Pagina 7 van 8
Geplaatst: zo 23 jan, 2005 09:35
door Fré
FOR FUN schreef:Hans had jij echt maar een 120 sproeier steken op je Z400 met al die mods?moeilijk te geloven toch hé,ik begin meer en meer gaan te twijfelen aan mijn 125 die er nu insteekt.
een 125? voor met een andere uitlaat?
Tiens, Bartie heeft er een 140 in zitten, ook met andere uitlaat, en beetje zijn luchttoevoer vergroot als ik me niet vergis.
Ja dan is het voor mij ook duidelijk.
rejet hem eens goed als je je inlaatdeksel verwijderd hebt, zou dan normaalgezien toch net zo goed moeten gaan als die van Bartie!
Geplaatst: zo 23 jan, 2005 10:24
door Teunie
FOR FUN schreef:Had hij ook geen andere cams steken?Teunie ben jij Teun waar Marco tegen ons over gesproken heeft?
Ik ben beroemd!!!!
Of berucht?
Geplaatst: zo 23 jan, 2005 10:49
door FOR FUN
Ja Marco zei zo vanalles over wit spul
en handel in vrouwen
en pas uit de gevangenis
daarmee dacht ik,niet teveel optrekken met die Hans.
Geplaatst: zo 23 jan, 2005 18:23
door Teunie
Geplaatst: zo 23 jan, 2005 18:56
door Skicks
FOR FUN schreef:Ja Marco zei zo vanalles over wit spul
en handel in vrouwen
en pas uit de gevangenis
daarmee dacht ik,niet teveel optrekken met die Hans.
dacht eerst daje over verkrachting bezig was
ff nadenke dus
Geplaatst: zo 23 jan, 2005 19:10
door FOR FUN
Heb hem vandaag getest,ik heb enkel de snorkelbuis eraf gedaan en aan het luchtfilterdeksel dat luchtkanaal afgedaan.Dan heb ik ook nog de acceleratiepomp afgesteld dat de inspuiting meteen begint zodra je gas geeft.Gaat veel vlotter nu maar nog niet hetgene wat ik ervan verwachte.Ik ben ook beginnen te experimenteren met het luchtfilterdeksel eraf te laten en stapsgewijs de bak af te plakken,resultaat ,draaide langs geen kanten!!! Weet ge iedereeen zit hier te praten over zonder luchtfiterdeksel of gaten in je luchtfilterhuis te maken,maar heeft er aleens iemand uitgetest met zijn hand aan de luchtinlaat wat hij echt nodig heeft?het is niet zo dat ze bij wijze van spreken je vingers naar binnen zuigen hoor ben er zelf ook van geschrokken dat het niet meer is. Nu zit ik nog met één probleem:wanneer ik plots gas geef vanuit stationair toerental laat hij een duidelijke"woooop"horen en valt dan gewoon stil,Bartie heeft me dat overlaatst uitgelegd wat het was maar ik weet het niet meer.Was het nu teveel lucht dat ie krijgt(alhoewel dat enkel de snorkel eraf is) of te weinig.Nu heb ik zitten nadenken en dat gaat Fré nu ook wel doen,ik zit vooraan met tandwiel 15 en achter met een 35 zodus moet de moter tov de originele tandwielen meer moeite doen om het getrokken te krijgen omdat hij niet zo snel in zijn toeren klimt ,juist hé?Zou het daarmee mischien niet kunnen zijn dat ik niet zoveel voel van de Rino en de carb.?Weeral stof tot nadenken langs jullie kant.Reacties?laat maar komen.
PS.mijn vrouw had mij nog verwittigd,ze zij nog "waarom al die kosten,had ge niet beter ineens een zwaardere quad gekocht". Dju hé
Geplaatst: zo 23 jan, 2005 19:13
door FOR FUN
Skicks de smilies ook mee lezen hé
Geplaatst: zo 23 jan, 2005 19:18
door Frank MB
Het heeft totaal geen zin om je luchtfilter bak eerst open te maken en dan weer dicht te maken om em goed te laten lopen. Als je z dan niet goed loopt moet er een andere sproeier in en dan moet er niet een extra plakbandje over je luchtfilterbak. Dus ik zou zeggen maak de keuze van deksel erop of eraf en dan je z binnendoen bij een goede zaak die dat spul goed af kan stellen.
Ik heb zo het gevoel dat sommige niet begrijpen hoe belangrijk goede afstelling is en dat zoiets niet lukt door je luchtfilterbak af te gaan plakken omdat hij teveel lucht krijgt. Daar gaat hij niet beter op lopen, dat betekent gewoon dat er een grotere sproeier in moet. En je kan wel naar anderen kijken welke sproeier erin moet maar elke motor is anders en heeft ook een andere afstelling nodig. Oftewel afstellen is zeer belangrijk en kan veel tijd vergen maar als het eenmaal goed is dan kan je er lang plezier van hebben.
Geplaatst: ma 24 jan, 2005 09:21
door Lewis
en heb jij eerst is ni deftig getest hoe hij van bij marco kwam ??? nu ineens haal je snorkel of deksel weg
dan moet er andere sproeier in carbu he' voor je kunt testen !
Geplaatst: za 29 jan, 2005 11:19
door FOR FUN
heb er nu genoeg mee gereden om de bougie eens na te kijken,er zit een 125 in van sproeier en de bougie ziet nog altijd pikzwart,volgens de experts staat hij dan toch te rijk,of niet soms?
Geplaatst: za 29 jan, 2005 11:23
door Mika
Waarom al die moeite doen, breng die gewoon een dagje binnen bij een dealer ofzo die veel van afstellen weet. Dan ben je meteen klaar er mee !
Geplaatst: za 29 jan, 2005 11:27
door FOR FUN
jaja,is pas wel bij Marco van Jumpingjet binnengeweest maar ben niet tevreden van het behaalde resultaat.
Geplaatst: za 29 jan, 2005 15:24
door Bartie
Ik mijn Z binnen kort eens op de testbank zetten.
Dan hebhen we het bewijs op papier dat hij beter gaat
Zal er eerst eens een standaard Z op zetten.
Geplaatst: za 29 jan, 2005 16:23
door Skicks
FOR FUN schreef:jaja,is pas wel bij Marco van Jumpingjet binnengeweest maar ben niet tevreden van het behaalde resultaat.
had ik ook, met mn blaster!!
Geplaatst: ma 07 feb, 2005 10:14
door peet #77
Bartie schreef:Ik mijn Z binnen kort eens op de testbank zetten.
Dan hebhen we het bewijs op papier dat hij beter gaat
Zal er eerst eens een standaard Z op zetten.
Bartie je kan er de mijne opzetten hij staat nog standaard maar niet voor lang meer ga er ook aan beginnen sleutelen
groetjes