Pagina 1 van 2

[update] Foto's Beach Cross Berck

Geplaatst: wo 04 okt, 2006 13:55
door No Limit W-tec
http://richard.ade.free.fr/20060930/

Man man wat een mooie foto's !

Afbeelding

Re: Foto's Beach Cross Berck

Geplaatst: wo 04 okt, 2006 17:03
door mr.
idd :knikduim:

Geplaatst: wo 04 okt, 2006 17:23
door Quadracer 74
Zalige foto's
Kzit hier echt te watertanden é.

Geplaatst: wo 04 okt, 2006 19:12
door Frank MB
Zijn dat echte gouden hendels :buig: Beringer dat is mooi spul :duivel3:

Geplaatst: wo 04 okt, 2006 19:19
door Yamaha Grizzly 700
goh super fotos. :o

Geplaatst: wo 04 okt, 2006 19:34
door No Limit W-tec
Frank MB schreef:Zijn dat echte gouden hendels :buig: Beringer dat is mooi spul :duivel3:
Niet echt maar kosten bijna zoveel als echt goud...

Geplaatst: do 05 okt, 2006 09:23
door Vyrena
Dikke pics :D

Geplaatst: do 05 okt, 2006 10:40
door bertmat
Het is toch een beetje spijtig om te zien dat die quad blijkbaar ook enkel gemaakt is voor gouden piloten die geen enkel stuurfoutje maken...

Het ziet er inderdaad mooi uit en het werkt ook effectief goed, dat materiaal van Beringer, maar het risico op breuk ziet er mij toch schrikwekkend groot uit...

Nuja, jullie weten ook wel wat jullie doen zeker.

By the way, inderdaad, mooie fotoverzameling.

Geplaatst: do 05 okt, 2006 12:38
door No Limit W-tec
Bert, moet zeggen, heb zaterdag crashbestendigheid getest, resultaat : piloot gekwetst, pees van schouder gescheurd waarschijnlijk, operatie en 3 maand out...

Beringerpomp was perfect. Wat betreft dat reservoirtje, staat op alu plaatje dat makkelijk plooit (en terugplooit) maar ideaal is op harde veer monteren zodat het kan bewegen.

Dit is de 14 mm pomp omdat er op de W-tec 8 pistons te bedienen zijn. Heb echter gezien dat Gomes toch met de 12 mm rijdt met geïntegreerd reservoir. Ga ik ook eens testen om te zien of dat werkt, zou idd veiliger zijn (14 mm niet verkrijgbaar met intern reseroir).

Geplaatst: do 05 okt, 2006 13:13
door bertmat
Tja Nikolas, er zijn natuurlijk verschillende crashtestmogelijkheden hé, faktor geluk (of ongeluk) speelt ook mee denk ik!

Eigen ervaringen: (met moto dan)

1° mogelijkheid: piloot in de prak en moto ongedeerd
2° mogelijkheid: moto in de prak en piloot ongedeerd (spijtig genoeg groeien plastiek en metaal niet vanzelf terug aan moto)

Als Gomes met 12mm rijdt zal dat toch niet zonder reden zijn denk ik!

En dan nog een kleine bedenking: dat je de 14mm zou willen gebruiken voor bvb supermotard, OK, maar voor crossen op zandbanen, ?, wie is zo'n "gouden" piloot dat ie op een zandbaan de perfecte doseerbaarheid van z'n voorrempomp in twijfel trekt?

Dit zijn uiteraard allemaal eigen meningen hé

Toegevoegd na 2 minuten:

Nog vergeten:

worst case scenario: moto én piloot in de prak

Geplaatst: do 05 okt, 2006 13:32
door No Limit W-tec
bertmat schreef:En dan nog een kleine bedenking: dat je de 14mm zou willen gebruiken voor bvb supermotard, OK, maar voor crossen op zandbanen, ?, wie is zo'n "gouden" piloot dat ie op een zandbaan de perfecte doseerbaarheid van z'n voorrempomp in twijfel trekt?
Ja Beringer was ook bedoeld voor harde banen, niet speciaal voor de zandbanen, in 't zand moet je je der gewoon in gooien hé.

Geplaatst: do 05 okt, 2006 16:42
door Frank MB
No Limit YFZ schreef:
bertmat schreef:En dan nog een kleine bedenking: dat je de 14mm zou willen gebruiken voor bvb supermotard, OK, maar voor crossen op zandbanen, ?, wie is zo'n "gouden" piloot dat ie op een zandbaan de perfecte doseerbaarheid van z'n voorrempomp in twijfel trekt?
Ja Beringer was ook bedoeld voor harde banen, niet speciaal voor de zandbanen, in 't zand moet je je der gewoon in gooien hé.
Voor pdv en dat soort banen is het wel handig om een goede voorrem te hebben, anders is het snel gedaan met je. Ik ben ook nog aan het zoeken naar een goede pomp.

Geplaatst: do 05 okt, 2006 17:56
door No Limit W-tec
Naar mijn mening kun je echt niets beter vinden dan de Beringer. Op W-tec zit nu Brembo en is ook wel heel goed, beter dan de Magura die er vroeger op zat.

Geplaatst: do 05 okt, 2006 20:49
door Vyrena
Brembo`s ben ik heel tevreden over :duimhoog:

Geplaatst: vr 06 okt, 2006 08:44
door Mika
Schitterende plaatjes!

Even ter infomatie, ik heb een Braking hendel met een vast reservoir op mijn W-Tec (ook 2 maal 4 pistons) en die werkt prima! :duimhoog:

En waarschijnlijk heb ik nog niet de helft betaald van zo'n Beringer exemplaar...