Pagina 1 van 2

Kn powerlid of fp uitlaat systeem

Geplaatst: wo 07 jun, 2006 16:21
door gareth
Wat heeft meer nut/effect om meer vermogen te krijgen.

Een k&N powerlid of een compleet uitlaat systeem van FP met enkele demper?

Dit laat ik dan afstellen bij quadtuning.

Geplaatst: wo 07 jun, 2006 16:26
door Dutje#82
een k&n filter met doma,yoshi,vanhasselt.. uitlaat en afstellen bij quadtuning idd..
geen fp, ze barsten,breken,scheuren wat je maar wilt :!:


grtzzz

Geplaatst: wo 07 jun, 2006 16:34
door gareth
Maar een van de twee want ben ook sparen voor auto dus niet te veel uitgeven.

***Wat zou je dan doen een yoshi tweedehands dat goedkope model***



OF

***Een K&N powerlid***

Wat geeft nou meer effect. Een van de twee dus niet allebei.

Geplaatst: wo 07 jun, 2006 16:34
door Alfredo
Ik denk dat een uitlaatsysteem meer effect moet hebben maar raad je aan om beide ineens te doen zodat je je quad niet opnieuw moet laten afstellen, moest je in de toekomst toch nog een powerlid wensen.

Geplaatst: wo 07 jun, 2006 16:47
door Skicks
Het powerlid geeft niet extra veel. Een uitlaat daarentegen wel, MITS het gebruik van een powerlid!
Dit powerlid zorgt alleen voor extra luchtstroom die de carburator zeker nodig heeft als je een uitlaat monteerd!

moet wel zeggen dat powerlid een vet geluid maakt! nuja uitlaat ook wss :)

greetz,S

Geplaatst: wo 07 jun, 2006 16:47
door Vincenzo
Dutje#82 schreef:een k&n filter met doma,yoshi,vanhasselt.. uitlaat en afstellen bij quadtuning idd..
geen fp, ze barsten,breken,scheuren wat je maar wilt :!:


grtzzz
ooit met fp gereden? en hoeveel heb je er al zien scheuren barsten breken?

Geplaatst: wo 07 jun, 2006 16:51
door yamaha king
van het weekend hebben dutje en ik er twee zien breken bij de voorbocht en dat de ophang punten van demper gescheurt waren en dat was niet de eerste keer voor die mannen
en waren vrij nieuwe uitlaten

Geplaatst: wo 07 jun, 2006 16:54
door Vincenzo
ik snap da toch nie zu ikzelf en nog 4 andere bij ons rijden allemaal met FP en nog NOOIT problemen mee gehad.

maja daar gaat deze topic niet over. als je dan de rest moet geloven mag je geen fp nemen maar met een uitlaat systeem en een k&n tje kom je al aardig stuk vooruit

Geplaatst: wo 07 jun, 2006 17:37
door doubletracing
Vincenzo schreef:ik snap da toch nie zu ikzelf en nog 4 andere bij ons rijden allemaal met FP en nog NOOIT problemen mee gehad.

maja daar gaat deze topic niet over. als je dan de rest moet geloven mag je geen fp nemen maar met een uitlaat systeem en een k&n tje kom je al aardig stuk vooruit
mischien dat bij competitie de lasnaden toch harder te verduren krijgen hé.ik heb er ook van en tis ook al de derde keer...

Geplaatst: wo 07 jun, 2006 17:41
door peet #77
doubletracing schreef:
Vincenzo schreef:ik snap da toch nie zu ikzelf en nog 4 andere bij ons rijden allemaal met FP en nog NOOIT problemen mee gehad.

maja daar gaat deze topic niet over. als je dan de rest moet geloven mag je geen fp nemen maar met een uitlaat systeem en een k&n tje kom je al aardig stuk vooruit
mischien dat bij competitie de lasnaden toch harder te verduren krijgen hé.ik heb er ook van en tis ook al de derde keer...
ik heb de eerste bocht van FP gebroken op een Z400
die van YFZ komt het regelmatig voor en niet enkel bij de competitie rijders

Yoshi of doma zijn de betere volgens mij

Geplaatst: wo 07 jun, 2006 17:41
door yahmmy the one
ik zou inderdaad ook beide installeren.
in de toekomst komen er ook bij mij een dubbele fp op mijn 700.
heb het ook al horen waaien, donderen en bliksemen over de zogenaamde qualiteit over fp...
maar andere zijn er dan weer super content van...
denk voor gewoon baangebruik dat het geen probleem geeft, misschien bij het crossen dat ze scheuren :hot:

Geplaatst: wo 07 jun, 2006 17:43
door JohnBeton
voorbochten worden niet door FP gemaakt, kan een slechte reeks zijn of zo.
Heeft iemand het al gemeld aan FP want anders kan hij er niets aan wijzigen.

Geplaatst: wo 07 jun, 2006 17:46
door peet #77
JohnBeton schreef:voorbochten worden niet door FP gemaakt, kan een slechte reeks zijn of zo.
Heeft iemand het al gemeld aan FP want anders kan hij er niets aan wijzigen.
inderdaad deze maakt hij zelf niet en ja hij weet het wel deze van mij is terug bij hem herlast geweest en zag er terug goed uit dus hij weet van het probleem af en hij zal het hier wel lezen ook den Freddy

Geplaatst: wo 07 jun, 2006 19:59
door S.W.A.T.
Dutje#82 schreef:een k&n filter met doma,yoshi,vanhasselt.. uitlaat en afstellen bij quadtuning idd..
geen fp, ze barsten,breken,scheuren wat je maar wilt :!:


grtzzz
ik heb twee jaar gereden met een F.P. op mijn z400 heb hem 1keer laten terug lassen door freddy zelf wat hij gratis heeft gedaan en voor de rest nooit problemen gehad nu rij ik weer met een F.P. onder mijn yfz450 ben er steeds content van geweest, als uw afsteling niet goed is word uw voorbocht te warm en daar door schuurt die rapper vanvoor :?

Geplaatst: wo 07 jun, 2006 20:01
door Ralph
Krieger is ook een optie voor een leuke prijs, goedkoopste systeem voor 522 euro.

Maar inderdaad altijd beide doen, geeft de meeste winst en het is zonde van je geld en tijd om hem 2x af te laten stellen. Ik hoor nog wel wat je beslist :)