Pagina 1 van 2

piston yamaha 450 06

Geplaatst: ma 13 mar, 2006 20:37
door S.W.A.T.
heleba wie weet hoe dat nu zit met de piston van de yamaha 450 model 06 met het de voorige zijden ze dat ge om de 90uur een nieuwe piston in moet maar is dat nu verandert nu met het model 2006?

Geplaatst: ma 13 mar, 2006 20:38
door kane
da is ook te zien wa ge rijd cross of gewoon

Geplaatst: ma 13 mar, 2006 20:47
door S.W.A.T.
ik rij zo wat alles op straat, in het veld, balades enz.

Geplaatst: ma 13 mar, 2006 21:13
door Dutje#82
swat ? ben jij overgestapt naar yfz ? had jij geen Z ?

vet join the yfz club :mrgreen:


grtz

Geplaatst: ma 13 mar, 2006 21:20
door keesie
2006 heeft "sneller" last van kantelen van zuiger vanwege stroker, + 1,4 mm tov 03, 04 en 05 modellen.
nog beter warm rijden dus :afgestudeerd:

Geplaatst: ma 13 mar, 2006 21:30
door No Limit W-tec
Nog meer last ? Stilaan moet je zuiger vervangen voor je begint te rijden? Grapje.

Nee, als je veel op baan rijdt zou ik niet te lang wachten, motor draait dan lang aan hoge toeren en is ie niet echt op voorzien.

Geplaatst: ma 13 mar, 2006 21:35
door S.W.A.T.
het is niet dat ik konstand al open rij op de straat maar ge weet ook als ge in het veld ewa rijd dat ge automatis over de weg moet.
maar ga wel een tand meer zetten vanvoor vind dat hij snel in toeren is.
of wel ben ik dat nog niet gewoon :)
morgen ga ik een urenteler instaleren :wink:

Geplaatst: ma 13 mar, 2006 21:37
door No Limit W-tec
Als je geen cross doet zeker tand groter vooraan, zou zelfs durven achteraan ook een 36 leggen ipv 38

dus 15/36 verhouding

Geplaatst: ma 13 mar, 2006 21:40
door S.W.A.T.
maar als ik 15/36 steek kan ik dan ook nog wel eens op parcour kunnen rijden

Geplaatst: ma 13 mar, 2006 21:44
door Dutje#82
standaard is dat geen 13 t ?

grtzz

Geplaatst: ma 13 mar, 2006 21:44
door No Limit W-tec
Ja, wij reden ermee Pont - de - Vaux

Geplaatst: ma 13 mar, 2006 21:46
door Ivoman #7
Dutje#82 schreef:standaard is dat geen 13 t ?

grtzz
14

Geplaatst: ma 13 mar, 2006 21:51
door S.W.A.T.
Ivoman #7 schreef:
Dutje#82 schreef:standaard is dat geen 13 t ?

grtzz
14
was ook al aan het denken? maar wist het niet zeker

Geplaatst: ma 13 mar, 2006 22:07
door Frank MB
Waar praten jullie over met een zuigertje, in mijn solo moest dat ding echt om de 20 uur eruit, en dan was die helemaal op, getunede solo's moeten om de 10 uur of 3 wedstrijden een nieuw pistoneke. Dit is wel 2 takt maar viertakten bij solo's worden ook vaak de zuiger vervangen ik vind dat als je 50 uur ermee kan rijden nog heel veel.

Pure crossmachines vragen nu eenmaal meer onderhoud en al helemaal als je gaat tunen. Als je dat niet goed vind koop dan niet zo'n machine is mijn mening.

@ bulcky: dit is even algemeen omdat er al veel zuigertopics zijn en dit er even uit moest :mrgreen:

Geplaatst: di 14 mar, 2006 08:54
door blach/white
Standaard 14 38 tand.
En wat maakt het uit opstraat rijden is bijna het zelfde als op parcours.
Je moet natuurlijk niet constant op 80 km. weg rijden vol open. ( stukje maakt niet uit doe je op parcours ook )
Op straat is het ook constant optrekken en terugschakelen, in de korte straten. ( kun je mooi driften ).
60 uur is mooie tijd voor nieuwe zuiger.