***THE FROG***
Re: ***THE FROG***
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op vr 26 mar, 2010 04:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja ik ben ook is benieuwd!
Grtz Dirk
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
hier zijn de beloofde foto's!
voor aanzicht
de nieuwe handvaten
de kawa mouskes(ben de naam kwijt )
de nieuwe achterbanden
k'heb de bandjes van een maat kunnen kopen voor een zeer mooie prijs!
ze zijn bijna niet gebruikt geweest
voor aanzicht
de nieuwe handvaten
de kawa mouskes(ben de naam kwijt )
de nieuwe achterbanden
k'heb de bandjes van een maat kunnen kopen voor een zeer mooie prijs!
ze zijn bijna niet gebruikt geweest
Ziet er goed uit
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op vr 26 mar, 2010 04:42, 1 keer totaal gewijzigd.
ja ik zocht al lang naar andere achterbanden maar wist niet wat kopen en mijn broer had dezelfde gehad op de blaster en was er zeer tevreden over
niet dat de spearz niet goed zijn maar ik vindt ze teveel grip hebben ik vondt de quad veel te stijf met die banden en wou daarom andere
nu achteraan nog een tandje lager zodat hij terug recht staat en dan racen
en hem dan eens een grondige kuisbeurt geven
niet dat de spearz niet goed zijn maar ik vindt ze teveel grip hebben ik vondt de quad veel te stijf met die banden en wou daarom andere
nu achteraan nog een tandje lager zodat hij terug recht staat en dan racen
en hem dan eens een grondige kuisbeurt geven
maar heb jij daar last van dan als hij zo laag is?airwolf schreef:dat je quad minder rol effect heeft in bochten en je zo je bochten beter en sneller kunt nemen
het nadeel is wel dat je iets moet inboeten aan comfort omdat je a-armen niet meer apart werken
het is mij nog niet op gevallen dat hij over held
ja bij een hele kort bocht
wel mooi gemaakt
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
nee echt overhellen doet hij niet
maar op een ander forum (frankrijk) hadden ze me dit aangeraden
ik heb het tot nu toe nog niet kunnen proberen
ik moet het nog altijd afwerken en heb tot nu toe de zin nog niet gehad omdat mijn garage heel vol staat door onze verhuis
maar ik ga er zeker terug aan beginnen
maar op een ander forum (frankrijk) hadden ze me dit aangeraden
ik heb het tot nu toe nog niet kunnen proberen
ik moet het nog altijd afwerken en heb tot nu toe de zin nog niet gehad omdat mijn garage heel vol staat door onze verhuis
maar ik ga er zeker terug aan beginnen
laat maar weten als je wil
ben benieuwt ik heb er wel een stuur demper op ge maakt
dat schijnt ook een hoop te schelen,
moet zegen dat ik niet zonder heb gereden
maar het rijd veel beter als mijn oude chinees
ben benieuwt ik heb er wel een stuur demper op ge maakt
dat schijnt ook een hoop te schelen,
moet zegen dat ik niet zonder heb gereden
maar het rijd veel beter als mijn oude chinees
warrior gsxr 1000
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op vr 26 mar, 2010 04:43, 1 keer totaal gewijzigd.
waar zijn je ronde lampen gebleven die onder je kap zaten??
warrior gsxr 1000
zo valt het niet op maar als je van verder af kunt kijken staat hij achter veel te hoog en het rijd ook niet fijn hij zoekt de hele tijd vooraan
mobydirk die koplampen liggen in de garage ik moet de steunen aanpassen ik heb er 3x mee gereden en beide lampen waren gesprongen door de trilingen
mobydirk die koplampen liggen in de garage ik moet de steunen aanpassen ik heb er 3x mee gereden en beide lampen waren gesprongen door de trilingen
oke ik heb toevallig gisteravond gisteravond bij mijn warrior
ook gekeken hoe het er uit zou zien als ik mijn koplampen daar zou plaatsen
ziet er wel netjes uit bij je
ook gekeken hoe het er uit zou zien als ik mijn koplampen daar zou plaatsen
ziet er wel netjes uit bij je
warrior gsxr 1000
vandaag is een ritje gaan maken en ik moet zeggen
banden zijn zalig eindelijk terug spelen
maar mijn tandwielverhouding is verneukt ik rij met 13-35 en das veel te lang voor deze banden
ik wou op een groot recht stuk mijn topsnelheid met deze banden proberen en heb mijn 5de versneling niet kunnen gebruiken
ik zat in 4de aan 115 en dan naar 5de geschakeld en hij kreeg het niet getrokken
ik heb me een 14 tandwieltje besteld hopelijk helpt dat
banden zijn zalig eindelijk terug spelen
maar mijn tandwielverhouding is verneukt ik rij met 13-35 en das veel te lang voor deze banden
ik wou op een groot recht stuk mijn topsnelheid met deze banden proberen en heb mijn 5de versneling niet kunnen gebruiken
ik zat in 4de aan 115 en dan naar 5de geschakeld en hij kreeg het niet getrokken
ik heb me een 14 tandwieltje besteld hopelijk helpt dat
- yamahakoppel
- Quad GOD
14 tandwiel gaat niet helpen je moet het achterste groter maken of de voorste kleiner maar kleiner dan 13 is er niet
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !