Geplaatst: do 05 jul, 2007 21:35
ik zou zo zeggen laat ulle vooral eens goed gaan
Toegevoegd na 3 minuten:
allee ja nen beschaafden uitleg voor zo een ommekeer qua veiligheid volgens u wil ik wel eens horen,waarom hoeft het nu ineens niet meer ?
dat ge de laagste quad wilt is geen geheim meer ondertussen en das u groot gelijk als ge dat wilt doen,ne platten op de grond hebben we nog niet gezien,maar vooraan is dat allemaal goed en wel maar wat gaat ge dan achteraan doen want em staat nu al in de lucht
Toegevoegd na 3 minuten:
sorry dat ik het zeg maar kan het dan nu opeens geen kwaad meer qua veiligheid want je was er in de 1ste plaats tegen heCharger69 schreef:Het kan idd nog altijd afscheuren, maar ge neemt de nadelen erbij net zoals de andere nadelen die er bij sommige projecten zijn. Het kan ook zijn dat we gewoonweg ineens chroom +6 a armen plaatsen dan staat hij super breed en superplat zonde punten te verlassen en zonder verlagingsblokken
En om het achteraan dan te compenseren met een Lonestar verbrede achteras +6", dan staat hij super breed en zonder spoorverbreders, alhoewel ge dan nog altijd de mogelijkheid hebt om die ook nog te plaatsen
Dan komt er echter weer een nieuw probleem, en dat is weer een andere remork kopen
allee ja nen beschaafden uitleg voor zo een ommekeer qua veiligheid volgens u wil ik wel eens horen,waarom hoeft het nu ineens niet meer ?
dat ge de laagste quad wilt is geen geheim meer ondertussen en das u groot gelijk als ge dat wilt doen,ne platten op de grond hebben we nog niet gezien,maar vooraan is dat allemaal goed en wel maar wat gaat ge dan achteraan doen want em staat nu al in de lucht