SG6 - nice !
SG6 - nice !
Toen hij het eerste proefmodel maakte van de linkage was ik al onder de indruk, en heb hem dadelijkvia PM laten weten dat ik wel geïnteresserd was !
En hij heeft woord gehouden, de eerste linkage die geleverd werd, kwam naar mij.
Nog voor hij 't geld effectief op de rekening had staan, was de linkage al onderweg naar hier, dat noem ik vertrouwen !
Dan de linkage zelf, zoals jullie in zijn topic al wel gezien hebben, is dit een prachtig staaltje vakwerk !
Compleet gemonteerd geleverd, mét smeernippen, en lagers, enz...
Kortom, beter kan je 't niet treffen !
TnX
En hij heeft woord gehouden, de eerste linkage die geleverd werd, kwam naar mij.
Nog voor hij 't geld effectief op de rekening had staan, was de linkage al onderweg naar hier, dat noem ik vertrouwen !
Dan de linkage zelf, zoals jullie in zijn topic al wel gezien hebben, is dit een prachtig staaltje vakwerk !
Compleet gemonteerd geleverd, mét smeernippen, en lagers, enz...
Kortom, beter kan je 't niet treffen !
TnX
Kwam naar ons hé alfa
Maar inderdaad, het is een knap staaltje vakwerk! Ik denk ook wel dat je Fré hier niet in mag vergeten te vermelden, hij heeft ook zijn aandeel in die linkages
Maar inderdaad, het is een knap staaltje vakwerk! Ik denk ook wel dat je Fré hier niet in mag vergeten te vermelden, hij heeft ook zijn aandeel in die linkages
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
ik moet me bij alfa aan sluiten, heb ook het één en ander bij of via andries gekocht en altijd goed verlopen
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Fré schreef:testen? verkrachten ja! Dan maak ik zo een linkje en dan gaat Andries die op parcours afbeulen, tis erg tegenwoordig.
Maja, dan kan je er wel het felbegeerde Andries-Proof label op hangen!
hohoh remember west dorpe test
tis dan niet moeilijk dat alles om zeep gaat aan de achterbrug
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u