Pagina 1 van 1

Luchtfilter raptor 700

Geplaatst: ma 13 feb, 2006 22:22
door Rapy700R
Kan ik alleen een K&N filter steken of gaat dat niet met de injectie ?
Of moet je een power box steken ?

Re: Luchtfilter raptor 700

Geplaatst: ma 13 feb, 2006 22:27
door epix no-fear
k zou gaan voor een twin air zijn naar mijn ervaring echt heel fijne en goede filters

Geplaatst: ma 13 feb, 2006 22:32
door Rapy700R
ik heb horen vertellen dat het niet zomaar gaat een andere filter te steken met de injectie ! Dan zou je moeten overgaan naar een power box. Maar ik heb power genoeg en vind het zot geld uitgeven!

Weet iemand hier iets meer over ?

Geplaatst: di 14 feb, 2006 09:04
door Robby
laat hem steken bij de dealer,dan zetten ze hem wel ff juist voor jou.

Geplaatst: di 14 feb, 2006 09:23
door Lunatic
Filters steken, injectie regelt zichzelf.

Geplaatst: di 14 feb, 2006 10:42
door Ivoman #7
Lunatic schreef:Filters steken, injectie regelt zichzelf.
Regelt zichzelf enkel bij andere temperatuur en (lucht)druk, dacht ik,
(als je bijv. in de bergen gaat rijden)
maar niet bij een ander systeem en ander filter.

Geplaatst: di 14 feb, 2006 11:00
door Ralph
Ander luchtfilter betekent meer zuurstof, daar zou hij toch ook zich op moeten aanpassen?

Geplaatst: di 14 feb, 2006 18:59
door Rapy700R
welk merk raden jullie aan ?

Geplaatst: di 14 feb, 2006 19:08
door Ralph
Er is een Twin Air voor de 700, K&N heeft nog geen filter voor de 700. Dus je hebt geen keuze.

Geplaatst: di 14 feb, 2006 20:42
door Lunatic
yamaha heeft ook een goeie

Geplaatst: di 14 feb, 2006 21:36
door wally
deze injectie regelt zichzelf niet. niet zoals bij een auto bijv. Ik heb een gyt-r filter (78 euro) en gyt-r adapter (78 euro). Je MOET daarnaast een injectieregelaar hebben zoals een dobeck tfi of een powercommander. Dit is om het verbranden van je kleppen te voorkomen. De powercommander is fijner af te stellen en wil je in de toekomt een big bore kit, is deze powercommander beter dan de tfi. powercommander is 337 euro

Geplaatst: di 14 feb, 2006 21:39
door Ralph
Wat is dan het hele nut van die injectie? :?

Geplaatst: di 14 feb, 2006 21:43
door wally
Ralph schreef:Wat is dan het hele nut van die injectie? :?
betere en gecontroleerde brandstofinspuiting, geen bevroren carbs, geen vlotterbakken, betere gasrespons, geen slijtage op gasnaalden en zitting. makkelijk aan te passen op de computer.

Geplaatst: di 14 feb, 2006 22:38
door Ralph
Hmm ok dat zijn wel een paar voordelen :)