19 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Re: 20 QUADS AANGESLAGEN IN LUMMEN OP 18/10/09

Bericht door cd_BE »

eddy1 schreef:Net terug van de politie hier werd ik ook niets wijzer van!!Zoals gewoonlijk :roll:
Ze zeiden dat het in belgie was en ze daar de wetten niet kenden....1 europa :lol:
Maar hoelaat kunnen we vandaag bellen met het parket in Hasselt??

Gr.Eddy
Voor vragen of opmerkingen kan het parket tussen 9h00 en 12h30 en van 13h30 tot 17h00 bereiken via de volgende gegevens:

Onthaal Parket Hasselt
Thonissenlaan 75, 3500 Hasselt
011/246.600
info@parketonthaal.be

http://www.parketonthaal.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

*edit*
Wel de landscode gebruiken, +003211246600 is het nummer dan.
SMC 200 groen dat is mijn quadje, je moet laag beginnen hé
zipcode
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door zipcode »

Eddy, we konden pas vanaf woensdagmorgend bellen heb ik begrepen, heb ook net met advocaat van de verzekering contact opgenomen, en die wachten op de verklaring en dan kunnen zij ook actie nemen, ga me ook inschrijven bij MAG, denk dat dit wel interessant is als we dit allemaal zouden doen

grts
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

Quicksilver schreef: kan de webmaster geen bezoekers weigeren of sommige onderwerpen weigeren voor gasten?

Groeten en veel steun !
Je kan er altijd een gesloten forum van maken. Maar ik heb zo de indruk dat er ook vrij veel toeschouwers zijn die posten en zich niet willen registreren om god weet welke reden.

Registeren en dan een goedkeuring krijgen van de admin. Maar dit zal veel nieuwe mensen tegenhouden om zich aan te melden.

Je kan natuurlijk altijd het gedeelte kalender & ritten sluiten voor het publiek en enkele open stellen voor actieve forum leden.
cyclonedriver
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cyclonedriver »

cd_BE schreef:
Quicksilver schreef: kan de webmaster geen bezoekers weigeren of sommige onderwerpen weigeren voor gasten?

Groeten en veel steun !
Je kan er altijd een gesloten forum van maken. Maar ik heb zo de indruk dat er ook vrij veel toeschouwers zijn die posten en zich niet willen registreren om god weet welke reden.

Registeren en dan een goedkeuring krijgen van de admin. Maar dit zal veel nieuwe mensen tegenhouden om zich aan te melden.

Je kan natuurlijk altijd het gedeelte kalender & ritten sluiten voor het publiek en enkele open stellen voor actieve forum leden.
iedereen kan zich voordoen als "quadliefhebber"..........
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

cyclonedriver schreef: iedereen kan zich voordoen als "quadliefhebber"..........
idd, daarmee enkel actieve leden. Maar zoals ik al zei dit gaat mensen afschrikken. We moeten dit er bij nemen.
anaconda
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door anaconda »

Had er een vrouw voorop gereden , hadden jullie dit allemaal niet voor!
eddy1
Quadrider
Quadrider

Bericht door eddy1 »

:lol: :lol:
Laatst gewijzigd door eddy1 op zo 17 okt, 2010 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
anaconda
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door anaconda »

ja man, dan moet je underground gaan. The real stuff! Heb je ook geen forum nodig.
eddy1
Quadrider
Quadrider

Bericht door eddy1 »

Laatst gewijzigd door eddy1 op zo 17 okt, 2010 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Wizzzard
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door Wizzzard »

Damn, vooreerst sterkte gewenst aan de gedupeerden! :cry:
Ik merk een extreme evolutie, het wordt gewoon erger en erger!
Waar gaat dat eindigen? Dat we enkel nog gaan mogen rijden op afgesloten terreinen... die er ook al bijna niet meer zijn?
Blijkbaar zijn alle middelen goed om alle quads van de baan te krijgen, onroad of offroad, maakt niet uit.

Ivm het forum en ongewenste bezoekers... een BBforum is een openbaar instrument hé, dat maakt het ook zo krachtig.
Meer afschermen kun je op een forum niet, toch zeker niet voor een volledige gemeenschap van quadrijders.
Bepaalde werkgroepen zouden dat bv wel kunnen, en best dan enkel in het geval dat men elkaar ook offline kent...
(zoals bv op extreme4x4)
wolf
Quadrider
Quadrider

Bericht door wolf »

bon mannen ik heb zojuist ook gebeld en de procureur had de pv's nog niet ontvangen. In theorie blijven de quad's vast tot aan de politierechtbank (enkele maanden). Ik heb de zaak ook uitgelegd aan de ik moet wel zeggen zeer vriendelijke man, hij heeft me gevraagd of er effectief geen verbodsborden staan en vond dit ook wel raar. Ik heb onze zaak een beetje vergeleken met wielertoeristen die op zondag een rondrit doen wel dit was ook zo bij ons, we waren met teveel om te gaan wildcrossen en daarin gaf die man mij ook gelijk. hij zal ook geneigd zijn om de quad,s vroeger te laten gaan maarja hij moet wachten op de pv's. dus aan iedereen die belt vertel zoals het was en blijf vooral vriendelijk en dan denk ik wel dat we ergaan komen (hoop doet leven )
Laatst gewijzigd door wolf op di 20 okt, 2009 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
JBX
Quadrider
Quadrider

Bericht door JBX »

Ook juist gebeld, die mens had blijkbaar weinig tijd want hij was nogal kortaf, maar wel vriendelijk. We krijgen de quads waarschijnlijk al in de loop van de week terug en hoeven niet te wachten tot de zitting. We moeten nu gewoon afwachten zegt hij. Ik zou 'm dus ook niet meer bellen voor stomme vragen zodat hij het niet op zijn zenuwen krijgt van ons :-)
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
zipcode
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door zipcode »

dit denk ik ook best hem niet meer lastigvallen nu, hij zal zo kort geworden zijn omdat hij alle tien minuten telefoon krijgt van iemand van ons, de uitleg is hier nu gegeven, laat ons nu allen afwachten tot woensdag, dan zal hij wel meer te vertellen hebben als hij ons verslag heeft kunnen lezen, want die had hij nog niet ontvangen, zoals iedereen aanhaalt deze persoon was zeer vriendelijk en begrijpend, laat ons hier ook wel zien wat we hier nog schrijven..........

altijd beleefd blijven, zal ons helpen

grts, zip
eddy1
Quadrider
Quadrider

Bericht door eddy1 »

Laatst gewijzigd door eddy1 op zo 17 okt, 2010 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
cd_BE
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cd_BE »

Jullie hebben toch de quads er nog opgereden als ik het zo zie. Hoe vriendelijk, want ze hadden precies geen kraan bij, dan stonden jullie er nu nog te staan.

Als je dit filmpje ziet & hoort kan je toch moeilijk zeggen dat een quad veel lawaai maakt.
http://www.youtube.com/watch?v=vFWXzijj ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie