Pagina 1 van 2
G-force achteras
Geplaatst: di 07 mar, 2006 00:02
door wippermx5
Iemand ervaringen met de achteras van G-FORCE?
Is deze wel degelijk voor cross, bestand tegen het grotere springwerk???
Ze is in ieder geval wel een stuk goedkoper dan de meeste assen.
Alle reacties zijn welkom.
Geplaatst: di 07 mar, 2006 00:17
door Ralph
Voor recreatie prima, maar voor springwerk zou ik het niet doen.
Geplaatst: di 07 mar, 2006 00:22
door wippermx5
Ok Ralph, bedankt voor je snelle reactie.
Geplaatst: di 07 mar, 2006 07:42
door wally
er is er maar een echt goed en dat is een lonestar as
Geplaatst: di 07 mar, 2006 07:54
door Hanzie
bwa pas op. lonestar heeft heeft het ook al begeven bij chris, g-force bij frank.
ik zou voor een RPM of Team as gaan.
Geplaatst: di 07 mar, 2006 08:38
door Ralph
PRM of Team kan net zo goed breken, het kan allemaal stuk. Als je maar iets met garantie koopt.
Geplaatst: di 07 mar, 2006 08:42
door Hanzie
ja dat is waar maar je kan wel de kansen minimaliseren.
chris heeft zijn as opgestuurd naar lonestar ik durf te wedden dat hij die nooit meer terug ziet. hetzelfde voor frank met z'n g-force.
levenslange garantie vind ik een erg gewaagd en groot woord. een dealer die 20assen per jaar verkoopt zal wel iets geregeld krijgen met lonestar of een ander merk maar een particulier of iemand die er 5 omzet per jaar zal van het kastje naar de muur worden gestuurd, (denk ik)

Geplaatst: di 07 mar, 2006 08:54
door No Limit W-tec
Piron heeft in Touquet de tanden van de hubs van de TEAM as overgetrokken. Voor mij blijft LSR nog steeds beste keuze. Heb met mannen gesproken in Indy en voortaan rechten we de assen zelf, op de manier die LSR voorschrijft. Heeft dus geen nut om terug te sturen, kun je hier ook laten doen. LSR beweert dat door keuze materiaal as achteraf niet zwakker is.
Geplaatst: di 07 mar, 2006 08:55
door ronnieb
En je bent je as een eeuwigheid kwijt.
En niet iedereen heeft er een reserve.
Dus niet rijden

Geplaatst: di 07 mar, 2006 08:55
door Ralph
Had hij wel z'n garantie goed geregeld? Ze zitten in Phoenix Arizona, bijna Mexicanen, mañana...mañana...
Geplaatst: di 07 mar, 2006 11:21
door Frank MB
Een vls as blijft ook heel naar mijn mening

Geplaatst: di 07 mar, 2006 11:30
door Sharky #3
Frank MB schreef:Een vls as blijft ook heel naar mijn mening

Yamaha King kon die van hem toch ook plooien?
Geplaatst: di 07 mar, 2006 11:44
door Hanzie
Een as die over is kun je maar moeilijk terug aan elkaar gaan lijmen he… de standaard assen gaan krom. Aftermarket knapt gewoon door… heb het al 2x zien gebeuren.
Geplaatst: di 07 mar, 2006 11:49
door Sharky #3
Hanzie schreef:Een as die over is kun je maar moeilijk terug aan elkaar gaan lijmen he… de standaard assen gaan krom. Aftermarket knapt gewoon door… heb het al 2x zien gebeuren.
Kan dit door de hardere samenstelling van het metaal?
Geplaatst: di 07 mar, 2006 12:06
door Frank MB
Sharky #3 schreef:Frank MB schreef:Een vls as blijft ook heel naar mijn mening

Yamaha King kon die van hem toch ook plooien?
Over het algemeen moet er dan iets heel raars gebeuren, ik weet niet wat bij hem de oorzaak was.