Pagina 1 van 2

Houser achter brug

Geplaatst: ma 03 apr, 2006 08:22
door blach/white
Ik kan een houser achter brug kopen. ( zwart )
Zou dit een verbetering zijn voor de yfz 450 van 2006

Geplaatst: ma 03 apr, 2006 08:38
door Dutje#82
hi,

het is allemaal te zien wat je doet van rijstijl...

als het voor mx is koop je best gewoon een +1 loopt iets soepeler in de kippen enzo en zijn neusje gaat minder heffen :mrgreen:


grtzzz

Geplaatst: ma 03 apr, 2006 08:46
door No Limit W-tec
Dutje#82 schreef:hi,

het is allemaal te zien wat je doet van rijstijl...

als het voor mx is koop je best gewoon een +1 loopt iets soepeler in de kippen enzo en zijn neusje gaat minder heffen :mrgreen:


grtzzz
Makkelijker in de kippen is verkeerde redenering, is juist slechter, neus minder heffen is wel correct.

Geplaatst: ma 03 apr, 2006 08:48
door Dutje#82
nuja.. :)

welke heb jij nikolas ? stock lengte of +1 ? want die tucker pro arm heb je weggedaan zeker ?!


grtz

Geplaatst: ma 03 apr, 2006 16:06
door keesie
tucker/houser/etc breken nogal eens. wij rijden zelf met Maessen, zwaarder maar :knikduim: en uiteindelijk net zo goedkoop/duur als geimporteerde US spul. :bier2:

Geplaatst: ma 03 apr, 2006 16:35
door craptor
ja indd...maessen(tm) of gibson zijn de beste :knikduim: of lsr kan er ook mee door

Geplaatst: ma 03 apr, 2006 17:08
door No Limit W-tec
Dutje#82 schreef:nuja.. :)

welke heb jij nikolas ? stock lengte of +1 ? want die tucker pro arm heb je weggedaan zeker ?!


grtz
Had Tucker maar was niet goed. Nu heb ik +1 Lonestar en heel tevreden over en mooi afgewerkt, wat je van TM bezwaarlijk kan zeggen...

+1" is goed voor alles wat mclb, cross, harde baan is,... Voor zand zoals loon en Touquet zou ik standaard lengte aanraden.

Geplaatst: ma 03 apr, 2006 18:36
door Sg6
waarom was tucker niet goed?

Geplaatst: ma 03 apr, 2006 19:41
door No Limit W-tec
Sg6 schreef:waarom was tucker niet goed?
Scheurde langs alle kanten. Zag er goed uit, maar zaten te weinig gussets in zodat er te veel flex op zat denk ik. De kunst is een swingarm te maken die voldoende flex heeft maar toch sterk genoeg is. Lonestar is daar denk ik in geslaagd. Idem voor de alu achterbrug van de W-tec.

Geplaatst: ma 03 apr, 2006 22:08
door Sg6
No Limit YFZ schreef:
Sg6 schreef:waarom was tucker niet goed?
Scheurde langs alle kanten. Zag er goed uit, maar zaten te weinig gussets in zodat er te veel flex op zat denk ik. De kunst is een swingarm te maken die voldoende flex heeft maar toch sterk genoeg is. Lonestar is daar denk ik in geslaagd. Idem voor de alu achterbrug van de W-tec.
was het juist aan het denken, de achterbrug van wtec! das tenminste een achterbrug die flexibel is.

Geplaatst: di 04 apr, 2006 06:45
door No Limit W-tec
Zijn al plannen geweest om die te commercialiseren maar is niet haalbaar wegens te duur. Moet ook als één geheel blijven, samen met achteras, één kan niet zonder ander. Wat velen trouwens niet weten : W-tec as is in tegenstelling tot alle andere merken een holle buis ! Tot op heden nog niet één gebroken.

Geplaatst: di 04 apr, 2006 09:20
door Dutje#82
die van vls ook... renè heeft er1 geplooit in neeroeteren :punk: :punk:


grtzz

Geplaatst: di 04 apr, 2006 09:57
door yamaha king
jah neeroeteren maar daar krijg je alles kapot als je wil

vls rijdt altyd al met hollebuis

Geplaatst: di 04 apr, 2006 10:28
door No Limit W-tec
yamaha king schreef:jah neeroeteren maar daar krijg je alles kapot als je wil

vls rijdt altyd al met hollebuis
Bedoelde eigenlijk dat W-tec enige is die met type achterbrug zoals yamaha, suzuki, honda met holle buis rijdt.

Bij VLS en oude W-tec liggen de houders zo ver uiteen dat dat vanzelfsprekend minder problemen geeft. De afstand waar kracht op komt is bij oud model en VLS +/- 30 cm, bij OEM achterbruggen en EVO achterbrug is dat 100-110 cm.

Geplaatst: di 04 apr, 2006 16:49
door Frank MB
Waarom denk je dan dat vls die achterbrug zo gemaakt heeft :D Juist zodat ze niet plooien en of breken.