Raptor 700R 2007, Update P. 15
Re: Raptor 700R 2007
Je moet bij die oranje foto de grill ff zwart maken zoals je bij de anderen wel gedaan hebt. Dat ziet er echt strak uit denk ik.
Raptor 660 SM
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Bij deze!Mark_T schreef:Je moet bij die oranje foto de grill ff zwart maken zoals je bij de anderen wel gedaan hebt. Dat ziet er echt strak uit denk ik.
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Je blijft wel van het zwart he?Mark_T schreef:Zo ja En dan onderste armen en veren ook zwart
Ik dacht al wanneer vraagd hij of ik ook een foto van me quad in het zwart heb
Ik heb nog even de tijd om er over na te denken, maar de groene vind ik wel het meest appart, geel en oranje bestaad eigenlijk al.
Groet Marco
P.S. Alle andere zover bedankt voor jullie meningen!!
Nou, ik houd er vooral van als er maar 2 hoofdkleuren zijn. Anders word het zo'n bij elkaar geraapt boeltje. Het is super mooi allemaal, maar niks past dan bij elkaar. Als je dan Zwart als neutrale kleur neemt, springt dat Oranje er zeker mooi uit. Of Groen Je kan dan ook elke jaar wisselen van kleur door alleen maar de kappen oranje te maken en de rest gewoon een basiskleur zoals zwart .
Misschien dat ik mijn quad deze winter ook een leuke kleur ga geven
Misschien dat ik mijn quad deze winter ook een leuke kleur ga geven
Raptor 660 SM
1 Bedankt voor de fotos van uw stuurdemper ik had dat nog nooit gezien dat het ook zo kon gemonteerd worden
2 Ik zou zeker voor geel en zwart gaan d'as echt gaaf van kleur zelf zou ik ook geel en zwart nemen (maar mits ik een se heb die voor mij de schoonste kleurcombo is zal ik mijn kappen niet spuiten en zo laten maar mijn 2de keuz ga toch naar geel en zwart )
en het zijn ook originele yamaha kleuren é
2 Ik zou zeker voor geel en zwart gaan d'as echt gaaf van kleur zelf zou ik ook geel en zwart nemen (maar mits ik een se heb die voor mij de schoonste kleurcombo is zal ik mijn kappen niet spuiten en zo laten maar mijn 2de keuz ga toch naar geel en zwart )
en het zijn ook originele yamaha kleuren é
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Even een foto van me nieuwe knipperlichten:
Vanavond weer even geknutseld, de FMF power programmer zit er op (binnenkort even testen) En ik heb de achter bumper er op gezet, en wel deze:
Eerst volgende klus zijn de knipperlichten voor achter, zelfde als voor.
Afgelopen weekend even wezen toeren met een vriend van me op zijn Ducati, hij kon me natuurlijk niet bijhouden
ook even een fototje gemaakt:
Ow ja weet iemand wat dit voor een ding is en waar het voor dient??? Kwam het tegen met het plaatsen van de nieuwe koplamp zag er wat geboken uit, heb er voorlopig tape om heen gedraaid.
Zo dat was het weer,
Groeten Marco
Vanavond weer even geknutseld, de FMF power programmer zit er op (binnenkort even testen) En ik heb de achter bumper er op gezet, en wel deze:
Eerst volgende klus zijn de knipperlichten voor achter, zelfde als voor.
Afgelopen weekend even wezen toeren met een vriend van me op zijn Ducati, hij kon me natuurlijk niet bijhouden
ook even een fototje gemaakt:
Ow ja weet iemand wat dit voor een ding is en waar het voor dient??? Kwam het tegen met het plaatsen van de nieuwe koplamp zag er wat geboken uit, heb er voorlopig tape om heen gedraaid.
Zo dat was het weer,
Groeten Marco
-
- Quadrider
- Contacteer:
lijkt een weerstand voor led knipperlichten .maar weet hetb niet helemaal zeker
BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
die bout met die kabel er aan zal wel tegen je frame moeten zitten hoor, is een massakabel
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
kan eigenlijk niet want er zat geen led op.klaas136 schreef:lijkt een weerstand voor led knipperlichten .maar weet hetb niet helemaal zeker
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Dat klopt die zit er ook weer op Het gaat mij om wittige met metaal er om blokje, het witte in het metaal is een soort steen/porcelijn en is gebroken. Er lopen twee kabels in, ik dacht misschien een zekering ... maar waarvan?? Alles werkt overigens prima.hardcorechaam schreef:die bout met die kabel er aan zal wel tegen je frame moeten zitten hoor, is een massakabel
Wie het weet mag het zeggen
Groet Marco
-
- Quadrider
-
- Pro Quadrider
het is zoizo een weerstand of van je verlichting of van led knipperlichten ik zou hem wel vervangen kost bijna niks
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Geen idee er lopen daar zoveel draden....fretje-pitbull schreef:waarvan komen de draden?
Ben benieuwd of iemand het weet want volgens mij is het een orgineel onderdeel.
Groet Marco