Polaris vs competitie
Polaris vs competitie
http://www.polarisindustries.com/OffRoadReality/
Uiteraard weet je wie alle onderdelen wint, maar toch interessant om te bekijken.
Uiteraard weet je wie alle onderdelen wint, maar toch interessant om te bekijken.
Maar niet getest om circuit en denk dan toch dat die niet goed presteerd.
Testen die ze doen zijn op ruw terrein waar je eerder met je utility gaat rijden.
Is die nou echt sneller op het rechte stuk.
Maar door die aparte vering blijven wel alle 2 de banden beter op de grond. Maarja als je de raptor 700 verbreed blijft die ook beter met beide banden op de grond.
Ik vind het meer een utility.
Testen die ze doen zijn op ruw terrein waar je eerder met je utility gaat rijden.
Is die nou echt sneller op het rechte stuk.
Maar door die aparte vering blijven wel alle 2 de banden beter op de grond. Maarja als je de raptor 700 verbreed blijft die ook beter met beide banden op de grond.
Ik vind het meer een utility.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Ziet er anders wel overtuigend uit
----->kawasaki klf 300 B<-----
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
-
- Quadracer
- Berichten: 1469
- Lid geworden op: vr 27 mei, 2005 16:42
- Locatie: holland
Die testen met snelheid zijn bullshit. Lijkt er ook op of die met die predator meer gas geeft.
ik denk met jumps dat die predator dan een beetje raar in veerd achter als je schuin neerkomt.
ik denk met jumps dat die predator dan een beetje raar in veerd achter als je schuin neerkomt.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
Ik had het vooral over de 4x4 quads en Can-Am zit daar wel tussen (Outlander Max). Daarbij merk je toch dat qua standaard features, Polaris telkens een stapje voor heeft.
In de vergelijkende test met de Outlaw is het toch logisch dat hij wint? Daar draait het principe van IRS net om, sneller en comfortabeler over oneffen terein rijden. Natuurlijk doen ze geen test op een parcours, want de Outlaw werd nooit gemaakt met die gedachte. Het zou ook maar vreemd zijn, moest hij daar tegen een YFZ winnen.
In de vergelijkende test met de Outlaw is het toch logisch dat hij wint? Daar draait het principe van IRS net om, sneller en comfortabeler over oneffen terein rijden. Natuurlijk doen ze geen test op een parcours, want de Outlaw werd nooit gemaakt met die gedachte. Het zou ook maar vreemd zijn, moest hij daar tegen een YFZ winnen.
Outlaw 500
Heb nu op de outlaw gereden, en moet zeggen dat het wel een zeer comfortabele machine is. Is ook super voor het rijden op de weg.
Maar blijf het wel wennen dat de quad zelf een beetje scheef gaat in de bocht en dat de wielen aan de grond blijven.
Maar kan niet bedenken om een betere manier door het bos te rijden op een sportieve machine.
Maar blijf het wel wennen dat de quad zelf een beetje scheef gaat in de bocht en dat de wielen aan de grond blijven.
Maar kan niet bedenken om een betere manier door het bos te rijden op een sportieve machine.
das nietwaar wat je zegtgareth schreef:Maar niet getest om circuit en denk dan toch dat die niet goed presteerd.
Testen die ze doen zijn op ruw terrein waar je eerder met je utility gaat rijden.
Is die nou echt sneller op het rechte stuk.
Maar door die aparte vering blijven wel alle 2 de banden beter op de grond. Maarja als je de raptor 700 verbreed blijft die ook beter met beide banden op de grond.
Ik vind het meer een utility.
de onafhankelijke achtervering is echt wel een verschil dan een as
op een zandweg met wa hobbels en putten voel je echt wel het verschil en kom je er toch iets sneller door
en als de quad nu verbreed is of niet je zult het verschil altij wel blijve voelen
Toegevoegd na 48 seconden:
dat is bij elk merk zo ...yamahakodiak schreef:ik weet zonder op die link te klikken al hoe die test is altijd het zelfde bij polaris
ze komen er altijd als beste uit
A.T.T. RACING www.attracing.be
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton