weer een aanval op de quad industrie
-
epix no-fear
- Quad Expert

weer een aanval op de quad industrie
CustomCoatingsHelvoirt
-
Ivoman #7
- Quad Expert

- Contacteer:
http://www.geraldoatlarge.com/blog.php
't Is wel waar dat ge soms mannekes van 10-13 jaar op nen yfz ziet rijden in de VS. Allez, dat heb ik al op filmkes gezien.
Hoe dan ook; mochten ze daar de wetgeving veranderen omtrent de leeftijd. Je zal er nog steeds 10-13 jarige kinderen met een yfz zien rijden...
Ik zie het niet als een bedreiging. Eerder een poging tot stopzetten van zovele kwetsures bij jonge mensen, met resultaat dat het aantal kwetsures gewoon verminderd.
Nergens om schrik voor te hebben, in mijn ogen. 't Gaat om veiligheid. Zoalng ze maar enkel regels strikter maken en niet het HELE gebeuren afschaffen.
't Is wel waar dat ge soms mannekes van 10-13 jaar op nen yfz ziet rijden in de VS. Allez, dat heb ik al op filmkes gezien.
Hoe dan ook; mochten ze daar de wetgeving veranderen omtrent de leeftijd. Je zal er nog steeds 10-13 jarige kinderen met een yfz zien rijden...
Ik zie het niet als een bedreiging. Eerder een poging tot stopzetten van zovele kwetsures bij jonge mensen, met resultaat dat het aantal kwetsures gewoon verminderd.
Nergens om schrik voor te hebben, in mijn ogen. 't Gaat om veiligheid. Zoalng ze maar enkel regels strikter maken en niet het HELE gebeuren afschaffen.
-
epix no-fear
- Quad Expert

wat daar staat klopt helemaal ivoman.
maar het is niet de schuld van de merken die quads maken.
het ligt aan de ouders die hun kind zonder ervaring op een te grote quad zetten.
quad zijn NIET gevaarlijk als je weet wat je doet.
veel mensen zien het als speelgoed en rommelen zomaar wat aan waardoor ongelukken gebeuren
maar het is niet de schuld van de merken die quads maken.
het ligt aan de ouders die hun kind zonder ervaring op een te grote quad zetten.
quad zijn NIET gevaarlijk als je weet wat je doet.
veel mensen zien het als speelgoed en rommelen zomaar wat aan waardoor ongelukken gebeuren
CustomCoatingsHelvoirt
-
epix no-fear
- Quad Expert

-
Meeki
- Quadrider

- Contacteer:
ja ze moete die "mennekes"van 17 niet op een quadzilla zette levensgevaarlijk 
Fun is not a straight line
Member of Erasmus NL
Sponsord by: Car Electronics Uden
http://www.car-electronics.nl
http://Quadfoto.spaces.live.com
Member of Erasmus NL
Sponsord by: Car Electronics Uden
http://www.car-electronics.nl
http://Quadfoto.spaces.live.com
-
epix no-fear
- Quad Expert

-
bigfoot47
- Quadfanaat

Kijk ik ben 28 en heb nooit op een quad gereden. maar zou de macht hebben om een zwaar machine in bedang te kunnen houden.
Maar ik ben nu ook maar begonnen met een blastertje. en rijd er nu 3 maanden bij. Heb zelf gezegt ga eerst leren goed over weg te kunnen met een lichter machientje en dan pas over te gaan naar een zwaarder model. zo als ik al zij heb hem 3 maanden en heb al meer dan 1000km gereden dus al wat ervaring er mee, maar sta toch nog versteld wat de machine nog allemaal kan .
Maar ik ben nu ook maar begonnen met een blastertje. en rijd er nu 3 maanden bij. Heb zelf gezegt ga eerst leren goed over weg te kunnen met een lichter machientje en dan pas over te gaan naar een zwaarder model. zo als ik al zij heb hem 3 maanden en heb al meer dan 1000km gereden dus al wat ervaring er mee, maar sta toch nog versteld wat de machine nog allemaal kan .
-
rappy 700 rijder
- Quadrunner

- Contacteer:
halloyamaha tri-z schreef:en ook hier zijn kinderen die op een veel te grote quad rijden.
ik kan me op het euro quad weekend ook nog menig kind herinneren dat zonder helm op een ltr450 of andere zware quad voorbij kwam gestuift
hier ben ik het niet helemaal mee eens ik rij op het moment op een raptor 700 en ik ben 13,en ik heb nog geen ongeluk gehad (ik trap hem echt wel op zijn staart hoor
ook heb ik op vorige quads nog geen ongeluk gehad.
volgens mij licht het er gewoon aan hoever je met jezelf en de quad kan gaan.
gr
friso
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
-
Yamaha Grizzly 700
- Quad Master

-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
en dan, ik en men zus kunne met de auto rijden vanaf we 8jaar waren, nog nooit iets voorgehad buiten is over een vogel en de afrijzer gereden.jirre schreef:ik vind toch dat je zo jong mannetjes niet op zo een grote quad zetten.
is gelijk aan een 11 jarige effe je auto aan uitlenen.
je kan geluk hebben dat hij heel blijft
of je kan hem in stukjes terug krijgen.
het is en blijft onverantwoord
het gaat erom HOE je ermee omgaat