Pagina 7 van 9
Geplaatst: zo 29 jan, 2006 21:38
door Banshee-Boy
Fre530D schreef:Zat nog voldoende olie in , heb gekeken. Denk dat de piston gewoon even blijven plakken is. Niet echt extreem vastgelopen dus zal nog wel meevallen. Wat honen en nieuwe segmenten is mischien al voldoende.
Fre
ja maar als je heb hebt laten doen bij een dealer zou ik toch effe gaan belle hoor
Geplaatst: zo 29 jan, 2006 21:47
door Hanzie
mooie quad!!!
heb je hem wel ingereden?
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 12:04
door Fre530D
Heb hem voldoende ingereden ja.
Reed trouwens aan redelijk lage toeren toen hij vastliep en had hem pas gestart.
Maar nu denk ik aan iets anders , de dag ervoor hoorde ik rare geluiden vanuit de motor komen.
De dag daarna was dat weg, kan ook de rotor van de waterpomp zijn die eraf getrilt is of kapot gevlogen is, dan geen koeling, bam en vastgelopen is ie.
GRTZ
Fre
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 16:25
door blaster200
Das nie zo leuk, maar waarom had je er eigenlijk al een neiuwe cilinder opgezet?
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 17:14
door john trekels
bij opbouw zilvere achterbrug... nu blauwe... ??
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 17:26
door tointjuh
een andere achterbrug. ton maessen
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 17:59
door Fre530D
Ja de zilveren originele brug was terug gescheurd na het lassen, zat niets anders op dan fatsoenlijk materiaal te kopen
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 18:00
door Fre530D
Had er een nieuwe cilinder opgezet omdat bij de ouwe cilinder sterke golvingen te zien waren en niet meer te honen viel of te nikasilen.
Geplaatst: di 31 jan, 2006 12:33
door doubletracing
fre je quad is echt mooi geworden.super werk!
Geplaatst: di 31 jan, 2006 14:33
door Fre530D
Geplaatst: di 31 jan, 2006 14:36
door Vyrena
Dat zou zonde zijn als je hem nu weg doet
Alleen de achterbrug vind ik dr niet bij passen maar ik had al gelezen waarom die blauw is. Goede keus in ieder geval, de standaard scheuren altijd maar sinds ik een TM heb is het nog nooit voorgekomen dat er een scheur inzat.
Geplaatst: di 31 jan, 2006 15:13
door Ivoman #7
Persoonlijk vind ik het inwisselen tegen een banshee geen goede zaak. Voor dat geld kan je hem beter eens ten goei laten nazien en repareren zoals het hoort.
Laatstaan dat een banshee of liever gezegd een twee-takt, in theorie, op de baan thuishoort. Daar zijn ze niet voor ontwikkeld/geschikt.
Laten repareren zou ik doen.
Just my 2 cent
Geplaatst: di 31 jan, 2006 15:47
door blaster200
Vyrena schreef:Dat zou zonde zijn als je hem nu weg doet
Alleen de achterbrug vind ik dr niet bij passen maar ik had al gelezen waarom die blauw is. Goede keus in ieder geval, de standaard scheuren altijd maar sinds ik een TM heb is het nog nooit voorgekomen dat er een scheur inzat.
Mijne was ook gescheurd (hoe het komt weet ik nog steeds niet maja) en toen heeft maessen die verstevigd en nou is die nog steeds nie gescheurd
Geplaatst: di 31 jan, 2006 18:13
door Teunie
Ivoman schreef:Persoonlijk vind ik het inwisselen tegen een banshee geen goede zaak. Voor dat geld kan je hem beter eens ten goei laten nazien en repareren zoals het hoort.
Laatstaan dat een banshee of liever gezegd een twee-takt, in theorie, op de baan thuishoort. Daar zijn ze niet voor ontwikkeld/geschikt.
Laten repareren zou ik doen.
Just my 2 cent
Een YFZ hoort minder thuis op de baan dan de Banshee omdat het frame van de YFZ gemaakt is voor de cross, en dus erg nerveus is op het asfalt. De Banshee daarnaast is lager en gewoon veel stabieler op hoge snelheden. Daarnaast is het een 2cilinder waardoor je niet constant voluit hoeft te gaan om toch vooruit te zoeven.
Maar dat is natuurlijk een mening.
Geplaatst: di 31 jan, 2006 19:04
door yfz-450 king of the quads
je quad is egt heel erg mooi geworden zo
zwart is ook wel mooie kleur voor een yfz