Hoi wie kan mij helpen om meer informatie te krijgen hoe ik een cvo krijgt van mijn grizzly om er een kenteken op te laten zetten door de rdw.
dit heb ik namenlijk nodig.
certificaat van overeenstemming (CVO)
YAMAHA Nederland is waarschijnlijk de enige die je er aan kan helpen....(als je hem in Nederland gekocht heb tenminste)
Maar ik ben bang ( weet voor 999999999,99% zeker) dat die je niet kunnen helpen....
De YAMAHA's zijn namelijk niet EEG- gehomologeerd, en bestaat er dus ook geen CVO van....! dus zul je het via de andere kanalen moeten proberen.
SUCCES
Maar ik ben bang ( weet voor 999999999,99% zeker) dat die je niet kunnen helpen....
De YAMAHA's zijn namelijk niet EEG- gehomologeerd, en bestaat er dus ook geen CVO van....! dus zul je het via de andere kanalen moeten proberen.
SUCCES
Keuring
Het eenvodugst is je quad via Duitsland te keuren als PKW en dan weer terugnemen naar Nederland. Kun je denk makkelijk via een Duitse Dealer regelen.
CVO zitten er sinds kort wel op de nieuwe 350 raptor. Deze wordt nu via Yamaha NL ook van kenteken voorzien.(Ze komen er nu achter dat de vraag naar kenteken toch best groot is)
CVO zitten er sinds kort wel op de nieuwe 350 raptor. Deze wordt nu via Yamaha NL ook van kenteken voorzien.(Ze komen er nu achter dat de vraag naar kenteken toch best groot is)