Pagina 1 van 3

LtZ 400

Geplaatst: wo 21 jun, 2006 18:16
door Turboy6
Hoe kan ik mijn Z 400 verlagen voor en/of achter zonder de vering aan te passen? Is dit mogelijk of niet?

Geplaatst: wo 21 jun, 2006 18:22
door peet #77
ja dat is mogelijk heb dit al eens gezien bij iemand is eigenlijk simpel gemaakt zo iets
maar waarvoor zou jij zo iets doen Dimi hij rijdt offroad quad zal rap naar de *** zijn :lol:

Geplaatst: wo 21 jun, 2006 18:57
door doubletracing
kan je een verlagingskit van durablue krijgen voor ltz?

Geplaatst: wo 21 jun, 2006 19:00
door Ralph
Durablue verlagingset is dan inderdaad het makkelijkste, dan kun je de originele veren behouden en het zooitje weer terugbouwen als je offroad gaat.

Geplaatst: wo 21 jun, 2006 19:01
door Skicks
je kan de quad paar centimeter laten zakken door de veren bijeen te drukken, en de draad verder te vijzen!

greetz,S

Geplaatst: wo 21 jun, 2006 20:05
door black warrior
Skicks schreef:je kan de quad paar centimeter laten zakken door de veren bijeen te drukken, en de draad verder te vijzen!

greetz,S

wordt je vering dan niet harder? :roll:

Geplaatst: wo 21 jun, 2006 20:19
door Turboy6
ik zou hem eigenlijk enkel achteraan willen laten zakken Peet, daar kan het geen kwaad qua bodemvrijheid, vooraan misschien niet, die verlagingskit van durablue, ken ik ni echt, heeft iemand hier wat info over?

Geplaatst: wo 21 jun, 2006 20:26
door Skicks
black warrior schreef:
Skicks schreef:je kan de quad paar centimeter laten zakken door de veren bijeen te drukken, en de draad verder te vijzen!

greetz,S

wordt je vering dan niet harder? :roll:
'05 Z heeft "verstelbare" piggybags, dan zet je die gewoon op het zachtste...

Geplaatst: do 22 jun, 2006 07:16
door p*rnstar
Skicks schreef:
black warrior schreef:
Skicks schreef:je kan de quad paar centimeter laten zakken door de veren bijeen te drukken, en de draad verder te vijzen!

greetz,S

wordt je vering dan niet harder? :roll:
'05 Z heeft "verstelbare" piggybags, dan zet je die gewoon op het zachtste...
de demping (piggybags) op het zachtste zetten heeft niets te maken met verlagen maar met demping. :lol: :evil: :lol:

Geplaatst: do 22 jun, 2006 08:48
door Skicks
p*rnstar schreef:
Skicks schreef:
black warrior schreef:
wordt je vering dan niet harder? :roll:
'05 Z heeft "verstelbare" piggybags, dan zet je die gewoon op het zachtste...
de demping (piggybags) op het zachtste zetten heeft niets te maken met verlagen maar met demping. :lol: :evil: :lol:
zeg ik toch niet? ik bedoel dat je je vering kan samenspannen, de draad verder te vijzen en eventueel die piggybags op het zachtste zetten omdat anders je veren te hard staan (door het verlagen van die draad).
of ben ik nog verkeerd? :p

Geplaatst: do 22 jun, 2006 21:06
door Turboy6
dat gaat hem ni echt veel schelen e, zou echt wel lager moeten vooral achteraan, zoals de mannen van Huevos (dvd), vind ze zo het leukste ogen en zal wel betere baanligging en zo hebben ook
Is hier echt niemand die me kan helpen?

Geplaatst: do 22 jun, 2006 21:54
door Ralph
Standaard veren op longtravel a-armen geeft veel verlaging.

Geplaatst: do 22 jun, 2006 22:42
door Skicks
Ralph schreef:Standaard veren op longtravel a-armen geeft veel verlaging.
nog goed op parcours? (ik praat over '05 veren op een Z)

Geplaatst: vr 23 jun, 2006 07:15
door Ralph
Nee dat kan je beter niet doen :)

Geplaatst: vr 23 jun, 2006 10:59
door Lewis
Skicks schreef:je kan de quad paar centimeter laten zakken door de veren bijeen te drukken, en de draad verder te vijzen!

greetz,S
dan gaat hij juist nog hoger komen , de veren ontspannen! dus de moer omhoog draaien dan zakt hij paar cm,
maar dan word ook de nuttige veerweg korter...