Pagina 1 van 3

banshee revisie/tuning

Geplaatst: ma 06 feb, 2006 20:26
door home_tuning
Gezien ik men banshee nu al een tijdje aan het voorzien ben van de gewenste onderdelen, en nu het blokje aan het reviseren ben dacht ik eens een topic over aan te maken in het "verse" projectenhoekje..
ga eens een volledige mod-lijst samenstellen, maar eerst eens wat foto's van hoe de quad er nu bij ligt.

Ik ga men cilinderkop vlakken, shiftstar afdraaien, zou ook graag men vliegwiel een stuk verlichten maar weet niet hoeveel er af mag, iemand?!

-voor het strippen van moter vlug nog eens foto..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

-dual keihin 28 pwk's, hier heb ik de inlaat en gasschuiven gepolierd
Afbeelding

-hier zie je de primaire en secundaire vertanding liggen, met mijn klok
Afbeelding
Afbeelding

-nieuwe hot rod krukas, met oude (versleten) originele eronder :lol:
Afbeelding

Tips en/of commentaar welkom!!

Geplaatst: ma 06 feb, 2006 20:31
door kane
zeer sjiek :shock:

Geplaatst: ma 06 feb, 2006 20:32
door berke
een echt racebeest :twisted: ,nog nen raptor ook zie ik voor het hardere werk :D

is wel handig als je der zelf kunt aan werken,zou ik ook wel willen maar ja...dermee rijden gaat veel beter :lol:

succes :wink:

greetz!

Geplaatst: ma 06 feb, 2006 20:42
door home_tuning
raptor is van caveman, is idd meer koppel gericht
(tijdelijk met 1 koplamp, moest iemand toevallig een koplamp hebben liggen laat iets weten :wink: )
Afbeelding

Geplaatst: ma 06 feb, 2006 20:46
door Banshee-Boy
ik d8 dat er niet zo veel banshee s meer waren maar heb mijn duidelijk vergist

Geplaatst: ma 06 feb, 2006 20:50
door Bartje 400
schiterend!

Geplaatst: ma 06 feb, 2006 21:53
door BLUE BUCK
Al die radertjes terug juist in mekaar zetten zal niet om te lachen zijn.

Geplaatst: ma 06 feb, 2006 22:12
door peterrrrr
erg mooi :)

Geplaatst: ma 06 feb, 2006 22:20
door Robby
BLUE BUCK schreef:Al die radertjes terug juist in mekaar zetten zal niet om te lachen zijn.
bwa valt goed mee,het banshee blok is een simpel blokje.
Met die krukas ga je echt enorm veel power winnen, wat je ook kan doen is je aandrijfstangen polijsten en de voorkant lichtjes scherper maken. ook in je cilinder de spoelpoorten gewoon met het dremeltje uitschonen, en de onderkanten iets schuiner leggen. doet enorm veel,tenzij je hem natuurlijk helemaal gaat porten;
greetz

Geplaatst: ma 06 feb, 2006 22:22
door yamahakodiak
ziet er goed uit 8)

Geplaatst: ma 06 feb, 2006 22:28
door Robby
om te antwoorden over je vliegwiel,daar zou ik persoonlijk afblijven, chek gewoon is of hij goed gebalanceerd is
hoe lichter je je vliegwiel maakt hoe minder macht onderin je krijgt,natuurlijk wel hogere toerentallen, maar je verliecht de macht in die toerentallen. Ook ralenti wordt hoger want je motor blijgft anders niet mooi stationair draaien.
het is een keuze die je maakt, bij supermotard zou je eventueel kunnen gaan voor lichter omdat je daar hoge toeren moet hebben, maar voor te crossen zou ik het bij standaard houden(of misschien zwaarder)
greetz

Geplaatst: ma 06 feb, 2006 22:31
door yfz-450 king of the quads
mooie banshee vast ook zo'n racebeest :D :twisted:

Geplaatst: ma 06 feb, 2006 22:31
door Ralph
Meestal wordt de standaard krukas gericht en gelast.

Geplaatst: ma 06 feb, 2006 22:31
door BULLET-PROOF
Dat ziet er idd mooi uit !!!

Geplaatst: di 07 feb, 2006 19:51
door home_tuning
Ralph schreef:Meestal wordt de standaard krukas gericht en gelast.
richten is altijd wring en trekwerk, liever niet, en ook lagers moesten vernieuwd worden, en gleuf van het spie'tje v vliegwiel was beginne uitslijten.