Pagina 7 van 9
Re: can-am ds 450 efi
Geplaatst: ma 17 dec, 2012 19:22
door Proevoquad
Heb je een andere stuurstang op de ltr of is dat een stuurverhoger ?
Re: can-am ds 450 efi
Geplaatst: ma 17 dec, 2012 20:02
door _Matthijs_dm_
Proevoquad schreef:Heb je een andere stuurstang op de ltr of is dat een stuurverhoger ?
is een lange stuurstang van omnicompetition zat vroeger al een lange van lonestar in
Re: can-am ds 450 efi
Geplaatst: wo 19 dec, 2012 17:28
door Proevoquad
Van welk jaar is de ltr als ik vragen mag ?
groeten
Re: can-am ds 450 efi
Geplaatst: wo 19 dec, 2012 23:16
door _Matthijs_dm_
Proevoquad schreef:Van welk jaar is de ltr als ik vragen mag ?
groeten
is een limited edition als ik me niet vergis van 2011 ben het niet 100% zeker
Re: can-am ds 450 efi
Geplaatst: do 20 dec, 2012 12:13
door Proevoquad
Mooi
Re: can-am ds 450 efi
Geplaatst: ma 24 dec, 2012 15:44
door _Matthijs_dm_
hier een fototje van men can-am toen ie net klaar was
heb toch nog wat problemen gehad met die onmicomp. a-armen
en intussen nog aan het wachten op men andere onderdelen
Re: can-am ds 450 efi
Geplaatst: di 25 dec, 2012 11:25
door -Laurens-
ziet er goed uit! Zo verbreed is het direct een andere, veel vettere machine!
Re: can-am ds 450 efi
Geplaatst: za 05 jan, 2013 10:17
door sander.w
welke problemen had je dan met je a-armen behalven dat de fabricant de eerste x de verkeerde opstuurde ?
Re: can-am ds 450 efi
Geplaatst: za 05 jan, 2013 12:20
door _Matthijs_dm_
sander.w schreef:welke problemen had je dan met je a-armen behalven dat de fabricant de eerste x de verkeerde opstuurde ?
als ik helemaal aan 1 kant draai dan schuurt men velg tegen men bovenste arm , hoe dit komt weet ik totaal niet heb nu aan de lipjes van men stuurstang 2 blokjes laten lassen zodat de velg niet meer tegenaan de a-arm gaat -->nadeel men quad stuurt niet zeer kort
Re: can-am ds 450 efi
Geplaatst: za 05 jan, 2013 18:05
door -Laurens-
Je kogels iets verder uitdraaien. Ze zitten nu helemaal ingedraaid waardoor je hub, en velg dus, korter bij de armen zitten.
Re: can-am ds 450 efi
Geplaatst: za 05 jan, 2013 18:47
door _Matthijs_dm_
-Laurens- schreef:Je kogels iets verder uitdraaien. Ze zitten nu helemaal ingedraaid waardoor je hub, en velg dus, korter bij de armen zitten.
ja maar dan zit ik met het probleem dat men wielen schuin staan de bovenkant van het wiel zal dan te veel naar buiten gaan en dan staan ze niet meer recht , van de onderste arm kan ik ze niet regelen
Re: can-am ds 450 efi
Geplaatst: za 05 jan, 2013 18:50
door WJB#222
linker arm met rechts wisselen kan soms net die 5mm schelen
Re: can-am ds 450 efi
Geplaatst: za 05 jan, 2013 23:22
door Ardjuh
WJB#222 schreef:linker arm met rechts wisselen kan soms net die 5mm schelen
Meeste quads zitten de stuurkogels er verder naar buiten... can am heeft ze er blijkbaar in zitten (wat ook beter is)
Omni competition maakt blijkbaar gewoon standaard meuk... zijn dat ff vergeten.
Re: can-am ds 450 efi
Geplaatst: zo 06 jan, 2013 10:11
door yamahakoppel
bovenste A-armen draaien als je kijkt de bovenste ball-joint staat niet in het midden van de arm
dus het achterste waar de velg bijna raakt aan de voorkant zetten als je langs boven op uw ball-joints kijkt moet de bovenste iets meer naar achter staan dan de onderste
ook als je de A-arm draaid komt de ball-joint iets platter te staan nu staat hij schuin naar onder dan komt die vlakker
Re: can-am ds 450 efi
Geplaatst: zo 06 jan, 2013 15:53
door _Matthijs_dm_
heb alles al eens geprobeert jongens maar de bovenste a-armen blijven gelijk als ik ze nu draai of niet het punt waar de ball joints in komen is ook in het midden is dus geen verschil met voor of achterkant :S
is wel balen dat het nu zo is :S
toch bedankt voor al de tips !!!