Pagina 1 van 1

Warrior blijft hoog in ralenti

Geplaatst: zo 26 mar, 2006 11:25
door Domi
Toen ik gisteren mijn warrior aanzette bleef hij heel hoog in toeren draaien. De choke was niet uitgetrokken en de luchtschroef bijna volledig uitgedraaid. Als ik gewoon in ralenti reed, vond ik zelfs dat hij nog erg hard doorreed, ondanks dat ik geen gas gaf. Zou het kunnen dat hij ergens in de carburateur blijft hangen ofzo?

Geplaatst: zo 26 mar, 2006 16:47
door vanpee jelle
blijft de gaskabel misschien hangen controleer de speling eens misschien dat hij aan het uitrafelen is bjnnen in de gein

Geplaatst: do 30 mar, 2006 18:35
door Jarcos
Jep hier had ik ook last van. Bleek dat de gaskabel begon te rafelen in mn draaigas...schuurde langs een randje van de behuizing op. Dus ff creatief met de dremel geweest en opgelost! 8)

Geplaatst: do 30 mar, 2006 19:22
door Ivoman #7
Filter al eens uitgekuist?

Re: Warrior blijft hoog in ralenti

Geplaatst: do 30 mar, 2006 21:42
door Robby
Domi schreef:Toen ik gisteren mijn warrior aanzette bleef hij heel hoog in toeren draaien. De choke was niet uitgetrokken en de luchtschroef bijna volledig uitgedraaid. Als ik gewoon in ralenti reed, vond ik zelfs dat hij nog erg hard doorreed, ondanks dat ik geen gas gaf. Zou het kunnen dat hij ergens in de carburateur blijft hangen ofzo?
waarom die luchtschroef bijna helemaal uitgedraaid? draait die is helemaal in en dan 1.5 toeren uit. en regel dan ralenti is terug af, chek natuurlijk wel eerst of het niet aan de gaskabel ligt,speling op de duimgas moet ongeveer 1MM zijn.
greetz

Geplaatst: do 30 mar, 2006 21:44
door Domi
Alles werkt terug gelijk het moest! :mrgreen: