Pagina 1 van 3
wtec as
Geplaatst: za 10 jun, 2006 20:06
door Frank MB
Ik weet niet of er mensen zijn die dit ook wel eens gezien hebben, maar zo ziet een wtec as eruit bij een landing. Toch wel goed spul omdat het nog heel blijft, want het buigt toch een aardig stukje door.
En nee dit is niet gefotoshopt.
![Afbeelding](http://img110.imageshack.us/img110/794/vtende8yr.png)
Geplaatst: za 10 jun, 2006 20:10
door klf300
Dat buigt inderdaad wel ver door
Maar zolang het heelblijft zal het wel goed spul wezen
![Duim Omhoog :duimhoog:](./images/smilies/icon_duim_omhoog.gif)
Geplaatst: za 10 jun, 2006 20:44
door Vincenzo
en daar is geen blijvende vervorming?
Geplaatst: za 10 jun, 2006 20:47
door Dutje#82
bij andere assen heb je net hetzelfde... was eens met vriend aan het rijden in west-dorpe(2j geleden) en die zij dat mijn as boog op de klippen enzo, ging checken of die scheef was... nx nx !
grtzz
Geplaatst: za 10 jun, 2006 20:51
door Ralph
Een as zonder flex leeft niet lang denk ik
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
Geplaatst: za 10 jun, 2006 20:56
door Frank MB
ik had het nog nooit gezien, het is normaal dus
![Duim Omhoog :duimhoog:](./images/smilies/icon_duim_omhoog.gif)
Geplaatst: za 10 jun, 2006 21:01
door Dutje#82
Frank MB schreef:ik had het nog nooit gezien, het is normaal dus
![Duim Omhoog :duimhoog:](./images/smilies/icon_duim_omhoog.gif)
wat niet normaal is dat schijf en tandwiel tegen grond komen... iets TE veel flex vrees ik
grtzz
Geplaatst: za 10 jun, 2006 21:10
door yamaha king
de banden zien er ook niet hellemala lekker uit vervormen hellemaal of hoort dat zo?
goede flex vraag me af hoever zoon as kan buigen voor dat die breekt zal dat misschien al eens getest zijn?
Geplaatst: zo 11 jun, 2006 10:19
door Yamaha
Dat is altijd al een probleem geweest hier, men maakt alleen maar schansen zonder landing en dan krijg je dat soort dingen
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_roll.gif)
Geplaatst: zo 11 jun, 2006 10:29
door Vincenzo
Yamaha schreef:Dat is altijd al een probleem geweest hier, men maakt alleen maar schansen zonder landing en dan krijg je dat soort dingen
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_roll.gif)
daar heb je wel gelijk in
![Crosser :crosser:](./images/smilies/icon_crosser.gif)
Geplaatst: zo 11 jun, 2006 10:49
door tuumke
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idee.gif)
Ik verkoop ik mijn achterveer en koop mij een W-Tec as
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
Geplaatst: zo 11 jun, 2006 10:51
door Vincenzo
Geplaatst: zo 11 jun, 2006 11:05
door Sg6
yamaha king schreef:
goede flex vraag me af hoever zoon as kan buigen voor dat die breekt zal dat misschien al eens getest zijn?
voor zover ik mij kan herinneren hebben ze hier serieuse tests op gedaan op de gehele nieuwe achterbrug van wtec. Dit is wat mij verteld geweest is bij wtec.
Het zou maar dom zijn mocht men dit niet gaan testen dan staan de quads binnen de maand terug bij fabriek.
Geplaatst: zo 11 jun, 2006 13:12
door Fré
ziet er behoorlijk normaal uit. Als ik een harde landing maak is op videobeelden ook goed te zien hoe de as meebuigt en de banden helemaal platgedrukt worden.
Btw, als je schokdempers kiest moet je bij het kiezen van je minimale bodemvrijheid altijd rekening houden dat je banden helemaal platgedrukt worden.
Geplaatst: zo 11 jun, 2006 17:05
door SlOoT
Yamaha schreef:Dat is altijd al een probleem geweest hier, men maakt alleen maar schansen zonder landing en dan krijg je dat soort dingen
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_roll.gif)
Klopt ja. Er zijn banen met sprongen erin waar je gewoon helemaal te pletter valt
![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
Het liefst heb ik daarom ook tafel bulten of gewoon enkele sprongen die niet zo steil en je dus niet al te hoog gaat.