Vannaf hoeveel sterren een rood helmpje
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Vannaf hoeveel sterren een rood helmpje
Hej, wat ik mezelf eigenlijk afvraag:
Vannaf hoeveel berichten word er eigenlijk 1 helmpje rood?
Vannaf hoeveel berichten word er eigenlijk 1 helmpje rood?
-
- Quad Expert
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
-
- Easy Quadrider
william, ge hebt ondertussen op bijna alle laatste topics ( en ge hebt er oude bovengehaald) een bericht geplaatst.
het is niet de bedoeling van dit forum om zoveel mogelijk rode helmpjes te hebben,
het is wel de bedoeling om de mensen die vragen hebben te kunnen beantwoorden en ze verder te helpen.
dus laat al die onnodige berichten achterwege en schrijft iets als ge iets nutigs kunt vertellen of als ge de mensen echt verder kunt helpen.
Als er zo een paar mensen heel de vakantie op al die topics onnodige berichten plaatsen zullen de mod. wel hun werk hebbe om alles op te kuisen.
ge plaatst maar een bericht als ge die persoon echt kunt verder vertellen
ohja, er is hier een chat, waar je onnozel mag doen
het is niet de bedoeling van dit forum om zoveel mogelijk rode helmpjes te hebben,
het is wel de bedoeling om de mensen die vragen hebben te kunnen beantwoorden en ze verder te helpen.
dus laat al die onnodige berichten achterwege en schrijft iets als ge iets nutigs kunt vertellen of als ge de mensen echt verder kunt helpen.
Als er zo een paar mensen heel de vakantie op al die topics onnodige berichten plaatsen zullen de mod. wel hun werk hebbe om alles op te kuisen.
ge plaatst maar een bericht als ge die persoon echt kunt verder vertellen
ohja, er is hier een chat, waar je onnozel mag doen
banshee of ltr-450?
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Je "rank-image" veranderd a.d.h.v. het aantal geplaatste berichten.
Neem dit maar met een korrel zout, want vaak wordt er onnodig gereageerd. Maar dat er vaak nodig gereageerd wordt mogen we ook niet verwaarlozen.
En plak geen stempel om forumleden a.d.h.v. hun "rank-image", maar leer ze gewoon kennen a.d.h.v. wat men schrijft.
Toeschouwer 0
Quadfanaat 50
Easy Quadrider 100
Quadrider 250
Quadrunner 500
Quadracer 1000
Quad Master 1500
Quad Expert 2000
rank4: Pro Quadrider 3000
Quadverslaafde 4000
Quad Boedah 5000
Quad GOD 6000
Forum Founder
Forum Moderator
Forum Beheerder
Site Admin
Neem dit maar met een korrel zout, want vaak wordt er onnodig gereageerd. Maar dat er vaak nodig gereageerd wordt mogen we ook niet verwaarlozen.
En plak geen stempel om forumleden a.d.h.v. hun "rank-image", maar leer ze gewoon kennen a.d.h.v. wat men schrijft.
Toeschouwer 0
Quadfanaat 50
Easy Quadrider 100
Quadrider 250
Quadrunner 500
Quadracer 1000
Quad Master 1500
Quad Expert 2000
rank4: Pro Quadrider 3000
Quadverslaafde 4000
Quad Boedah 5000
Quad GOD 6000
Forum Founder
Forum Moderator
Forum Beheerder
Site Admin
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Bedankt
Jullie doen nu precies of ik zou kei graag een rood helmpje hebben
Wrm zou ik dat in godsnaam wille!
Normaal check ik gewoon elke dage even mijn reacties, maar gisteren was ik gewoon heel veel topics aan het lezen en antwoorden: plots begon ik me af te vragen: Wanneer heb je eigenlijk een rood helmpje?
Dus vroeg ik dat. Amai, da ik had gewete da gulle er zo een drama over ging make
Jullie doen nu precies of ik zou kei graag een rood helmpje hebben
Wrm zou ik dat in godsnaam wille!
Normaal check ik gewoon elke dage even mijn reacties, maar gisteren was ik gewoon heel veel topics aan het lezen en antwoorden: plots begon ik me af te vragen: Wanneer heb je eigenlijk een rood helmpje?
Dus vroeg ik dat. Amai, da ik had gewete da gulle er zo een drama over ging make