jullie hebben het al weer geraden.
Er zit idd een snelheidsbegrenzing in de 5e versnelling die je uit kunt schakelen.
Het mooie is dat de toerenbegrenzing ingeschakeld blijft. En dus toch redelijk veilig blijft.
@mobi. Ik heb het al gezien, het wordt een quatter hihi
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
ik wist dat dit mogelijk was delriva had dit bij zijn blauwe raptor die later naar tommy gegaan is had er een schakelaar tussen staan omdat als hij een tijdje zonder die begrenzer reed ging zijn moter controle lampje branden
Er zit idd een snelheidsbegrenzing in de 5e versnelling die je uit kunt schakelen.
Het mooie is dat de toerenbegrenzing ingeschakeld blijft
een snelheids begrenzer is het niet hoe kan die uw snelheid weten en wat als je andere tandwielen hebt
is volgens mij toch een toerental begrenzing alleen voor zijn 5de
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
yamahakoppel schreef:ik wist dat dit mogelijk was delriva had dit bij zijn blauwe raptor die later naar tommy gegaan is had er een schakelaar tussen staan omdat als hij een tijdje zonder die begrenzer reed ging zijn moter controle lampje branden
Er zit idd een snelheidsbegrenzing in de 5e versnelling die je uit kunt schakelen.
Het mooie is dat de toerenbegrenzing ingeschakeld blijft
een snelheids begrenzer is het niet hoe kan die uw snelheid weten en wat als je andere tandwielen hebt
is volgens mij toch een toerental begrenzing alleen voor zijn 5de
= evenredig toch?
Als die begrenst is op toeren is je snelheid ook begrenst... Minder toeren = minder snelheid.
met je tandwielen kun je je snelheid op schroeven zonder die toeren begrenzer te verwijderen... toch?
ja maar wil ook wel zeggen dat de raptor dus 2 toerental begrenzers heeft 1 algemene en 1 voor zijn 5de vitesse
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
yamahakoppel schreef:ja maar wil ook wel zeggen dat de raptor dus 2 toerental begrenzers heeft 1 algemene en 1 voor zijn 5de vitesse
100% de 1e begrenzing komt op rond de 7500 toeren in z.n 5e versnelling
Haal jd deze weg knalt ie door tot de volgende bergrenzer die rond de 9000 toeren ligt dacht ik.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
ff offtopic, krijg net een berichtje van iemand die mijn trailtech endurance 2ehands wil kopen en of ik hem op kan sturen naar
SPYKERCARS EDISONWEG2
WTF??? ik heb maar gevraagd of ik m mocht ruilen tegen een c8 aileron of een rondtoer kreeg in ruil voor de endurance
zou toch zeggen dat ie m wel nieuw zou kunnen kopen ook al zou het een werknemer zijn?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
het idee achter 5 kleppen: kleine klepen hebben ligtere klepveren nodig
en dan gaat je nokkenas gemakkelijker rond (minder weerstand)
iedereen denkt al snel 5 kleppen is beter dan 4
maar de 450 2010 crossers van yam hebben ook maar 4 kleppen gekregen
en als 5 beter zou zijn, hadden ze er wel 5 ingezet
voordeel van 4 kleppen: ze zijn groter dus meer doorlaat dan 5 kleintjes
fabriekanten verzinnen graag iets anders dan de concurentie
jarenlang houden ze vol, dat hun ontwerp het beste is
en dan opeens veranderen de standpunten, en word het ontwerp aangepast