Pagina 1 van 2

pro circuit of doma

Geplaatst: ma 22 mei, 2006 14:35
door nicky_18
wie kan er mijn vertellen wat ik moet nemen voor mijn banshee.

pro circuit of doma ?

of wie weet wat het verschil is er tussen.

mvg nick.

Geplaatst: ma 22 mei, 2006 18:06
door home_tuning
tussen die 2 zou ik voor doma gaan, goedkoper, eigen makelei, en pro circuits roesten verschikkelijk snel..

qua power weet ik enkel dat de doma's het goed doen, in elk toerengebied even sterk, maar vooral onderin voldoende power voor cross


ik heb toomey T5's zitten op men banshee, super afwerking, super power, geeft meer toppower dan de meeste uitlaten, je moet er wel wat voor ingeven in de lage toeren, maar wie rijd nu in de lage toeren op een banshee :spieren: , kosten wel wat meer...


let ook op wat voor dempers ze hebben, ik bv haat popnagels in een demper, vin het qua afwerking onder nul, die dingen trillen los, en dan beginnen de gaten door te hangen, resultaat, een vreet lelijke demper na x aantal jaren...

fmf fatty's zijn ook zeker niet slecht, beste pijp priijs/kwaliteit al roesten die ook redelijk snel.

Geplaatst: ma 22 mei, 2006 18:17
door Ralph
Roesten is slecht onderhoud. Maar Toomey's zijn inderdaad perfect kwa afwerking en kwaliteit.

Geplaatst: ma 22 mei, 2006 19:25
door epix no-fear
doma's zijn goed afgewerkt en geven voor zover ik heb gelezen veel vermogens winst
maar ik denk dat als je een goede uitlaat wil die super afwerking heeft en een grote vermogens winst geven dan zou ik voor een HGS gaan

Geplaatst: di 23 mei, 2006 18:59
door keesie
yamaha tri-z schreef:doma's zijn goed afgewerkt en geven voor zover ik heb gelezen veel vermogens winst
maar ik denk dat als je een goede uitlaat wil die super afwerking heeft en een grote vermogens winst geven dan zou ik voor een HGS gaan
he Bart,
ik had voor mijn 500 een HGS laten maken, superspul, zit er aan te denken om er een voor mijn yfz te laten maken. :p

Geplaatst: di 23 mei, 2006 19:14
door epix no-fear
de eerst volgende quad die ik koop na deze zilla knikker in de uitlaat onderuit en daar laat ik een hgs voor maken ik ben er helemaal gek van.
als je ziet wat voor vermogens winst die dingen geven ook op crossmotoren das gewoon niet normaal
ga maar eens op de crossbaan kijken wedde van 9 op de 10 crossmotoren een hgs heeft

Geplaatst: di 23 mei, 2006 19:24
door Dutje#82
en toch ben je mis..

de internationaal piloot david vantornhout heeft 2 wedstrijden met HGS gereden, is kapot gebarsten!

rijdt nu met een doma en is er super tevreden van !

grtz

Toegevoegd na 1 minuten:

alle doma spullen ==> geleverd door BERTMAT :!: :crossercool:

grtz

Geplaatst: di 23 mei, 2006 19:26
door epix no-fear
k denk toch dat als je een doma en een hgs langs elkaar op de testbank zet dat je uit de hgs meer haalt

Geplaatst: di 23 mei, 2006 19:28
door Alfredo
Volgens mij gaat dat verschil afhangen van de jetting en zal het zo miniem zijn, dat je het op parcours zelfs niet zal merken.

Geplaatst: di 23 mei, 2006 19:58
door Bartje 400
dutje , mijn mening is dat je op elk spul commentaar hebt behalve op het geen waarmee jij rijd ,
kan mis zijn maar zo komt het over in vele topics.

Geplaatst: di 23 mei, 2006 20:08
door Banshee-Boy
ik had doma op mijn banshee en ben er zeer tevreden over kwa afwerking enzo

Geplaatst: di 23 mei, 2006 20:24
door Vincenzo
Dutje#82 schreef:en toch ben je mis..

de internationaal piloot david vantornhout heeft 2 wedstrijden met HGS gereden, is kapot gebarsten!

rijdt nu met een doma en is er super tevreden van !

grtz

Toegevoegd na 1 minuten:

alle doma spullen ==> geleverd door BERTMAT :!: :crossercool:

grtz

kan ook zijn van schroeven te vast te draaien. en al dat soort zaken daardoor is dat zeker niet slecht.

ik laat jou de flenzen van een doma ook barsten op een uur als ge de bouten maar vast genoeg aantrekt krijg je door trillingen ALLES stuk!

Geplaatst: di 23 mei, 2006 20:26
door Ralph
Bij iedere uitlaatmerk kan een keer een uitlaat stuk gaan, maar dat betekent niet dat HGS altijd slechte uitlaten maakt. Het kan ook inderdaad een fout van de klant zelf zijn.

Geplaatst: di 23 mei, 2006 20:31
door Vincenzo
Ralph schreef:Bij iedere uitlaatmerk kan een keer een uitlaat stuk gaan, maar dat betekent niet dat HGS altijd slechte uitlaten maakt. Het kan ook inderdaad een fout van de klant zelf zijn.
en dat is zelfs naar mijn gedacht in 90% van de gevallen zo. waarom hebben ze anders momentsleutels uitgevonden net om die problemen tegen tegaan maar iedereen denk dat hoe vaster hoe beter is...

nou ja dit is volledig off topic

als ik van jou was zou ik nemen wat je denkt het beste is en anders eens een toomey proberen. ik was daar vroeger bij men blaster super tevreden van!
heb eerst met doma gereden en vond dat toomey meer boost gaf of hogere toeren maar had dan onderin weer minder... dat hangt ook van je rijstijl af

Geplaatst: di 23 mei, 2006 21:05
door Frank MB
Er rijden veel mensen met hgs volgens mij omdat het goedkoop is en het levert prestatiewinst, ik zelf heb met spes gereden en dat vond ik superuitlaten, afwerking en passing perfect, dat schijn bij hgs wel eens anders te zijn.