Pagina 1 van 3
Polaris Outlaw met KTM motor !
Geplaatst: zo 06 aug, 2006 10:37
door SlOoT
Geplaatst: zo 06 aug, 2006 16:33
door klf300
Das een beste quad!
Zal nu cker hard vooruitgaan
Geplaatst: zo 06 aug, 2006 20:17
door FOR FUN
Ze zijn vertrokken,nog ff en ze voeren hem hier in als KTM quad.Zie ook de topic door mij geopend hier een beetje lager "KTM quads"
Geplaatst: ma 07 aug, 2006 11:29
door biestig
Heb er wel een volgens mij toch wel belangrijke vraag bij, namelijk of die motoren van KTM wel zo onderhoudsvrij zijn als bv een raptor 700 of ne z400? Denk dat daar toch meer onderhoud aan is zoals bv de 450's van honda en yamaha want da zijn dan toch ook competitiemotoren ofzo nie?
Geplaatst: ma 07 aug, 2006 11:51
door Alfredo
Dat valt nog een beetje af te wachten, omdat dit geen standaard KTM blok is (met achteruit enzo).
Geplaatst: ma 07 aug, 2006 11:53
door peet #77
als je de BL breekt heb je direct voor 2000€ aan kosten (enkel BL)
Geplaatst: ma 07 aug, 2006 12:12
door Frank MB
peet #77 schreef:als je de BL breekt heb je direct voor 2000€ aan kosten (enkel BL)
Wat is een bl?
En de outlaw zal ook wel als competitiemotor worden ingezet in de bossen. Maar met deze machine gaan doden vallen als er de 630 kit op past van een ktm 525. Vooral als recreatierijders met zo'n snelle motor voor het eerst gaan rijden. Ik vind het heel gewaagd, of de motor moet teruggeschroefd zijn dan zal het misschien meevallen.
Geplaatst: ma 07 aug, 2006 12:16
door peet #77
die 525 blok is een moord machiene als die blok niet terug geschroefd wordt gaat die vooruit gaan als een kanon
BL hoe noem je dat nu nog kan er niet op komen nu maar dat is de aandrijving van de krukas naar uw piston
Geplaatst: ma 07 aug, 2006 12:20
door Frank MB
peet #77 schreef:die 525 blok is een moord machiene als die blok niet terug geschroefd wordt gaat die vooruit gaan als een kanon
BL hoe noem je dat nu nog kan er niet op komen nu maar dat is de aandrijving van de krukas naar uw piston
Drijfstang of biele zoals jullie dat dacht ik noemen.
Geplaatst: ma 07 aug, 2006 13:50
door Ralph
Crossmotorblokken worden altijd 'teruggeschroefd' als ze een quad in gaan, neem bijvoorbeeld de YZ450F motor of de CR450R motor, allemaal tammer gemaakt. Ten tweede verlies je ook nog eens een hoop vermogen door de aandrijving en het hogere gewicht. Dus dat zal allemaal best wel meevallen.
Geplaatst: ma 07 aug, 2006 17:51
door Yamaha Grizzly 700
klopt, maar zal toch een zeer snelle machine blijven!
Geplaatst: ma 07 aug, 2006 17:57
door Kortvrint
Ralph schreef:Crossmotorblokken worden altijd 'teruggeschroefd' als ze een quad in gaan, neem bijvoorbeeld de YZ450F motor of de CR450R motor, allemaal tammer gemaakt. Ten tweede verlies je ook nog eens een hoop vermogen door de aandrijving en het hogere gewicht. Dus dat zal allemaal best wel meevallen.
Waarom doen ze dat? een quad weegt meer en ze hebben minder pk's.
Geplaatst: ma 07 aug, 2006 18:01
door peet #77
Frank MB schreef:peet #77 schreef:die 525 blok is een moord machiene als die blok niet terug geschroefd wordt gaat die vooruit gaan als een kanon
BL hoe noem je dat nu nog kan er niet op komen nu maar dat is de aandrijving van de krukas naar uw piston
Drijfstang of biele zoals jullie dat dacht ik noemen.
daar zijn we al zie ja dat bedoel ik drijfstang
Geplaatst: ma 07 aug, 2006 18:12
door Frank MB
Kortvrint schreef:Ralph schreef:Crossmotorblokken worden altijd 'teruggeschroefd' als ze een quad in gaan, neem bijvoorbeeld de YZ450F motor of de CR450R motor, allemaal tammer gemaakt. Ten tweede verlies je ook nog eens een hoop vermogen door de aandrijving en het hogere gewicht. Dus dat zal allemaal best wel meevallen.
Waarom doen ze dat? een quad weegt meer en ze hebben minder pk's.
Dat doen ze omdat er zoveel ongelukken met quads gebeuren omdat mensen de quad niet houden en eraf vallen. Als ze de quads dan nog sterker maken wat voor honda en yamaha geen probleem is dan zullen er nog veel meer ongelukken gebeuren en krijgen ze in dat rare land Amerika heel veel processen aan hun broek en dat willen ze niet.
Ik hoop maar dat ktm de motor een stuk terugschroeft anders zal het quadrijden alleen maar een slechtere naam krijgen vanwege meer ongelukken. Want veel mensen zullen zich verkijken in de kracht van zo'n blok. Wat eigenlijk weer niet zoveel is vergeleken met een 2 takt die nog veel bruter is.
Geplaatst: ma 07 aug, 2006 18:24
door Franky
...en met diezelfde motor, maar dan in een "brommer" gebeuren er dus minder ongelukken? ksnap de logica niet ze, je geeft toch zoveel gas als je zelf wilt..