verhuur quads op crossterein

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
RAW ONE
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

verhuur quads op crossterein

Bericht door RAW ONE »

Beste mensen,

ik ben van plan in het voorjaar te beginnen met verhuur van diverse quads om mee te crossen op een daarvoor bestemd crossterein.
Ik zit te denken om te beginnen met 2 Raptors 350 en 2 Raptors 80 cc, graag hoor ik van de experts/professionals of hiervoor vraag naar is en eventue;le tips en suggesties.Graag wil ik ook dat jullie een prijsindicatie geven.

Denk je dat het ook verstandig is om met automaten te beginnen, dit zie ik zelf niet zo zitten omdat ik liever met ietwat ervaren mensen verhuur.

Quadpeople let me know!!!!!!
Yamaha Raptor 660 2005 special edition
Subaru Impreza 2004 WRX Turbo
Chrome + Polish + design airbrush painting + all tuning parts + tires / montage.
www.quickandbrightperformance.nl
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

De raptor 350 is niet echt een super cross quad. Ik denk dat je beter af bent met een blaster. Die zijn veel beter om te crossen en zijn ook goedkoper.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
RAW ONE
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door RAW ONE »

daar zul je ongetwijfeld wel gelijk in hebben, maar het punt is dat ik een liefhebber van yamaha.
Ik rijd zelf al een tijd op yamaha's en heb nu ook Raptor 660, beetje verstand van de mechanische onderdelen van yamaha (niet veel)

En wat denk je van de banshee is dat ook een optie??
En geef eventueel tevens een optie voor een lager cc type voor de jongere rijders
Chrome + Polish + design airbrush painting + all tuning parts + tires / montage.
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Ahum, sinds wanneer is een Blaster geen Yamaha quad? :D
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

Wel als yamaha freak zou je toch moeten weten dat een blaster ook van yamaha is :D
Een Banshee is inderdaad nog iets anders maar als daar beginelingen mee gaan rijden zal het pas gevaarlijk worden. dat zijn echte power beesten he.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Een shee rijd voor beginnelingen erg moeilijk, is nogal verrot als je dr voor de eerste keer mee moet rijden. Ik zou voor een paar blasters gaan, een paar LT 80ers van Suzuki en evt een YFZ.
Waar wil je dit gaan doen dan?
coragjo
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door coragjo »

u gaat het og beklagen,meer kosten dan winst ,zie www.rentforfun.be, in maart stop ik ermee,teveel breuken en onkosten, ........
ZJORS
Quadrider
Quadrider

Bericht door ZJORS »

ja ik zou ook gaan voor blasters, qua onderhoud goed te doen, en is er iets aan kapot dan valt het nog mee om te reparen...
Qua prijs ook goed te doen...
Verhuur is natuurlijk altijd een groot risico, vraag een waarborg en als ze stoppen met de rit check je de quad eens en als er niets aan kapot is krijgen ze waarborg terug...
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer :s
coragjo
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door coragjo »

ZJORS schreef:ja ik zou ook gaan voor blasters, qua onderhoud goed te doen, en is er iets aan kapot dan valt het nog mee om te reparen...
Qua prijs ook goed te doen...
Verhuur is natuurlijk altijd een groot risico, vraag een waarborg en als ze stoppen met de rit check je de quad eens en als er niets aan kapot is krijgen ze waarborg terug...
op de eerste drie sec. kan je niets zien bij inlevering,de dag erop zie je dan dat er vanalles stuk is na rondrit,ik verhuur nu aanhangers,veeeeeeel beter,kan niets aan mankeren
toet
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door toet »

krijgt ge die nie dikwijls kapot terug :?:
Belgium's Toughest ATV team
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Een automaat is minder makkelijk stuk te krijgen lijkt mij (motorisch).
tanguycoryn
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door tanguycoryn »

vind het anders wel een goed idee :wink:
coragjo
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door coragjo »

meestal bij verhuur onervaren personen die het willen testen,uit de bocht,op de borduur as gekraakt,van achteruit naar vooruit boite kapot enzenzenzenz,ik weet dat ik er mee stop;iedere dag had ik breuk en de waarbrg dekthet niet altijd,en tis dan misery twas nie van mij enzzzzzz
RAW ONE
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door RAW ONE »

jullie hebben gelijk blasters zijn ook Yamaha's ik bedoelde eigenlijk meer de Raptors*&^%$?@#%^$
ik ben benieuwd wat de interesse is in verhuur van quads ik hoop dat er veel interesse is, wat betreft de onkosten en problemen aan de quads zijn dingen die je moet overwegen en eventueel verrekenen in de prijs.
Ik heb gekeken voor de Blasters en dit zijn zeker goede quads die in aanmerking komen voor de eventuele verhuur.
Trouwens wat betreft de quads die stuk of mankementen kunnen gaan vertonen is er altijd een mogelijk om je hier tegen te verzekeren, de kosten zijn dan ook iets om te overwegen.

Quad-pro's laat jullie mening horen
Quad Adventure Park
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door Quad Adventure Park »

RAW ONE schreef:jullie hebben gelijk blasters zijn ook Yamaha's ik bedoelde eigenlijk meer de Raptors*&^%$?@#%^$
ik ben benieuwd wat de interesse is in verhuur van quads ik hoop dat er veel interesse is, wat betreft de onkosten en problemen aan de quads zijn dingen die je moet overwegen en eventueel verrekenen in de prijs.
Ik heb gekeken voor de Blasters en dit zijn zeker goede quads die in aanmerking komen voor de eventuele verhuur.
Trouwens wat betreft de quads die stuk of mankementen kunnen gaan vertonen is er altijd een mogelijk om je hier tegen te verzekeren, de kosten zijn dan ook iets om te overwegen.

Quad-pro's laat jullie mening horen
Hallo , ik heb de Quad Adventure Park met Kawasaki Quads. Ik heb ook het Verhuur op de normale Straat obgegeben, teviel kapot man kan niet alles sofort erkennen , krume Spurstang etc. maar op onser cross terrein en als gevurde touren OK !! je hebt de mensen en maschine direkt voor de ogen...maar rijk werd je damet niet, vor verhuur am besten automaten en 1 of 2 met schakeling? viel success Groet Geoff
Plaats reactie