###BLACK 350 R STREETMACHINE###
airwolf dat onderhoud is geen probleem dat weet ge van ons wel goed hé . Onze spullen worden altijd goed onderhouden, maar dat hoef ik u niet te vertellen hé
Toegevoegd na 24 minuten:
Dit najaar nieuwe veerpunten bijlassen en dan de volledige a armen laten chroméren sammen met de rest dat we willen doen. Dit even toegevoegd aan de lijst met modificaties die nog gaan gebeuren Het Probleem is dat die lijst alleen maar langer wordt ipv korter .
Dus na september of oktober extra veel bling bling
Toegevoegd na 24 minuten:
Dit najaar nieuwe veerpunten bijlassen en dan de volledige a armen laten chroméren sammen met de rest dat we willen doen. Dit even toegevoegd aan de lijst met modificaties die nog gaan gebeuren Het Probleem is dat die lijst alleen maar langer wordt ipv korter .
Dus na september of oktober extra veel bling bling
lekkere voorbandjes mannen ziet er weer zeer lekker uit, nu ben ik ook wel eens nieuwsgierig naar het nieuwe zadel
Greetz Ikke
Greetz Ikke
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4014
- Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4014
- Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05
-
- Quadracer
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
wil topic niet verbrotten maar dacht dat jullie niet zo voor die veerpunten omlassen waren ?
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Hey nee met zo een vraag verbrod ge het topic niet. Als je vragen hebt moet je die gewoon stellen en proberen we gewoon een zo goed mogelijk antwoord te geven op uw vraag.
Ik was er indertijd geen voorstander van omdat de a armen nagelnieuw waren en het zonde was om deze te gaan lassen en terug te poedercoaten.
Nu dat de beslissing er eventueel is om ze in het chroom te maken, kan het nuttig zijn om ze te lassen en ineens ze op het uiterste te bevestigen.
Op zich vonden we de verlagingsblokjes ook wel mooi, maar als je toch gaat chroméren waarom ze dan niet verwijderen door vaste punten te lassen
Waar ik wel enorm tegen ben is bvb : veren afzagen om ze in te korten of zoals bij KW veren de kleine voorveren weg te laten. Dit zouden we namelijk NOOIT doen Wij rijden niet zonder de voorveren erop.
Kijk nu is er een hele tijd gebruik gemaakt van de a armen en zijn er ook wel zéér kleine krasjes en steeninslagen gekomen en nu is het dan niet meer zo een zonde om nagelnieuw materiaal om te bouwen.
We hadden toen in de tijd ook kunnen opteren voor a armen van + 6 waardoor de quad automatisch enorm laag en breed kwam te liggen. Maar dit hebben toen niet gedaan omdat we eerlijk gezegd ook nog niet helemaal wisten hoe ver we werkelijl wel wilden gaan
Ik was er indertijd geen voorstander van omdat de a armen nagelnieuw waren en het zonde was om deze te gaan lassen en terug te poedercoaten.
Nu dat de beslissing er eventueel is om ze in het chroom te maken, kan het nuttig zijn om ze te lassen en ineens ze op het uiterste te bevestigen.
Op zich vonden we de verlagingsblokjes ook wel mooi, maar als je toch gaat chroméren waarom ze dan niet verwijderen door vaste punten te lassen
Waar ik wel enorm tegen ben is bvb : veren afzagen om ze in te korten of zoals bij KW veren de kleine voorveren weg te laten. Dit zouden we namelijk NOOIT doen Wij rijden niet zonder de voorveren erop.
Kijk nu is er een hele tijd gebruik gemaakt van de a armen en zijn er ook wel zéér kleine krasjes en steeninslagen gekomen en nu is het dan niet meer zo een zonde om nagelnieuw materiaal om te bouwen.
We hadden toen in de tijd ook kunnen opteren voor a armen van + 6 waardoor de quad automatisch enorm laag en breed kwam te liggen. Maar dit hebben toen niet gedaan omdat we eerlijk gezegd ook nog niet helemaal wisten hoe ver we werkelijl wel wilden gaan
Het kan idd nog altijd afscheuren, maar ge neemt de nadelen erbij net zoals de andere nadelen die er bij sommige projecten zijn. Het kan ook zijn dat we gewoonweg ineens chroom +6 a armen plaatsen dan staat hij super breed en superplat zonde punten te verlassen en zonder verlagingsblokken
En om het achteraan dan te compenseren met een Lonestar verbrede achteras +6", dan staat hij super breed en zonder spoorverbreders, alhoewel ge dan nog altijd de mogelijkheid hebt om die ook nog te plaatsen
Dan komt er echter weer een nieuw probleem, en dat is weer een andere remork kopen
En om het achteraan dan te compenseren met een Lonestar verbrede achteras +6", dan staat hij super breed en zonder spoorverbreders, alhoewel ge dan nog altijd de mogelijkheid hebt om die ook nog te plaatsen
Dan komt er echter weer een nieuw probleem, en dat is weer een andere remork kopen
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4014
- Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05
-
- Quad Expert
- Berichten: 2307
- Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
- Locatie: Aalst
- Contacteer: