###BLACK 350 R STREETMACHINE###

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FlangleR »

ik zou zo zeggen laat ulle vooral eens goed gaan :applaus: :applaus:

Toegevoegd na 3 minuten:
Charger69 schreef:Het kan idd nog altijd afscheuren, maar ge neemt de nadelen erbij net zoals de andere nadelen die er bij sommige projecten zijn. Het kan ook zijn dat we gewoonweg ineens chroom +6 a armen plaatsen dan staat hij super breed en superplat zonde punten te verlassen en zonder verlagingsblokken :wink:

En om het achteraan dan te compenseren met een Lonestar verbrede achteras +6", dan staat hij super breed en zonder spoorverbreders, alhoewel ge dan nog altijd de mogelijkheid hebt om die ook nog te plaatsen :wink:

Dan komt er echter weer een nieuw probleem, en dat is weer een andere remork kopen :lol: :lol: :lol:
sorry dat ik het zeg maar kan het dan nu opeens geen kwaad meer qua veiligheid want je was er in de 1ste plaats tegen he

allee ja nen beschaafden uitleg voor zo een ommekeer qua veiligheid volgens u wil ik wel eens horen,waarom hoeft het nu ineens niet meer ?

dat ge de laagste quad wilt is geen geheim meer ondertussen en das u groot gelijk als ge dat wilt doen,ne platten op de grond hebben we nog niet gezien,maar vooraan is dat allemaal goed en wel maar wat gaat ge dan achteraan doen want em staat nu al in de lucht
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

@ OpticalNicolas

Hallo wat is dit dan ?

Afbeelding

Lonestar Racing Extended Racing Axle made for the:

YAMAHA RAPTOR 350 2004-2007

Adjustable from + 3.0" up to 6.0" in length
Includes axle nuts

@FLANGLER

Ge moet even goed lezen. Ik zeg wel degelijk dat het verlassen nog altijd een risico inhoudt, en dat we daarom waarschijnlijk gewoon voor de +6 uitvoering gaan in het chroom.

Trouwens als ik het zou lassen worden er extra verstevegingspunten aangebracht om extra zeker te zijn. Als ge last met tussen pauze zodat het materiaal kan afkoelen tussendoor blijft het metaal zijn sterkte behouden en al zeker met extra versteviging. Mijn vriend is proffesioneel lasser van beroep en ik heb ondertussen eerst navraag gedaan en hij zei dus ook dat het raadzaam is om het op deze manier als ik zeg te doen. :wink:
Laatst gewijzigd door Charger69 op do 05 jul, 2007 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FlangleR »

dermee dat em zegt + 3 langs elke kant dan kom je aan 6 in totaal

maar jij schrijft dan ook niet dat je 6 langs elke kant hebt anders ware het 12 ,zou dik in orde zijn moest de as dat uithouden he
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

FlangleR schreef:dermee dat em zegt + 3 langs elke kant dan kom je aan 6 in totaal

maar jij schrijft dan ook niet dat je 6 langs elke kant hebt anders ware het 12 ,zou dik in orde zijn moest de as dat uithouden he
ik denk niet dat we ergens gezegd hebben 6+ aan elke kant :roll: :wink:
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

bij de reactie die uw vader geeft aan optical nicolas komt dat wel zo over dat hij dat bedoelt denk dat Flangler het daarop heeft
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FlangleR »

KEVIN-RAPTOR #6 schreef:
FlangleR schreef:dermee dat em zegt + 3 langs elke kant dan kom je aan 6 in totaal

ik denk niet dat we ergens gezegd hebben 6+ aan elke kant :roll: :wink:
wat zeg ik juist...of wilde het gewoon op u manier lezen :roll: :roll:

om u titel te vervolledigen

my way or the highway,goe lieken he :applaus:
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Adjustable tot een totale breedte van +6" vooraan zijn de a armen dan ook + 6 " hé dus dat is vooraan en achteraan even breed :wink:
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FlangleR »

tussen haakskes ,ik ben fotolasser..
ik las minimum 8uren per dag en maximum 18uren per dag aan gerief waar ge allemaal mee te maken krijgt dus ge kunt begrijpen dat ik in den tijd raar opkeek toen ge over dat herlassen van de armen begon en het slechte eraan ...

dit even terzijde :applaus:
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Trouwens onze titel heet nu zoals het liedje van FRANK SINATRA " I DID IT MY MAY " :lol: :lol: :lol: :lol:
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FlangleR »

ik zien i DO :p voorlopig nog
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

WE DO dan :roll:
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Dit is een woordspeling op de titel van de plaat :wink:
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FlangleR »

KEVIN-RAPTOR #6 schreef:WE DO dan :roll:
zijn we lichtgeraakt jongen :roll: :wink: :wink: :wink: :wink: zie mij eens winken

iedereen heeft u standpunt allang begrepen

no need 4 that :afgestudeerd:

misschien laten verwerken in de airbrush van the skull die erop komt,zou nog wijs zijn he,dermee weet iedereen dat dan
Laatst gewijzigd door FlangleR op do 05 jul, 2007 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

helemaal niet licht geraakt , ik wou het even aanhalen , dat het een woordspeling op de titel was :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :duimhoog: :duimhoog: :duimhoog: :duimhoog: :duimhoog: :duimhoog: :duimhoog: :duimhoog: :duimhoog: :duimhoog: :duimhoog: :duimhoog:
FlangleR schreef:
KEVIN-RAPTOR #6 schreef:WE DO dan :roll:
zijn we lichtgeraakt jongen :roll: :wink: :wink: :wink: :wink: zie mij eens winken

iedereen heeft u standpunt allang begrepen

no need 4 that :afgestudeerd:

misschien laten verwerken in de airbrush van the skull die erop komt,zou nog wijs zijn he,dermee weet iedereen dat dan

Waarom zou ik wel ik maak hem naar mijn smaak , diegene die het ziet :applaus: , diegene die het niet ziet heeft pech :idea:
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Eigen zin doen :wink: :duimhoog:
Gesloten