offroad rijden
offroad rijden
Hello,
ik heb vanavond vernomen via een vriend dat er binnenkort nie al te veel meer zal kunnen gereden worden in de offroad baantjes rond en bij wervik-kruiseik en omstreken.
Hij heeft horen zeggen in een vergadering van zijn neef dat er binnenkort dus paarderoutes worden uitgestippeld over de meeste baantjes waar je passeert met de quad en dat die zullen afgezet worden met palen. Indien je op die baantjes rijd en je wordt gepakt zal je aangeklaagd worden om een deel van die baantjes te laten herleggen omdat je ze verkloot ( enja een tractor verkloot geen baantje volgens de ruiters 'het zijn de quad crossers').
Er zouden naar het schijnt ook teveel quads komen naar die kant. Aan de kanten van heuvelland is het ook niet meer te doen naar het schijnt.
De oude spoorwegen naar roeselare is ook al bezet met paaltjes. Je kan er soms nog langs.
Normaal gezien zou er een ferme controle komen rond en bij april.
Ik zou zeggen: Kijk goed uit!
mvg
ik heb vanavond vernomen via een vriend dat er binnenkort nie al te veel meer zal kunnen gereden worden in de offroad baantjes rond en bij wervik-kruiseik en omstreken.
Hij heeft horen zeggen in een vergadering van zijn neef dat er binnenkort dus paarderoutes worden uitgestippeld over de meeste baantjes waar je passeert met de quad en dat die zullen afgezet worden met palen. Indien je op die baantjes rijd en je wordt gepakt zal je aangeklaagd worden om een deel van die baantjes te laten herleggen omdat je ze verkloot ( enja een tractor verkloot geen baantje volgens de ruiters 'het zijn de quad crossers').
Er zouden naar het schijnt ook teveel quads komen naar die kant. Aan de kanten van heuvelland is het ook niet meer te doen naar het schijnt.
De oude spoorwegen naar roeselare is ook al bezet met paaltjes. Je kan er soms nog langs.
Normaal gezien zou er een ferme controle komen rond en bij april.
Ik zou zeggen: Kijk goed uit!
mvg
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
moh jonges toch, en geef ons dan een parcours da doen ze ook nie
straks mogen we niet meer offroad gaan, moeten we de straten op
juuuuuiiiiiihh that's fun
straks mogen we niet meer offroad gaan, moeten we de straten op
juuuuuiiiiiihh that's fun
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
velgen gedraaid vooraan
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
maier spartborden
zwarte velgen
-
- Quadrunner
- Contacteer:
en een paard maakt niks kapot die mogen wel overal schijte
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrider
Best wat je kan doen als quadrijder daar uit de buurt is die vereniging contacteren en proberen samen te werken.
Ieder zijn hobby wat mij betreft en als ze dat niet willen inzien, mag je van mijn part lekker op het gas als ze komen aandraven langs die paden
Als wij gaan 4x4'en en we komen ruiters tegen zetten we ons aan de kant en stoppen we de motor tot ze voorbij zijn, de meeste ruiters appreciëren dit en nog nooit probs met hen gehad.
Ieder zijn hobby wat mij betreft en als ze dat niet willen inzien, mag je van mijn part lekker op het gas als ze komen aandraven langs die paden
Als wij gaan 4x4'en en we komen ruiters tegen zetten we ons aan de kant en stoppen we de motor tot ze voorbij zijn, de meeste ruiters appreciëren dit en nog nooit probs met hen gehad.
When going gets tough, the tough get going
ja wij doen dat ook! Hebben ooit zelfs eens gehad dat we stopten voor hen. Toen we weer voort reden en we ergens een stop maakten aan een cafétje, kwamen ze met 5 pintjes naar buiten, het waren die manne waarvoor we gestopt waren, hebben hen dan ook nog eentje getrakteerd
Dit is wederzijds respect! Zo blijft alles het langste duren
maja hebben wel ook al andere dingen meegemaakt (spijtig genoeg)
Dit is wederzijds respect! Zo blijft alles het langste duren
maja hebben wel ook al andere dingen meegemaakt (spijtig genoeg)
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
maier spartborden
zwarte velgen
velgen gedraaid vooraan
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
maier spartborden
zwarte velgen
of wel bij een of andere minister zijn voor tuin eens gaan om doen met een aantal quads ze zullen dan wel anders piepen.
maarja een quad komt natuurlijk ook niet zo sjiek over als een paard he dat is echt iets voor dik nekken,mss kunnen we eens samen gaan golven ergens in een veld eens kijken of ze ons dan ook weg sturen
maarja een quad komt natuurlijk ook niet zo sjiek over als een paard he dat is echt iets voor dik nekken,mss kunnen we eens samen gaan golven ergens in een veld eens kijken of ze ons dan ook weg sturen