Pagina 7 van 8
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: zo 25 apr, 2010 17:30
door FLIPmode
FLIPmode schreef:quad-racerrr schreef:Netjes,
Nog een beetje oefenen voor de stoplichten en dan komt dat wel goed
PS: kun je de 1 gewoon niet overslaan?
Of trekt hij dan te zwaar op?
Nope dan gaat hij niks meer, probleem is dat ik aan de start niet vol durf te gaan zonder weelybar, hij moet voor onder blijven anders gaat em alle kanten op
, en hij moet lager
@ John : ja de eerste keren toch moeten wennen, blij dat ik achter was 190 op crossveren is niet alles
uitslagen
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: zo 25 apr, 2010 17:39
door hardcorechaam
reactietijd: 000
193
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: zo 25 apr, 2010 18:13
door Haagje
Netjes man.
Ben benieuwd als de quad verder af is
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: zo 25 apr, 2010 19:15
door FLIPmode
Tnx ik ook
hardcorechaam schreef:reactietijd: 000
193
En nog een versnelling over
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: zo 25 apr, 2010 20:57
door KrisZ400
Whoohow, volgende keer ben ik er zeker weer bij!! Niks wat me kan tegenhouden
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: ma 17 mei, 2010 20:00
door gareth
Valt me tegen hoe je weg rijd. Met de gasgas kon ik volle toeren weg en dan ging die ook echt weg
Kon hem heel goed aan de grond houden.
Ik reed trouwens gewoon met de orginele vertanding van de r1 motor en dat is ook het beste. Haalde 230kmh in ze 4 op de testbank, dus heb dan nog 2 versnellingen over.
Je frame was wel wat verlengd toch? Msschien eerder naar 2 schakelen of vloeiender gas geven in ze 1.
Maar verder wel super gaaf en respect voor het project
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: ma 17 mei, 2010 20:54
door FLIPmode
Daar moet ik nog aan werken en ja de ballen moet ik nog kweken(
), nadeel aan de 2 turbo's is zoals ik al zei het turbogat , alles of niks(hij moet eerst de turbo's opspoelen eer dat hij lucht krijgt, de air priority valve komt er in de winter op), en alles in z'n 1 was nog te beangstigend. Ik heb wel tijden gehoord van de R1gasgas in drachten, zat rond de 11 sec en 205 kph op de 400m(met airshift) dus als ik ne degelijke start heb kom ik daar mss ook wel aan. Daar word nu werk van gemaakt, tis ook niet zomaar ne standaard motoblok hé, het moet niet kapot draaien. Opbouwen en iedere keer een beetje beter, in de winter wordt het zowiezo enkele turbo en véél gewicht lozen,nu staat eerst ridgid achterkant (met crossveer trekt em de hele achterkant bij elkaar
) en wheelybar opt programma, en dan weer testen de 19de en 20ste in Brustem met meer toeren bij de start uiteraard
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: di 18 mei, 2010 09:34
door airwolf
post dan maar vids!
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: di 18 mei, 2010 20:09
door FLIPmode
As always
. Juist de "strut" eronder gekletst dus nu 0 vering achter en terug laag gelegd. Kijken wat het geeft
.
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: di 18 mei, 2010 20:37
door gareth
Wheelspin
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: di 18 mei, 2010 21:29
door FLIPmode
Beter een beetje wheelspin dan een slechte start
(Bandjes plakken wel goed voorlopig
)^
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: wo 19 mei, 2010 00:33
door mobydirk
gekkenhuis!!! wat loopt dat ding hard
190km/u op 400m
ik kwam niet verder als 170km/u met een tijd van 12.3 geloof ik
echt brut
als de mijne het weer doet moeten we toch maar eens gaan sprinten
al zal jij denkik niet naar drachten komen ?
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: wo 19 mei, 2010 05:16
door FLIPmode
In de zomer als ik vakantie heb valt er mss wel eens wat te regelen
. Eerst de start verbeteren en mss voor nog een kleiner tandwiel (kan ik alle versnellingen gebruiken),en haalt hij de top nog makkelijker. Op naar de 200kph en de 11sec
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: do 20 mei, 2010 00:46
door mobydirk
ik ben er altijd voor in
lijkt mij wel leuk
het lijkt me ook wel een keer bruut om op zand te sprinten
al zal ik dan wel even achter wielen/banden moeten lenen van iemand
Re: Wild & Wicked
Geplaatst: do 20 mei, 2010 07:22
door tjobbie
is een PC5 met autotune en quickshifter niks voor je misschien?