Pagina 1 van 2
zeer appart
Geplaatst: di 22 aug, 2006 13:17
door epix no-fear
toen ik deze foto zag lag ik bijna achter over van mijn stoel af

Geplaatst: di 22 aug, 2006 13:35
door tointjuh
dat is de cilinder kop van een crossmoter, de exacte naam weet ik er niet van. die heeft hetzelfde blok als de blaster

Geplaatst: di 22 aug, 2006 13:36
door epix no-fear
tointjuh schreef:dat is de cilinder kop van een crossmoter, de exacte naam weet ik er niet van. die heeft hetzelfde blok als de blaster

idd ik heb nog eens wat rond gezocht na deze foto
ze hebben in die blaster het blok van een yamaha dt200 in gebouwd.
het zelfde blok aleen vloeistof gekoeld en met powervalve goed voor zo'n 31pk

Geplaatst: di 22 aug, 2006 17:10
door mr.
goed voor zo'n 31pk

hoeveel pk heeft een standaard blaster dan

Geplaatst: di 22 aug, 2006 17:41
door epix no-fear
19pk ongeveer
Geplaatst: di 22 aug, 2006 17:45
door BULLET-PROOF
yamaha tri-z schreef:19pk ongeveer
en een raptor 350 ongeveer

Geplaatst: di 22 aug, 2006 17:48
door epix no-fear
KEVIN-RAPTOR #6 schreef:yamaha tri-z schreef:19pk ongeveer
en een raptor 350 ongeveer

]
daar zijn lijsten van maar dat kan ik me zo niet herinneren
al denk ik niet dat er veel verschil zal zitten tussen de raptor 350 en de blaster
Geplaatst: di 22 aug, 2006 17:50
door BULLET-PROOF
yamaha tri-z schreef:KEVIN-RAPTOR #6 schreef:yamaha tri-z schreef:19pk ongeveer
en een raptor 350 ongeveer

]
daar zijn lijsten van maar dat kan ik me zo niet herinneren
al denk ik niet dat er veel verschil zal zitten tussen de raptor 350 en de blaster
staat ook op de papieren he ?

Geplaatst: di 22 aug, 2006 17:52
door epix no-fear
KEVIN-RAPTOR #6 schreef:yamaha tri-z schreef:KEVIN-RAPTOR #6 schreef:
en een raptor 350 ongeveer

daar zijn lijsten van maar dat kan ik me zo niet herinneren
al denk ik niet dat er veel verschil zal zitten tussen de raptor 350 en de blaster
staat ook op de papieren he ?

en ik kan dat niet weten want ik heb geen craptor 350
Geplaatst: di 22 aug, 2006 17:53
door BULLET-PROOF
yamaha tri-z schreef:KEVIN-RAPTOR #6 schreef:yamaha tri-z schreef:
daar zijn lijsten van maar dat kan ik me zo niet herinneren
al denk ik niet dat er veel verschil zal zitten tussen de raptor 350 en de blaster
staat ook op de papieren he ?

en ik kan dat niet weten want ik heb geen craptor 350
zal wel op de papieren kijke

Geplaatst: di 22 aug, 2006 18:01
door blaster200
heb je toevallig een link waar je dit van gevonden hebt? (kzal eens aan iemand vragen of die een dt 200 blokje aan kan komen zou die er gewoon onderpassen? Met een radiateur bevestiging eraan dan he)
Geplaatst: di 22 aug, 2006 18:15
door epix no-fear
blaster200 schreef:heb je toevallig een link waar je dit van gevonden hebt? (kzal eens aan iemand vragen of die een dt 200 blokje aan kan komen zou die er gewoon onderpassen? Met een radiateur bevestiging eraan dan he)
nja het is van een amerikaan
maar ik denk dat je op marktplaats of iets dergelijks gewoon een dt200 zoeken denk niet dat die zo heel duur zullen zijn.
en dan is het gewoon een bolt on eigelijk je kan hem er zo in ploffen

ff steuntjes maken voor de radiateur en gassen maar

Geplaatst: di 22 aug, 2006 20:22
door tointjuh
Geplaatst: di 22 aug, 2006 22:40
door Yamaha Grizzly 700
raptor 350 heeft 15.9 kw, dus 22 pk... tenminste, dat heeft een bruin 350, dus ik neem aan een raptor ook?!
Geplaatst: wo 23 aug, 2006 07:40
door Teunie
Warrior350 +- 18pk
Raptor350 +- 20pk
Blaster200 +- 20pk
Zo zal het ongeveer zijn, op 1 of 2 pk verschil kijken we niet he
Ze zitten dus ongeveer allemaal op 1 lijn.
Het DT200 blok heeft er meer, netzoals het RZ350 blok waarvan de Banshee is afgeleid.
Denk dat een goede wel moeilijk te vinden is, worden al lang niet meer gemaakt.
Verder heb je extra elektronica nodig voor de powervalve. Met alleen een blok ben je dus weinig, de bedrading moet erbij zitten.
Dit is het hele topic over de conversie van de Blaster:
http://www.macdizzy.com/yfsdt_2003.htm
Originele DT200
RZ350
http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_Rz350
Tot zover een stukje historie.