Pagina 7 van 7
Geplaatst: ma 14 nov, 2005 18:38
door Dutje#82

wat is dat gepiemel hier
wel leuk teun dat'm eindelijk goed gaat
eens dragje tegen erwin

eens zien wie zal winnen !!
grtzzz
Geplaatst: ma 14 nov, 2005 18:52
door Teunie
Tja die laatste sproeier verknalt het allemaal he.
Jammer dat ik zo weinig tijd heb anders had ik al veel eerder met het gas kunnen gaan piemelen.
Geplaatst: zo 04 dec, 2005 12:02
door Schmetz#56
Hier ben ik nog eens
Knallen bij gas volledig los >>>>>>>> grotere pilotjet steken
Uw Mainjet is helemaal ni van toepassing als de gas volledig dicht is.
Mijn final setup, waaraan ik al 2 maanden niks veranderd heb:
155 main
NCVQ (YZF450) clip2
38 pilot
1,5 slag fuelscrew
Geplaatst: zo 04 dec, 2005 12:32
door Teunie
Er zit al een 48 pilot in en het is nog niet genoeg....
Geplaatst: zo 04 dec, 2005 18:49
door SlOoT
Wanneer knalt hij dan ? gas volledig los of als je het gas helemaal dicht gooit ?
Geplaatst: zo 04 dec, 2005 19:59
door Teunie
Gas dicht.
En hij loopt niet stationair.
Geplaatst: zo 04 dec, 2005 20:52
door SlOoT
en wat gebeurd er als je er een 25 pilot jet in doet ?
Geplaatst: zo 04 dec, 2005 21:58
door Teunie
45 bedoel je?
Tja is te proberen. Is gewoon veel werk dat afstellen en heb te weinig tijd...
Geplaatst: zo 04 dec, 2005 22:17
door SlOoT
In mijn TM40 hadden we eerst iets in de richting van 45-50 als pilot jet. Later kwamen wij in contact met de importeur van Mikuni nederland en hij zei dat we beter iets tussen de 20-25 konden nemen als pilot jet. Dat hebben wij gedaan en hij loopt nu veel beter.
Ik weet niet of dat bij jouw motor ook zo is.