Teller defect
Teller defect
http://img131.imageshack.us/img131/9162/tellernp8.jpg
Ineens deed die het niet meer. Hij staat nog wel aan maar teller blijft op 0 staan.
Hoe zit die teller aangesloten niet op het wiel met een sensor of wel?
Misschien dat iemand mij kan vertellen wat er kapot kan zijn en hoe dit zit aangesloten?
Alvast bedankt.
Ineens deed die het niet meer. Hij staat nog wel aan maar teller blijft op 0 staan.
Hoe zit die teller aangesloten niet op het wiel met een sensor of wel?
Misschien dat iemand mij kan vertellen wat er kapot kan zijn en hoe dit zit aangesloten?
Alvast bedankt.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
HEE das mijn teller
lol
Ik had dat ook ...
check ff je achtertandwiel of je sensor (magneet) nog aan je tandwiel zit...
bij deed hij het ook van het een op het andere moment niet meer.
wat bleek ik was tijdens het crossen mijn magneetje verloren.
Ik heb een ander magneetje op de plaats van het orgineel geplakt op mijn tandwiel en hij doet het weer prima
Ik had dat ook ...
check ff je achtertandwiel of je sensor (magneet) nog aan je tandwiel zit...
bij deed hij het ook van het een op het andere moment niet meer.
wat bleek ik was tijdens het crossen mijn magneetje verloren.
Ik heb een ander magneetje op de plaats van het orgineel geplakt op mijn tandwiel en hij doet het weer prima
Hahahah ja klopt effe gauw jouw foto gepikt.
Oh op je achtertandwiel. Aan de rechterkant van het tandwiel van achteraf gezien. Sensor zit dan op je achterbrug of niet. Waarmee zet jij dat magneetje dan weer vast.
Alvast bedankt.
Oh op je achtertandwiel. Aan de rechterkant van het tandwiel van achteraf gezien. Sensor zit dan op je achterbrug of niet. Waarmee zet jij dat magneetje dan weer vast.
Alvast bedankt.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Ja aan de rechterkant.
als het goed is zie je ergens op je tandwielspaak een gaatje of schroefje wat niet echt op zijn plek is t.o.v. de rest van het tandwiel(je vindt er nergens anders 1)
hieraan heeft je magneetje gezeten.(het orgineel is een staaf magneetje met een plastic huisje.)
Ik heb op dezelfde hoogte een klein magneetje vastgelijmd met montagelijm en daarna omspannen met 2 tie-raps.
de ontvanger staat inderdaad op je achterbrug.
is een zwart dopje wat naar de linkerkant gericht staat met daaraan een draadje wat via je achterbrug wegloopt.
Ik weet niet hoe dicht je ontvanger tegen je tandwiel staat,hou hier rekening mee met het plaatsen van een nieuw magneetje dat hij wel langs je ontvanger loopt. en niet ertegen
Bij mij zit er een behoorlijk stuk tussen magneet en ontvanger dus je hoeft niet bang te zijn dat de ontvanger geen signaal zal krijgen.
als je goed naar je ontvanger kijkt kan je zien dat je die dichterbij en verderaf van het magneetje kan stellen.
ik heb niet hoeven stellen dus neem aan dat jij dat ook niet hoeft als je nog niets veranderd hebt.
veel suc6
als het goed is zie je ergens op je tandwielspaak een gaatje of schroefje wat niet echt op zijn plek is t.o.v. de rest van het tandwiel(je vindt er nergens anders 1)
hieraan heeft je magneetje gezeten.(het orgineel is een staaf magneetje met een plastic huisje.)
Ik heb op dezelfde hoogte een klein magneetje vastgelijmd met montagelijm en daarna omspannen met 2 tie-raps.
de ontvanger staat inderdaad op je achterbrug.
is een zwart dopje wat naar de linkerkant gericht staat met daaraan een draadje wat via je achterbrug wegloopt.
Ik weet niet hoe dicht je ontvanger tegen je tandwiel staat,hou hier rekening mee met het plaatsen van een nieuw magneetje dat hij wel langs je ontvanger loopt. en niet ertegen
Bij mij zit er een behoorlijk stuk tussen magneet en ontvanger dus je hoeft niet bang te zijn dat de ontvanger geen signaal zal krijgen.
als je goed naar je ontvanger kijkt kan je zien dat je die dichterbij en verderaf van het magneetje kan stellen.
ik heb niet hoeven stellen dus neem aan dat jij dat ook niet hoeft als je nog niets veranderd hebt.
veel suc6
He oke weet nu denk wat me ontvanger is. Dacht altijd al wat dat ding op me achterbrug deed wat half geplakt zat. Misschien zit ontvanger niet goed meer.
he bedankt man. Ga morgen effe kijken.
he bedankt man. Ga morgen effe kijken.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450