Iemand al ervating met de bombardier 800 outlander?

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
Geva
Toeschouwer
Toeschouwer

Iemand al ervating met de bombardier 800 outlander?

Bericht door Geva »

Hoi iedereen,
Heeft er eigenlijk al iemand ervaring met de nieuwe bombardier qua degelijkheid, prijs/prestatie? En hoe vergelijken jullie hem met de yamaha Grizzly 660? Zou me er een willen aanschaffen maar twijfel al de hele tijd aan welke van beide voor mij het best geschikt is, nl hij moet vooral voor op de openbare weg dienen en om een aanhangwagen van 500 à 1000 kg te trekken?
MVG
w0u73r
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door w0u73r »

kzou gwn voor die bombadier gaan alsk jou was :wink:
yamaha blaster 200cc
EXFSS
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door EXFSS »

heb er eventjes op gereden,
een klant van ons in duitsland rijdt, of liever springt ermee als een gewone quad, hij vindt die zeer goed, en is een quaddealer, dus hij zal wel op alle soorten gereden hebben in zijn carriere?
bm suspension
yves

Bericht door yves »

Ben ook aan het kijken voor me een zware 4x4 te kopen. Ga normaal de bombardier testen als hij binnen is bij de dealer. Naar het schijnt is hij met zijn 63pk een echt monster! Alleen het model is niet helemaal naar mijn zin. Maar dat is natuurlijk persoonlijk hé. Heb in frans boekje een test gelezen, en daar kwam hij als beste uit. Stukken beter dan grizzly, brute-force en kingquad. Ofwel nog wat wachten tot de nieuwe yamaha uitkomt...
Plaats reactie