Wie vind wat van de Grizzly 700?
-
- Quad Master
Wie vind wat van de Grizzly 700?
Ik was weleens benieuwd wat jullie allemaal van de grizzly 700 vinden goede of slechte zet van yamaha? [/b][/u]
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
zeer goede zet.
Ze brengen alweer iets nieuws op de markt. ik dacht eerst dat ze gewoon een 700 gingen uitbrengen. Maar met hun stuurbekrachting gaat dit een top quad worden. Ik denk niet dat dit systeem "zuigt" hoor. Heb al een paar reviews gelezen en ze zijn er toch allemaal heel content van. natuurlijk is het iets nieuws en zal het nog enkele keren moeten aangepast worden maar het zal wel in orde komen zoals we gewoon zijn van yamaha
Ze brengen alweer iets nieuws op de markt. ik dacht eerst dat ze gewoon een 700 gingen uitbrengen. Maar met hun stuurbekrachting gaat dit een top quad worden. Ik denk niet dat dit systeem "zuigt" hoor. Heb al een paar reviews gelezen en ze zijn er toch allemaal heel content van. natuurlijk is het iets nieuws en zal het nog enkele keren moeten aangepast worden maar het zal wel in orde komen zoals we gewoon zijn van yamaha
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quad Master
waar kun je die reviews vinden? kheb er zelf 1 en ik wil weleens zien hoe anderen hem vinden hoe die rijdSebastien schreef:zeer goede zet.
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light
RHINO 660
-
- Quadrider
Of hij goed is of niet...zullen we pas weten na fatsoenlijke testen.
Bomb: 800 cc 2 cilinder
Kawa: 749 cc 2 cilinder
Polaris: 760 cc 2 cilinder
... Grizz: 700 cc ééncilinder
==> dat vind ik spijtig...
Bomb: 800 cc 2 cilinder
Kawa: 749 cc 2 cilinder
Polaris: 760 cc 2 cilinder
... Grizz: 700 cc ééncilinder
==> dat vind ik spijtig...
http://forum.extreme4x4.be - join us !
hesselink schreef:waar kun je die reviews vinden? kheb er zelf 1 en ik wil weleens zien hoe anderen hem vinden hoe die rijdSebastien schreef:zeer goede zet.
In de quad passion magazine van juli vind je en mooi review en in die van augustus word hij vergeleken met de
-polaris sportsman 800 efi
-Honda Fourtrax TRX 680 Rincon
-Suzuki 700 KIngQuad
-Can-Am Outlander 800 EFI (Bombardier)
en wie denk je dat er heeft gevonden... De yamaha grizzly. Doordat hij lichter is, de stuurbekrachtiging...
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quad Master
volgens mij moete niet te veel van die tests geloven
ge kunt het beter zelf gaan testen dan zedde zeker
ge kunt het beter zelf gaan testen dan zedde zeker
A.T.T. RACING www.attracing.be
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
-
- Quadrider
Dat is spijtig genoeg zo !Alfredo schreef:De nieuwkomer wint altijd, anders mogen ze de volgende keer niets meer testen van dat merk. Zo gaat het bij videospellen ook, een magazine krijgt enkel een reviewdisk als ze het spel minstens 80% zullen geven.
http://forum.extreme4x4.be - join us !
-
- Quadracer
zeker een goede zet van yamaha in het begin had ik ook verwacht dat ze alleen een 700 zouden uitbrengen met een nieuwe look maar ze hebben er goed werk van gemaakt
de stuurbekachting vind ik ook weer een mooie ( uitvinding op de quad ) ik heb iemand gesproken uit amerika en die heeft er 1 getest en die vond het helemaal geweldig en dat is dan vooral in 4wd en in de diff-lock hij zei dat de nieuwe grizzly 700 in zijn diff-lock net zo soepel stuurt als de oude grizzly in zijn 2wd of dit zo is zal blijken als hier op de markt is ik denk dat binnen 5 jaar alle top merken een quad hebben met stuurbekrachtiging en dan praat ik over yamaha (heeft het al ) kawasaki . suzuki . polaris . bombardier . honda ( zou er al mee bezig zijn ) we zullen zien er zullen nu nog wel wat kinderziektes in zitten maar dat zal in der loop der tijd allemaal wel weer goed komen
ik heb er 1 besteld en die zou er half augustus moeten wezen als ik hem heb ga ik hem grondig testen en dan zal ik er een revieuw over maken
Toegevoegd na 4 minuten:
hoe meer snelheid je hebt hoe minder hij gaat mee helpen
en hij vangt de schokken op tijdens het rijden dus als je bijvoorbeeld met 1 wiel een steen pakt dan krijg je geen of een mindere schok aan je stuur
de stuurbekachting vind ik ook weer een mooie ( uitvinding op de quad ) ik heb iemand gesproken uit amerika en die heeft er 1 getest en die vond het helemaal geweldig en dat is dan vooral in 4wd en in de diff-lock hij zei dat de nieuwe grizzly 700 in zijn diff-lock net zo soepel stuurt als de oude grizzly in zijn 2wd of dit zo is zal blijken als hier op de markt is ik denk dat binnen 5 jaar alle top merken een quad hebben met stuurbekrachtiging en dan praat ik over yamaha (heeft het al ) kawasaki . suzuki . polaris . bombardier . honda ( zou er al mee bezig zijn ) we zullen zien er zullen nu nog wel wat kinderziektes in zitten maar dat zal in der loop der tijd allemaal wel weer goed komen
ik heb er 1 besteld en die zou er half augustus moeten wezen als ik hem heb ga ik hem grondig testen en dan zal ik er een revieuw over maken
Toegevoegd na 4 minuten:
als je aan het stuur draaid dan gaat er een elektro motor mee helpen met sturenKortvrint schreef:Zijn er soms die wat meer uitleg kunnen geven over die stuurbekrachting? hoe werkt die juist? is het zoals een wagen?
grtz.
hoe meer snelheid je hebt hoe minder hij gaat mee helpen
en hij vangt de schokken op tijdens het rijden dus als je bijvoorbeeld met 1 wiel een steen pakt dan krijg je geen of een mindere schok aan je stuur
yamaha grizzly 700fi