Ik heb t antwoord bij lieren geplaatst want we zijn hier een fotopagina om aan t dopen naar lierpaginaArdjuh schreef:Ik heb meer als genoeg aan 6 tot 8 meter... Maar in welk opzicht knoeien?

Ik heb t antwoord bij lieren geplaatst want we zijn hier een fotopagina om aan t dopen naar lierpaginaArdjuh schreef:Ik heb meer als genoeg aan 6 tot 8 meter... Maar in welk opzicht knoeien?

Faceplantpetern schreef:valt dit ook onder vast?
Mijn kleine stond in elk geval STEVIG.
[img]http://lh5.ggpht.com/_KWx6hwEf0bU/SyUy5 ... 06.JPG/img]

Natuurlijk mag dit!! Leedvermaak is het beste vermaak hèpetern schreef:valt dit ook onder vast?
Mijn kleine stond in elk geval STEVIG.

Hahaha, met straat banden in het zand....Raun schreef:Hierbij nog wat foto's van mijn ritje in de zomer (vond ze nog op de pc), ik kwam toch behoorlijk vast te zitten in dat mulle zand
Enjoy:

Wel goed dat je erbij zet dat het hengelo in gelderland is, ik kende alleen hengelo naast enschede, waar ik nu zit.
 Wel goed dat je erbij zet dat het hengelo in gelderland is, ik kende alleen hengelo naast enschede, waar ik nu zit.  , zeker op die 1e foto, dan moet er niet veel verkeerd gaan, want dan kun je rennen.....
 , zeker op die 1e foto, dan moet er niet veel verkeerd gaan, want dan kun je rennen.....

Die gast heb ik wel zien rijden, ik heb er zelf ook gereden met een vriend.Raun schreef:Deze kwam ik nog tegen van de enduro rit in GLD
Dit ben ik niet, maar het ziet er wel spectaculair uit!