeg het nu al , tzijn geen " speciale" uitvoeringen ofzo hoor héhéhéhé
Honda civic coupé 1995 , 1500 16 v met 102 geweldige pk's is verkocht
Honda crx vtec 1992 1600 16v 150 pk is al wa beter , ging smerig goed is ook verkocht
Honda civic HB 1998, 1400 16v 90pk , mijn huidige wagen , nie snel maar brengt me overal waar ik wil zijn door weer en wind , trouwens is te koop
voila se , en nu is het sparen geblazen want ik sta al jaren zot van een dodge ram of en chevrolet tahou en daar is toch heel wat geld voor nodig
greetz , reacties mogen komen maar ik zeg het nu al , tzijn geen " speciale" uitvoeringen ofzo hoor héhéhéhé
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
nog even iets anders:
zag net ook de BMW M6 tension ergens staan, vindt het spijtig dat als je hem van opzij bekijkt dat hij een mercedes sport gehalte heeft. voor de rest zal het wel een leuke auto zijn
ohja, en mijn focusje is een 1.6 16kleppen met 100PK (1ste foto) zeker genoeg voor mij
zag net ook de BMW M6 tension ergens staan, vindt het spijtig dat als je hem van opzij bekijkt dat hij een mercedes sport gehalte heeft. voor de rest zal het wel een leuke auto zijn
ohja, en mijn focusje is een 1.6 16kleppen met 100PK (1ste foto) zeker genoeg voor mij
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrider