ktm 300cc 2stroke hybrid quad

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
craemertje
Quadrider
Quadrider

Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad

Bericht door craemertje »

filmpje filmpje :honger: :honger:
martijn van der veen
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door martijn van der veen »

raptordegekste schreef:heej nu ik eens goed kijk,
heb je die quad niet in Mierlo gekocht? ;)

is al een tijdje geleden maar volgensmij was het wel mierlo ja.
zo zag die eruit toen ik hem kocht
Afbeelding
Afbeelding

heb er niet echt veel geluk mee gehad. het motorblok was na 4 uur rijden gelijk kapot gelopen en daarna na 10 uur weer kapot gelopen. kende jij deze quad dan?
gr
martijn van der veen
Quadfanaat
Quadfanaat

ik ben er mee bezig om een paar filmpjes te maken. aankomende weekend trainen dan kan ik waarschijnlijk wel een paar filmpjes maken :wink:
scott-46
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door scott-46 »

was dat niet de ktm van dimitri oeyen?
w-tec crf 450R /250R !!!
EML crf project
onderdelen blaster tekoop
raptordegekste
Quadrider
Quadrider

Bericht door raptordegekste »

ja diegene uit mierlo had hem van dimitri gekocht. en ja kende hem ;)
martijn van der veen
Quadfanaat
Quadfanaat

ja zou maar zo kunnen dat het de quad van dimitri oeyen was. op de stikkers stond ook de naam dimitri. :p
trouwens weer even een update, :idea: ik ga nu toch maar bezig met een close ratio versnellingsbak van een sx motorblok. afgelopen weekend in valkenswaard vond ik toch dat de overgangen tussen de versnellingen te groot waren en ik was daar meer mee bezig tijdens het rijden als het rijden zelf. :chagarijn: verloor toch een meter of 6 per bocht aan andere rijders waar ik toch van denk dat ik ze moet kunnen bijhouden als ik wat beter uit zou kunnen met de versnellingen. de meeste korte bochten rij ik nu in de eerst versnelling en de rechte stukken in de 3de. dat is toch niet echt gunstig. denk dat het een stuk beter moet gaan als de bak aangepast is. :crosser: nu hopen dat de dealer nog wat heeft liggen :wink: zal morgen eens bellen.
sander.w
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door sander.w »

sorry het is een beetje of topic maar ik vond het ook een beetje zinloos om voor dit vraagje een nieuwe topic te openen
wat heb je eigenlijk nodig voor zoon onk alleen knmv licentie en voor de rest niks :oops: en missheen een beetje een dommevraag maar wat is er anders dan met een gwn nk :roll:
martijn van der veen
Quadfanaat
Quadfanaat

sander.w schreef:sorry het is een beetje of topic maar ik vond het ook een beetje zinloos om voor dit vraagje een nieuwe topic te openen
wat heb je eigenlijk nodig voor zoon onk alleen knmv licentie en voor de rest niks :oops: en missheen een beetje een dommevraag maar wat is er anders dan met een gwn nk :roll:

ja voor de onk's heb je een knmv nationalen of inter licentie nodig.
bij de onk's rijden ook veel buitenlandse deelnemers mee vandaar ook open nederlands kampioenschap (o.n.k)
de nk's worden bij de mon verreden. dit is een andere bond en zijn dus alleen de nederlands rijders die voor dat kampioenschap rijden. ook heeft het onk meer status vind ik. je moet je kwalificeren en als je dat niet red mag je dus niet rijden en kun je het de volgende keer weer proberen. er zijn slechts 30 start plaatsen beschikbaar op een wedstrijddag dus het niveau ligt op deze manier iets hoger als bij de nk's. wat ik wel jammer vind is dat er maar 7 wedstrijden per jaar zijn en bij de nk's zijn dat er meer vandaar dat je toch wel veel rijders bij bijde competities ziet rijden.
hoop dat dit een beetje een goede uitleg was. gr
sander.w
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door sander.w »

oke heel erg bedankt

ik rij nu namelijk ok al bij de mon met een 250R is de specail klassen en daar kom ik slecht mee simpel weg om dat me quad niet snel genoeg :x is maar ik ben dsu van plan om een ktm 450 te gaan kopen na dit seizoen maarrijden er eigenljik altijd wel 30 quads mee want anders ben je tog verzekert van een start plek :oops: en kwam jij eigenlijk met die fmf die er eerst opzat aan de 94 db ?
martijn van der veen
Quadfanaat
Quadfanaat

sander.w schreef:oke heel erg bedankt

ik rij nu namelijk ok al bij de mon met een 250R is de specail klassen en daar kom ik slecht mee simpel weg om dat me quad niet snel genoeg :x is maar ik ben dsu van plan om een ktm 450 te gaan kopen na dit seizoen maarrijden er eigenljik altijd wel 30 quads mee want anders ben je tog verzekert van een start plek :oops: en kwam jij eigenlijk met die fmf die er eerst opzat aan de 94 db ?
ja je kunt het altijd proberen volgende seizoen. een ktm 450 zijn standaard snel zat om mee te komen :wink: met de kwalificatie zijn er dit jaar tot nu toe altijd nog wel een stuk meer die het proberen. als ik nu het gemiddelde neem aan rijders die er afvallen zullen er dat een stuk of 10 zijn. meestal wordt het in het midden van het seizoen altijd wat rustiger kwa deelname. dat was vorig jaar ook zo.
sander saes
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door sander saes »

martijn van der veen schreef:
sander.w schreef:oke heel erg bedankt

ja je kunt het altijd proberen volgende seizoen. een ktm 450 zijn standaard snel zat om mee te komen :wink: met de kwalificatie zijn er dit jaar tot nu toe altijd nog wel een stuk meer die het proberen. als ik nu het gemiddelde neem aan rijders die er afvallen zullen er dat een stuk of 10 zijn. meestal wordt het in het midden van het seizoen altijd wat rustiger kwa deelname. dat was vorig jaar ook zo.
heej sander

er is ook een klasse volgens mij de nationale
rijden de 250cc bij de 450cc
maar die worden dan apart geklasseert mooie klassen is dat
beetje voor de beginners rijden

gr sander saes
ready to race!!!!
sander.w
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door sander.w »

ja dat weet ik ik ben daar over wel goed op de hoogten :oops: maar dat is voor de snellen 250`s de watergekoelden maar de blasters en de 250R`s moeten bij de quad spacial rijden bij de jeugd en worden niet apart geklasseert :wink:
sander saes
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door sander saes »

sander.w schreef:ja dat weet ik ik ben daar over wel goed op de hoogten :oops: maar dat is voor de snellen 250`s de watergekoelden maar de blasters en de 250R`s moeten bij de quad spacial rijden bij de jeugd en worden niet apart geklasseert :wink:
klopt
de blasters en rm van measen en raptor rijden samen in een groep
maar de 250 die onder w-tec of eatv of ktm liggen die rijden bij de 450 en worden daar apart geklasseerd
is een mooie groep maar de 250 gaan net zo hard als de 450

gr sander
ready to race!!!!
sander.w
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door sander.w »

ja klopt het schilt maar een pk of 5 standaart dus als je hem een beetje kietelt dan ga je net zo hard indaardat aleen ik koop leiver glijk een mooi ktm 450 en daar dan een beetje geld aan uitgeven dat die helemaal naar mijn zin is :wink:
martijn van der veen
Quadfanaat
Quadfanaat

gewoon een 2 takt onderdoen dat is helemaal mooi :applaus:
Plaats reactie