Raptor 660r project W-lies
-
- Quad Master
Re: Raptor 660r project W-lies
Er staan daar precies wel mooie bolides in de garage
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
Ook ik zal zowel bij de tourrit als de open dag aanwezig zijn! Misschien dat ik nog wat leuke onderdelen kan scoren
Raptor 660 SM
- ferry.v
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Bedankt voor de reacties allemaal! iedereen is van harte welkom,hoe meer quadzielen hoe meer feest!!!
@zakie,zou wel een keertje tijd worden,hoor alleen maar dat er een quad aankomt! Maar je bent meer als welkom!
Voor de w-lies tourritten graag t.z.t. inschrijven via de W-lies site! staat op dit moment er nog niet op,maar komt er binnenkort aan!
Dit ivm planning voor dde hoeveelheid quads die er komen! Geen ramp als je het niet doet,je mag altijd mee! maar graag voor de organisatie wel doen aub. hou de site en het forum in de gaten!
@ mike, 13 maart in bleiswijk! http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 23&t=31073" onclick="window.open(this.href);return false; gezellig als je ook ff langskomt!
Laters....
Ferry.
@zakie,zou wel een keertje tijd worden,hoor alleen maar dat er een quad aankomt! Maar je bent meer als welkom!
Voor de w-lies tourritten graag t.z.t. inschrijven via de W-lies site! staat op dit moment er nog niet op,maar komt er binnenkort aan!
Dit ivm planning voor dde hoeveelheid quads die er komen! Geen ramp als je het niet doet,je mag altijd mee! maar graag voor de organisatie wel doen aub. hou de site en het forum in de gaten!
@ mike, 13 maart in bleiswijk! http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 23&t=31073" onclick="window.open(this.href);return false; gezellig als je ook ff langskomt!
Laters....
Ferry.
www.w-lies.nl .Alles voor uw quad en scooter!
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
idd zegBelgian Pro schreef:Er staan daar precies wel mooie bolides in de garage
-
- Toeschouwer
Hey Ferry. eindelijk heb ik je gevonden hiero hahaha ik heb een tijdje geleden mijn kleppen laten stellen en andere sproeiers in mijn raptor 660 laten zetten door W_Lies ( heb jij gedaan hahahah) De quad loopt nu echt perfect bedankt.
-
- Quadverslaafde
oosterhout? ben je een on of offroad guy?(ps. als ik 4are taal uitsla aub. niet reageren ben namelijk een beetje aangeschotren )
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- ferry.v
- Easy Quadrider
- Contacteer:
@ Edwinvanhout Bedankt man,en graag gedaan. Altijd fijn om te horen als iemand tevreden is over zijn quad!
@ Mike T, De langst mogelijke verhouding,dus voor zo groot mogelijk en achter zo klien mogelijk.Bij mij is dat 15T voor geloof ik en achter 36T,Normaal zou je 38T op een raptor kunnen krijgen met een kleine aanpassing aan je hub.Ik heb mijn hub helemaal aangepast zodat ik een 36T kan rijden,zie ergens in mijn topic!
P.S. De tourrit planning is in volle gang,waarschijnlijk 25 April. Zal deze week wel definitief worden en dan zet ik het wel op het forum.
Laters...
@ Mike T, De langst mogelijke verhouding,dus voor zo groot mogelijk en achter zo klien mogelijk.Bij mij is dat 15T voor geloof ik en achter 36T,Normaal zou je 38T op een raptor kunnen krijgen met een kleine aanpassing aan je hub.Ik heb mijn hub helemaal aangepast zodat ik een 36T kan rijden,zie ergens in mijn topic!
P.S. De tourrit planning is in volle gang,waarschijnlijk 25 April. Zal deze week wel definitief worden en dan zet ik het wel op het forum.
Laters...
Maar de grootste vertanding die je kan krijgen zonder te slijpen is dus 15/38? In ieder geval bedankt en ik zet 25 april al vast in de agenda want dat wil ik niet missenferry.v schreef: @ Mike T, De langst mogelijke verhouding,dus voor zo groot mogelijk en achter zo klien mogelijk.Bij mij is dat 15T voor geloof ik en achter 36T,Normaal zou je 38T op een raptor kunnen krijgen met een kleine aanpassing aan je hub.Ik heb mijn hub helemaal aangepast zodat ik een 36T kan rijden,zie ergens in mijn topic!
Laters...
Raptor 660 SM
- ferry.v
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Hey Mark-T, 15T-40T is de langste overbrenging zonder enige aanpassing!(behalve je kettinglengte dan!)
Maar als je ongeveer 2mm van je hub afslijpt op de puntjes waar je bevestigings bouten zitten.loopt je ketting net vrij en wordt die niet opgelicht door tijdens het ronddraaien.Dan kan je ook een 38T monteren.
Laters...
Maar als je ongeveer 2mm van je hub afslijpt op de puntjes waar je bevestigings bouten zitten.loopt je ketting net vrij en wordt die niet opgelicht door tijdens het ronddraaien.Dan kan je ook een 38T monteren.
Laters...
Was vandaag effen langs Martin geweest en wauw , zeer mooie moertjes heb je op je velgen gemonteerd me vinger ging er haast doorheen
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
- ferry.v
- Easy Quadrider
- Contacteer:
@Zakie, thanks man! Is speciaal voor de mensen die overal aanzitten met hun vingers!
Heb het nog niet op het forum gezet,anders lijkt het net weer alsof ik aan het kopieren ben,terwijl ze er toch al weer ff opzetten!
Zit voorlopig ff in England tot na de pasen voor mijn werk! Probeer wel alles te volgen als ik internet kan krijgen daar!
Tot laters en succes met je rijbewijs he`
Heb het nog niet op het forum gezet,anders lijkt het net weer alsof ik aan het kopieren ben,terwijl ze er toch al weer ff opzetten!
Zit voorlopig ff in England tot na de pasen voor mijn werk! Probeer wel alles te volgen als ik internet kan krijgen daar!
Hahaha , Mercy man , ik ga het halen hopelijk , btw welk kant van England? kom daar zelf vandaan uit Manchesterferry.v schreef:@Zakie, thanks man! Is speciaal voor de mensen die overal aanzitten met hun vingers!
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
hoe bevalt die looney tuned uitlaat ?
ben hem van plan te halen voor mijn 660 raptor
die +10.5 hp kan ik wel gebruiken
en waar heb je hem vandaan gehaald ?
ik kom alleen winkels in amerika tegen die hem hebben maar dat is een beetje slecht voor de garantie
ben hem van plan te halen voor mijn 660 raptor
die +10.5 hp kan ik wel gebruiken
en waar heb je hem vandaan gehaald ?
ik kom alleen winkels in amerika tegen die hem hebben maar dat is een beetje slecht voor de garantie
Volgens mij heb ik deze vandaag van dichtbij mogen bekijken