50cc quad opvoeren
50cc quad opvoeren
heys ik heb pas een quad gekocht en ik wou hem harder laten lopen.
maar is het alleen mogelijk om de cilinder te verandere en de prop uit de pijp te halen?? of zijn der nog meer dingen die ik kan doen om meer vermoge en trek kracht eruit te halen??
naja hoop dat jullie me wat kunne helpen
maar is het alleen mogelijk om de cilinder te verandere en de prop uit de pijp te halen?? of zijn der nog meer dingen die ik kan doen om meer vermoge en trek kracht eruit te halen??
naja hoop dat jullie me wat kunne helpen
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Becon heeft er geen uitlaar voor die zetten hun eigen naampje eronder opRalph schreef:Becon heeft er een uitlaat voor, maar die is alleen voor de normale, niet de Long Chassis.
een product van een ander Die uitlaat is de Technigas Quader wordt bij Tiben verkocht importeur Techigas voor nl...
Het blok is hetzelfde als een yamaha Aerox lc dus als je onderdelen
zoekt zoeken voor aerox dus Minnarelli horizontaal blok lc heet het..
Je kan er met veel aanpassingen zeker makkelijk 20 pk eruit krijgen.
maar dat kost ook wat..
Linhai 260 Black Forest Edition and Polaris Predator 500
-
- Easy Quadrider
-
- Quadrider
makkelijk is een groot woord, dan ben je 4000 kwijt voor alles in een keer goed en helemaal getuned oftewel te duur, Kijk eens op een scootershop (online) wa daar allemaal voor ''tuning''spullen zijn en hier bij scootertuning staat ook een hoop, kwestie van gewoon zoeken. Wil je vragen over een scootersite stuur PM ofzowadlyRocky schreef:Becon heeft er geen uitlaar voor die zetten hun eigen naampje eronder opRalph schreef:Becon heeft er een uitlaat voor, maar die is alleen voor de normale, niet de Long Chassis.
een product van een ander Die uitlaat is de Technigas Quader wordt bij Tiben verkocht importeur Techigas voor nl...
maar dat kost ook wat..
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
Al eens gedacht om te veranderen van winkel? Ik heb de aerox mina van mijn kleinste broer gedaan, bankt ook 20pk... kost ons helemaal geen 4000€ hoor.blaster200 schreef:makkelijk is een groot woord, dan ben je 4000 kwijt voor alles in een keer goed en helemaal getuned oftewel te duur, Kijk eens op een scootershop (online) wa daar allemaal voor ''tuning''spullen zijn en hier bij scootertuning staat ook een hoop, kwestie van gewoon zoeken. Wil je vragen over een scootersite stuur PM ofzowadlyRocky schreef:Becon heeft er geen uitlaar voor die zetten hun eigen naampje eronder opRalph schreef:Becon heeft er een uitlaat voor, maar die is alleen voor de normale, niet de Long Chassis.
maar dat kost ook wat..
20pk halen? Daarvoor zal je dan eerst een hele goede uitlaat moeten hebben a la c21 ofzo anders kan je het vergeten... wat al onmogelijk gaat zijn omdat die waarschijnlijk niet op de quad past.
Wat ik zou aanraden is een grotere carbu, een 19 ofzo voor jouw setup, vario en die dan perfect afstellen en je zal al een groot verschil merken.
@adleyrocky; Makkelijk 20pk halen uit ne mina, makkelijk is dat niet te noemen, daarvoor moet echt alles aangepast worden, van krukas to onsteking... + de nodige ervaring Meer dan 20pk haal je niet met benzine van de pomp ( 98 octaan)
grtzz
-
- Quadrider
was ongeveer he, maar als je alles laat tunen carters, cilinder en de hele mikmak bij een goed tuningsbedrijf enzow dan ben je veel geld kwijt en natuurlijk een hele beukende setup he van +20 pk, maar een c21 is wel aan te passen denk ikdavyrox schreef:Al eens gedacht om te veranderen van winkel? Ik heb de aerox mina van mijn kleinste broer gedaan, bankt ook 20pk... kost ons helemaal geen 4000€ hoor.blaster200 schreef:makkelijk is een groot woord, dan ben je 4000 kwijt voor alles in een keer goed en helemaal getuned oftewel te duur, Kijk eens op een scootershop (online) wa daar allemaal voor ''tuning''spullen zijn en hier bij scootertuning staat ook een hoop, kwestie van gewoon zoeken. Wil je vragen over een scootersite stuur PM ofzowadlyRocky schreef: Becon heeft er geen uitlaar voor die zetten hun eigen naampje eronder op
maar dat kost ook wat..
20pk halen? Daarvoor zal je dan eerst een hele goede uitlaat moeten hebben a la c21 ofzo anders kan je het vergeten... wat al onmogelijk gaat zijn omdat die waarschijnlijk niet op de quad past.
Wat ik zou aanraden is een grotere carbu, een 19 ofzo voor jouw setup, vario en die dan perfect afstellen en je zal al een groot verschil merken.
|^^^^^^^^^^^^| |
-
- Quadrider
was ongeveer he, maar als je alles laat tunen carters, cilinder en de hele mikmak bij een goed tuningsbedrijf enzow dan ben je veel geld kwijt en natuurlijk een hele beukende setup he van +20 pk, maar een c21 is wel aan te passen denk ikdavyrox schreef:Al eens gedacht om te veranderen van winkel? Ik heb de aerox mina van mijn kleinste broer gedaan, bankt ook 20pk... kost ons helemaal geen 4000€ hoor.blaster200 schreef:makkelijk is een groot woord, dan ben je 4000 kwijt voor alles in een keer goed en helemaal getuned oftewel te duur, Kijk eens op een scootershop (online) wa daar allemaal voor ''tuning''spullen zijn en hier bij scootertuning staat ook een hoop, kwestie van gewoon zoeken. Wil je vragen over een scootersite stuur PM ofzowadlyRocky schreef: Becon heeft er geen uitlaar voor die zetten hun eigen naampje eronder op
maar dat kost ook wat..
|^^^^^^^^^^^^| |