Kijk uit ( uitzending tv )
Kijk uit ( uitzending tv )
Hallo
Ik ben nog redelijk nieuw in het wereldje van de quads ( ik heb mijn pas een Z400 gekocht )
Nu heb ik daarstraks een uitzending van kijk uit gezien met als onderwerp quads.
Men sprak daar over dat het verplicht is om richtingaanwijzers en een spiegel op de quad te hebben , is dit waar en wat gebeurd er als je quad dit niet heeft ?
Voor die pinkers , hoe kan ik die het best plaatsen en waar kan ik dit allemaal kopen ? ( pinkers is niet zo het probleem maar die pinkersdoos wel , en waar moet deze komen )
Ik hoop dat er mij iemand kan helpen ?
Mvg
Ik ben nog redelijk nieuw in het wereldje van de quads ( ik heb mijn pas een Z400 gekocht )
Nu heb ik daarstraks een uitzending van kijk uit gezien met als onderwerp quads.
Men sprak daar over dat het verplicht is om richtingaanwijzers en een spiegel op de quad te hebben , is dit waar en wat gebeurd er als je quad dit niet heeft ?
Voor die pinkers , hoe kan ik die het best plaatsen en waar kan ik dit allemaal kopen ? ( pinkers is niet zo het probleem maar die pinkersdoos wel , en waar moet deze komen )
Mvg
Z400 int geel
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Naar mijn weten betaald de klant de pinkers of het zit in de prijs verrekend.Steffen schreef:hij mag daar niet voor vragen
Je kan wel overeenkomen dat hij het bij de quad toevoegd zonder extra kosten.
Maar dat hij er niet voor mag vragen... dat denk ik niet, hoor. Het is en blijft z'n broodwinning.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Ja, maar je betaald voor die kit. Je betaald de kosten op hem te homologeren, waar oa die pinkerkit in zit.
Kan je allemaal kopen bij een quadhandelaar. Makkelijk toch?swammie schreef:Voor die pinkers , hoe kan ik die het best plaatsen en waar kan ik dit allemaal kopen ? ( pinkers is niet zo het probleem maar die pinkersdoos wel , en waar moet deze komen )
Laatst gewijzigd door Ivoman #7 op zo 14 mei, 2006 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadrunner
- Contacteer: