Zackie's Yamaha Raptor 660R
-
- Quadverslaafde
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R
werkt ie verlichting onderhand al een keertje?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
is bijna klaar moest thuis komen eten en morgen me km teller binnentjobbie schreef:werkt ie verlichting onderhand al een keertje?
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Het werkt many thanks door tjobbie zijn schema en mike zijn idee om zoon 2 dinges te gebruiken morgen krijg ik me km teller dan sluit ik alles in een keer aan , moet nog waterdichte tape kopen om alles mooi en netjes af te sluiten
-
- Quad Master
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
-
- Quad Expert
- Contacteer:
zeer mooi zaak!
op naar het volgende!
op naar het volgende!
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
-
- Quadverslaafde
jij bent gewoon lekker bezig!
vooral zo doorgaan
vooral zo doorgaan
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
vandaag van 2 tot 9 in de garage en heb veel werk aan de Quad gedaan , Het volgende.....
Knipperlichten netjes aangesloten en weg gewerkt alleen achter kant omdat aan de voorkant geen aansluiting kan vinden voor de knipperlichten Maar ja vandaag ook me Vapor km teller binnen , aangesloten op magneet + bougie alleen water tempratuur meter nog maar dat doe ik wel als ik bij W-lies ben , en nog electro aansluiten moet nog vinden aan welke kabels ik hem kan aansluiten , ik d8t contact maar ja lukt niet echt (iemand een idee ?)
Heb ook mooie plekje voor me relay gevonden.
Me Quadje hoe hij er nu bij staat
En hopelijk volgende week ga ik me velgjes + bandjes terug halen bij W-lies , Vrijdag zijn ze klaar maar heb net geen tijd moet effe kijken
Knipperlichten netjes aangesloten en weg gewerkt alleen achter kant omdat aan de voorkant geen aansluiting kan vinden voor de knipperlichten Maar ja vandaag ook me Vapor km teller binnen , aangesloten op magneet + bougie alleen water tempratuur meter nog maar dat doe ik wel als ik bij W-lies ben , en nog electro aansluiten moet nog vinden aan welke kabels ik hem kan aansluiten , ik d8t contact maar ja lukt niet echt (iemand een idee ?)
Heb ook mooie plekje voor me relay gevonden.
Me Quadje hoe hij er nu bij staat
En hopelijk volgende week ga ik me velgjes + bandjes terug halen bij W-lies , Vrijdag zijn ze klaar maar heb net geen tijd moet effe kijken
Laatst gewijzigd door Zakie op wo 17 mar, 2010 22:03, 2 keer totaal gewijzigd.
hoe waar heb je de km teller aangesloten? Want mijne doet het niet en ik zou neit weten waar die draadjes heen gaan.
Raptor 660 SM
Aan de linker kant van me band , teminste voor ass dat draat en dan aan me bougie slangetje , staat toch allemaal in de beschrijving alleen moet ik nog alles instelle kwa touren etc ik begrijp u niet 100% maar ik probeer te helpen.Mark_T schreef:hoe waar heb je de km teller aangesloten? Want mijne doet het niet en ik zou neit weten waar die draadjes heen gaan.
ow sorry, maar ik bedoel de kabel voor de km teller. Om te meten hoe hard je gaat.
Raptor 660 SM
Ziet er nice uit
verwijder je velg + dat draai ding , beschermplaat en sluit je ontvanger aan met dat klemmetjes die je krijgt aan de plek waar je beschermplaat zat draai een schroef uit dat ding waar uw velg aan zit en dan draai in die leege plek uw magneet en dan sluit alles weer aan elkaar, ik heb me beschermplaat er gewoon afgelaten kreeg hem ook niet meer terug erop
-
- Quad Master
, en nog electro aansluiten moet nog vinden aan welke kabels ik hem kan aansluiten , ik d8t contact maar ja lukt niet echt (iemand een idee ?)
bij je contact zit een continu spanning (de + is dat), volg die een beetje tot je op een mooi plekje zit om je tellen op aan te sluiten.
je kan ook een andere draad zoeken
(contact uit zetten en met een 12v spanningzoeker kijken waar spanning op staat)
de - draad zet je op je frame vast. (het zou dan moeten werken)
voor de tempratuur kan je kijken bij tjobbie topic die heeft er een fototje van gemaakt. (als je het gaat doen)
zorg dat je 2 tangen heb met platte bek dus die helemaal sluiten teken de maat af en zet die tangen aan bijde kanten op de slang wel met genoeg ruimten zodat je de meter er tussen kan zetten. de tangen knijp je helemaal dicht en zet je vast met een ijzerdraadje
bij je contact zit een continu spanning (de + is dat), volg die een beetje tot je op een mooi plekje zit om je tellen op aan te sluiten.
je kan ook een andere draad zoeken
(contact uit zetten en met een 12v spanningzoeker kijken waar spanning op staat)
de - draad zet je op je frame vast. (het zou dan moeten werken)
voor de tempratuur kan je kijken bij tjobbie topic die heeft er een fototje van gemaakt. (als je het gaat doen)
zorg dat je 2 tangen heb met platte bek dus die helemaal sluiten teken de maat af en zet die tangen aan bijde kanten op de slang wel met genoeg ruimten zodat je de meter er tussen kan zetten. de tangen knijp je helemaal dicht en zet je vast met een ijzerdraadje
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
-
- Quad Master
ops verkeert gelezen, je heb de temp al
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
Nee heb ik niet dat moet nog gebeuren nogmaals bedankt voor informatie