Kijk uit ( uitzending tv )
Kijk uit ( uitzending tv )
Hallo
Ik ben nog redelijk nieuw in het wereldje van de quads ( ik heb mijn pas een Z400 gekocht )
Nu heb ik daarstraks een uitzending van kijk uit gezien met als onderwerp quads.
Men sprak daar over dat het verplicht is om richtingaanwijzers en een spiegel op de quad te hebben , is dit waar en wat gebeurd er als je quad dit niet heeft ?
Voor die pinkers , hoe kan ik die het best plaatsen en waar kan ik dit allemaal kopen ? ( pinkers is niet zo het probleem maar die pinkersdoos wel , en waar moet deze komen )
Ik hoop dat er mij iemand kan helpen ?
Mvg
Ik ben nog redelijk nieuw in het wereldje van de quads ( ik heb mijn pas een Z400 gekocht )
Nu heb ik daarstraks een uitzending van kijk uit gezien met als onderwerp quads.
Men sprak daar over dat het verplicht is om richtingaanwijzers en een spiegel op de quad te hebben , is dit waar en wat gebeurd er als je quad dit niet heeft ?
Voor die pinkers , hoe kan ik die het best plaatsen en waar kan ik dit allemaal kopen ? ( pinkers is niet zo het probleem maar die pinkersdoos wel , en waar moet deze komen )
Mvg
Z400 int geel
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Naar mijn weten betaald de klant de pinkers of het zit in de prijs verrekend.Steffen schreef:hij mag daar niet voor vragen
Je kan wel overeenkomen dat hij het bij de quad toevoegd zonder extra kosten.
Maar dat hij er niet voor mag vragen... dat denk ik niet, hoor. Het is en blijft z'n broodwinning.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Ja, maar je betaald voor die kit. Je betaald de kosten op hem te homologeren, waar oa die pinkerkit in zit.
Kan je allemaal kopen bij een quadhandelaar. Makkelijk toch?swammie schreef:Voor die pinkers , hoe kan ik die het best plaatsen en waar kan ik dit allemaal kopen ? ( pinkers is niet zo het probleem maar die pinkersdoos wel , en waar moet deze komen )
Laatst gewijzigd door Ivoman #7 op zo 14 mei, 2006 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
das zoals bij Yamaha, ge krijgt de papieren voor nix, maar de kit kost wel 400€
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Neen die kit kost 600 euro en ze is niks waard.brutus32 schreef:das zoals bij Yamaha, ge krijgt de papieren voor nix, maar de kit kost wel 400€
Ik heb al een pinkerrelais stuk gehad, heb een spiegel die rammelt en een kilometerteller die er bij iedere schok afvalt.
En dat allemaal binnen de eerste 1500 km.
Het is dus dikke rommel die Yamaha duur verkoopt als homologatiekit.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Ben je zeker dat die kit van Yamaha komt?
Ik denk eerder dat, omdat de belgen toch persé homologatieregelstjes moesten opstellen voor quads, dat deze kit gewoon samengesteld is door ... god knows who waarbij welbepaalde onderdelen in aanmerking gekomen zijn gekomen en nu als kit voor de 700 verkocht wordt. Of ben je absoluut zeker dat deze kit van Yamaha zelf komt?
(lijkt mij wel onwaarschijnlijk, aangezien deze kit de Raptor 700R look niet volgt)
Ik denk eerder dat, omdat de belgen toch persé homologatieregelstjes moesten opstellen voor quads, dat deze kit gewoon samengesteld is door ... god knows who waarbij welbepaalde onderdelen in aanmerking gekomen zijn gekomen en nu als kit voor de 700 verkocht wordt. Of ben je absoluut zeker dat deze kit van Yamaha zelf komt?
(lijkt mij wel onwaarschijnlijk, aangezien deze kit de Raptor 700R look niet volgt)
-
- Quadrunner
- Contacteer:
@ivoman tgaat wel degelijk over de universele kit die Yamaha erbij geeftIvoman #7 schreef:Ben je zeker dat die kit van Yamaha komt?
en 600€ is teveel da ge gedokt hebt
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quad Master
- Contacteer:
maar is da ni normaal 450€
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Easy Quadrider
Naar ik me herinneren kan kostte die kit voor m'n 700 400€ (probeer da snel te vergeten, want er bestaat idd mooier en beter) .
De importeur van Yamaha in België heeft die kit door een andere firma (wiens naam ik niet meer ken, in 't Luikse) laten samenstellen en beheert het ganse.
Het enige wat je als schonend erover zeggen kan is dat de dealer voor da geld ook de kit moet monteren en dat blijkt ook niet op 1 2 3 gedaan te zijn
Wat betreft het plaasten van een kit op de Z400: het forum eens goed afdweilen en je moet afdoende info en fotomateriaal vinden hoe je pinkers en zo kan installeren.
De importeur van Yamaha in België heeft die kit door een andere firma (wiens naam ik niet meer ken, in 't Luikse) laten samenstellen en beheert het ganse.
Het enige wat je als schonend erover zeggen kan is dat de dealer voor da geld ook de kit moet monteren en dat blijkt ook niet op 1 2 3 gedaan te zijn
Wat betreft het plaasten van een kit op de Z400: het forum eens goed afdweilen en je moet afdoende info en fotomateriaal vinden hoe je pinkers en zo kan installeren.
-----------------
RAPTOR RULES
-----------------
RAPTOR RULES
-----------------