lijnlicht spiegels en pinker kit
lijnlicht spiegels en pinker kit
Ja ik heb er wat over gesproken in een vorig onderwerp ,
Maar toch eens zien wie er zo al meer over weet . het zou verplicht gaan zijn op de baan .
Dat lijnlicht is dat aleen op yamaha het ziet er niet uit en wie gaat dat doen op zijne quad
Maar toch eens zien wie er zo al meer over weet . het zou verplicht gaan zijn op de baan .
Dat lijnlicht is dat aleen op yamaha het ziet er niet uit en wie gaat dat doen op zijne quad
in de toekomst .....
Het is de nieuwe kit van yamaha. Als je nu een nieuwe qued koopt heb je veel kans dat dit erop moet. Maar de meesten halen dat er toch af. In Frankrijk moet het op alle quads (polaris-> predator...) echt lelijk
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
let op het dient wel voor iets.
1) Je hebt licht
2) Het is nog gemakkelijk voor s'avonds omdat je het kan richten, het is op je stuur dus kan je het gemakkelijk draaien
1) Je hebt licht
2) Het is nog gemakkelijk voor s'avonds omdat je het kan richten, het is op je stuur dus kan je het gemakkelijk draaien
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Hehematth schreef:ja, daar heb je wel gelijk inSebastien schreef:let op het dient wel voor iets.
1) Je hebt licht
-
- Quadrunner
-
- Quadrider
-
- Quadrunner