bestellen in buitenland
bestellen in buitenland
Graag zou ik eens willen weten aan welke extra kosten ik mij mag verwachten wanneer ik in Amerika bestel.
Btw+douane+...
Hoeveel zijn de douane kosten en is er een mogelijkheid om die niet te moeten betalen.
en ten slotte, is het wel veel voordeliger in amerika te kopen dan hier in België als je moet rekening houden met al deze exta kosten.
Ik hoop snel een antwoord te hebben
Mvg
Sébastien
Btw+douane+...
Hoeveel zijn de douane kosten en is er een mogelijkheid om die niet te moeten betalen.
en ten slotte, is het wel veel voordeliger in amerika te kopen dan hier in België als je moet rekening houden met al deze exta kosten.
Ik hoop snel een antwoord te hebben
Mvg
Sébastien
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quad Master
totaal niet intressant, ik heb bij verschillende mensen geinformeerd, en het prijsverschil is te klein om intressant te zijn. en je kunt hem ook niet op kenteken dan krijgen hier in nederland, hoe dat in belgie zit weet ik niet...
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
-
- Quad Expert
Yamaha Grizzly 700 schreef:totaal niet intressant, ik heb bij verschillende mensen geinformeerd, en het prijsverschil is te klein om intressant te zijn. en je kunt hem ook niet op kenteken dan krijgen hier in nederland, hoe dat in belgie zit weet ik niet...
hij heeft het denk ik niet over een quad maar over onderdelen.
CustomCoatingsHelvoirt
volgens mijn heeft hij over parts en spullen voor een quad niet de quad zelf.
ik heb een half jaartje terug een speciale band voor mijn auto besteld en die was 130 dollar ik moest zeg maar de gewicht betalen bij de douane en die was iets van 15 euro. maar ligt er aan wat je besteld denk ik ,want als je veel onderdelen gaat bestellen betaal je dat je wat anders betaald denk ik het is best wel raar hoe dat in werking gaat moet je even lezen bij jou douane site ik weet niet welke dat is in belgié.
ik heb een half jaartje terug een speciale band voor mijn auto besteld en die was 130 dollar ik moest zeg maar de gewicht betalen bij de douane en die was iets van 15 euro. maar ligt er aan wat je besteld denk ik ,want als je veel onderdelen gaat bestellen betaal je dat je wat anders betaald denk ik het is best wel raar hoe dat in werking gaat moet je even lezen bij jou douane site ik weet niet welke dat is in belgié.
-
- Quad Expert
is volgens mij bijna altijd interessant.
Na diverse bestellingen uit de States rekenen we als volgt: door extra taxen maar een gunstige wisselkoers komt de geadverteerde prijs vrij goed overeen met de prijs die je uiteindelijk hier in Euro zal betalen.
Kan je bovendien bekomen dat de verkoper "as gift" verstuurt, dan is het nog een heel stuk goedkoper.
Na diverse bestellingen uit de States rekenen we als volgt: door extra taxen maar een gunstige wisselkoers komt de geadverteerde prijs vrij goed overeen met de prijs die je uiteindelijk hier in Euro zal betalen.
Kan je bovendien bekomen dat de verkoper "as gift" verstuurt, dan is het nog een heel stuk goedkoper.
White LTZ-450 - powered by MSD -
yamaha tri-z schreef:Yamaha Grizzly 700 schreef:totaal niet intressant, ik heb bij verschillende mensen geinformeerd, en het prijsverschil is te klein om intressant te zijn. en je kunt hem ook niet op kenteken dan krijgen hier in nederland, hoe dat in belgie zit weet ik niet...
hij heeft het denk ik niet over een quad maar over onderdelen.
o dat is snel ik was al bezig met een andwoord toen zag ik deze staan hahahhahahahhaha
-
- Quad Master
Ja ik heb het inderdaad over stukken.
Heb juist een mailtje gestuurd naar rockymountainatv voor de verzendingskosten te vragen alsook of ze het als gift willen verzenden.
Ik was gewoon bang dat het mij evenveel als meer ging kosten met al die extra kosten die erbij komen.
Hoe gebeurd dan de betaling bij de douane. moet je tot bij hen gaan of...
mvg
Heb juist een mailtje gestuurd naar rockymountainatv voor de verzendingskosten te vragen alsook of ze het als gift willen verzenden.
Ik was gewoon bang dat het mij evenveel als meer ging kosten met al die extra kosten die erbij komen.
Hoe gebeurd dan de betaling bij de douane. moet je tot bij hen gaan of...
mvg
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
ok ok
en lopen die douane kosten soms hoog op?
en lopen die douane kosten soms hoog op?
ah ja ok. Nu ben ik mee.
Wel fré bedank voor de nuttige info.
Wel fré bedank voor de nuttige info.
Ben ik ook mee bezig heb iets in bestelling. Dealer had een bestelling van mij gelijk erbij en dus geen verzendkosten.
Het is voordeliger, maar ik wacht nu al 5 a 6 weken.
Als jij zin hebt om zo lang te wachten. Ik baal er echt van want ze zeiden toen binnen nu en drie weken.
Als jij zin hebt om zo lang te wachten. Ik baal er echt van want ze zeiden toen binnen nu en drie weken.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
-
- Quad Expert
gareth schreef:Ben ik ook mee bezig heb iets in bestelling. Dealer had een bestelling van mij gelijk erbij en dus geen verzendkosten.
als ze het met de boot versturen kan het 7 tot 8 weken duren met het vliegtuig gaat sneller aleen dan is het wel een stuk duurder
CustomCoatingsHelvoirt