[1 APRIL] Super groot nieuws!
[1 APRIL] Super groot nieuws!
Al wie No Limit Yfz kent weet dat rusten of stil zitten niet in zijn woordenboek voorkomt.
Als webmaster van planetquadracing.be heb ik de eer om jullie mee te delen dat Planetquadracing voor het zandseizoen eind 2006 DE stunt van het jaar heeft.
Niemand minder dan MATTHIEU TERNYNCK komt eind 2006 de Planetquad troepen aanvoeren.
Ik denk niet dat deze supersnelle vliegende bom nog een voorstelling nodig heeft.
Ternynck zal op de nieuwe fabrieks W-tec SMR 560 de W-tec/planetquadracing kleuren verdedigen.
Met deze aanwinst wil Nikolas qua wedstrijdniveau in een hoger level geraken om zo dichter te komen bij de top 5 en natuurlijk: WINST
Meer details van de overstap zullen zeer binnenkort te volgen zijn www.planetquadracing.be
[/b]
Als webmaster van planetquadracing.be heb ik de eer om jullie mee te delen dat Planetquadracing voor het zandseizoen eind 2006 DE stunt van het jaar heeft.
Niemand minder dan MATTHIEU TERNYNCK komt eind 2006 de Planetquad troepen aanvoeren.
Ik denk niet dat deze supersnelle vliegende bom nog een voorstelling nodig heeft.
Ternynck zal op de nieuwe fabrieks W-tec SMR 560 de W-tec/planetquadracing kleuren verdedigen.
Met deze aanwinst wil Nikolas qua wedstrijdniveau in een hoger level geraken om zo dichter te komen bij de top 5 en natuurlijk: WINST
Meer details van de overstap zullen zeer binnenkort te volgen zijn www.planetquadracing.be
[/b]
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
viewtopic.php?f=41&t=29468
-
- Quadracer
wooow
goed bezig !
goed bezig !
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadracer
had romain couprie geen zin dan?
proficiat no limet
proficiat no limet
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
En op welke quad die jongen dat allemaal geleerd heeft?bennyn schreef:als ik je zeg dat hij als 2de over de meet kwam in Le touquet.Dutje#82 schreef:nuja ik ken hem ook... maar zou es paar resultaten willen zien kvind niet direct er...
grtzz
Weet je dan genoeg?
Inderdaad een VLS
Geintje mannen moet kunnen
dat is waar, geintje moet kunnen vandaag.Frank MB schreef:En op welke quad die jongen dat allemaal geleerd heeft?bennyn schreef:als ik je zeg dat hij als 2de over de meet kwam in Le touquet.Dutje#82 schreef:nuja ik ken hem ook... maar zou es paar resultaten willen zien kvind niet direct er...
grtzz
Weet je dan genoeg?
Inderdaad een VLS
Geintje mannen moet kunnen
gegroeid op de vls,afwerken op de w-tec.
als dat geen teamwerk is veel beter dan altijd