debat parlement over crossparcours
-
- Quad Master
debat parlement over crossparcours
Ik heb een uitgeschreven debat gevonden van uit het parlement
het gaat over een commisie vergadering van oktober 2001
KLIK HIER
Het is een hele boterham om te lezen, maar zo zie je hoe het er aan toe gaat
Verassend is wel dat van al die plannen nog niets is uitgekomen en dat men na 4 jaar nog steeds geen deftige oplossingen heeft.
Het onderzoek naar de beste lokaties is reeds 4 jaar geleden afgerond.
Waar wachten ze op?
het gaat over een commisie vergadering van oktober 2001
KLIK HIER
Het is een hele boterham om te lezen, maar zo zie je hoe het er aan toe gaat
Verassend is wel dat van al die plannen nog niets is uitgekomen en dat men na 4 jaar nog steeds geen deftige oplossingen heeft.
Het onderzoek naar de beste lokaties is reeds 4 jaar geleden afgerond.
Waar wachten ze op?
Ow de link lukt niet
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
In eerste instantie niet nee, maar als je nog eens op zoeken klikt, dan doet hij het wel.
Ik heb de tekst ook gelezen en het verwondert mij dat er van die plannen nog niets is gekomen, laat staan gebieden multifunctioneel maken zodat er ook ruimte is voor andere luidruchtige sporten. Het is en blijft dus allemaal een hoop gezever en beloftes, maar uiteindelijk komt er niets van...
Ik heb de tekst ook gelezen en het verwondert mij dat er van die plannen nog niets is gekomen, laat staan gebieden multifunctioneel maken zodat er ook ruimte is voor andere luidruchtige sporten. Het is en blijft dus allemaal een hoop gezever en beloftes, maar uiteindelijk komt er niets van...
ah ok ik zal het nog eens proberen
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Document is wat moeilijk te openen soms, hier heb ik he took even neer gezet, dit is handiger :
http://www.dqt.be/index.php?option=com_ ... 6&Itemid=2
http://www.dqt.be/index.php?option=com_ ... 6&Itemid=2
is mij nu niet duidelijk,
of ze tot een besluit gekomen zijn
of toch wel
moesten wij zo te werk gaan zouden we dan nog bij onze baas mogen werken
of ze tot een besluit gekomen zijn
of toch wel
moesten wij zo te werk gaan zouden we dan nog bij onze baas mogen werken
www.quadtuning.be stay tuned!
for sale!YFZ 450
;powermad handguards;dino jet kit ;g-force achteras;fmf powerbomb pipe;fmf powercore4 demper; TE KOOP ! PM VOOR PRIJS
moet nog op ; a arms ; stuurstab;en eingenlijk de wettelijke kit ook pffffff
for sale!YFZ 450
;powermad handguards;dino jet kit ;g-force achteras;fmf powerbomb pipe;fmf powercore4 demper; TE KOOP ! PM VOOR PRIJS
moet nog op ; a arms ; stuurstab;en eingenlijk de wettelijke kit ook pffffff
-
- Quadrunner
het heeft in de gazet gestaan van de week...
er is zodanig veel protest gekomen en kleine betogingen dat alle 5 of 6 geselecteerde locaties zijn afgewezen!
de mensen vinden het niet kunnen dat er 1000km van hun buurt ergens in een verre industriezone een moto of quad rondrijdt...
men ging wel verder onderzoek doen naar een andere locatie
als men ons geen terrein geeft, ben ik bang dat er veel meer klachten zullen komen van 'moto-overlast' op plaatsen waar het niet mag!
och jong, hier in belgie krijgen ze niets nie klaar gespeeld
er is zodanig veel protest gekomen en kleine betogingen dat alle 5 of 6 geselecteerde locaties zijn afgewezen!
de mensen vinden het niet kunnen dat er 1000km van hun buurt ergens in een verre industriezone een moto of quad rondrijdt...
men ging wel verder onderzoek doen naar een andere locatie
als men ons geen terrein geeft, ben ik bang dat er veel meer klachten zullen komen van 'moto-overlast' op plaatsen waar het niet mag!
och jong, hier in belgie krijgen ze niets nie klaar gespeeld
RAPTOR 700 R