Quad informatie wie kan me daar bij even helpen.

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...

Wat is jou favorite merk Quad

Yamaha
23
59%
Honda
4
10%
Kawasaki
3
8%
of andere
9
23%

Totaal aantal stemmen: 39

Jay-B
Toeschouwer
Toeschouwer

Quad informatie wie kan me daar bij even helpen.

Bericht door Jay-B »

Ik wil even een paar dingen weten ik ben een jongen uit Nederland van 16 jaar oud dit jaar nog 17 maar ik wil graag een Quad aanschaffen en ik heb op een ander forum gelezen dat 50 CC beter niet kan doen omdat je daar snel te groot voor bent en ik wil hem voor school en vrijetijd gebruiken en daarna ook voor mijn vrijetijd als ik 18 jaar bent.

Ik weet zo wel dat niet alle quads op de openbare weg mogen maar ik weet niet of je voor alle quads een kenteken kan krijgen.

Wat is eigenlijk voor mij leeftijd de beste CC Quad en dat ik toch op de openbaren weg mag.\

OP me 18de wil ik er ook mee gaan stunten heel misschien.

Welk rijbewijs heb je er voor nodig

hartelijk bedankt voor de hulp:)
wally
Quadracer
Quadracer

Bericht door wally »

rijbewijs b, om te crossen een yamaha blaster. 200cc 2 takt of een yamaha raptor 350 4-takt. leuke beginners quads en zeer betrouwbaar.
hmmmmmm. eat me..
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

of een warrior die zijn niet meer zo duur = 4takt 350cc
Jay-B
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Jay-B »

Dus ik mag als 16 jarige een 320 cc op openbare weg rijden

ik ga zo ie zo voor Yamaha omdat ik dat een vertrouwt merk vind met Motor me pa heeft Yamaha R1 SP
en de Raptors zien er zeker master uit
Kevin-Raptor je Quad is zeker cool 8)
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Jay-B schreef:Dus ik mag als 16 jarige een 320 cc op openbare weg rijden

ik ga zo ie zo voor Yamaha omdat ik dat een vertrouwt merk vind met Motor me pa heeft Yamaha R1 SP
en de Raptors zien er zeker master uit
Kevin-Raptor je Quad is zeker cool 8)
als 16 jarige mag niet met een zoals jij zegt 320cc op de baan ! :wink:
enkel zoals ze zeggen een bromfiets quad en dat is 50cc :wink:

dank u voor de reactie op mijn quad! :duimhoog:
Jay-B
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Jay-B »

;) ben je eigenlijk vaak aan gehouden voor controlle op het aantal cc Kevin-Raptor
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Zet het nou maar uit je hoofd dat je met meer dan 50cc de weg op kan op je 16e of 17e. Wacht maar tot je een rijbewijs hebt, tegen die tijd is er misschien wel een nieuw model of zijn er genoeg 2e hands modellen verkrijgbaar. Tenzij je hem nu al wilt gebruiken voor vrijetijd.
Twan #33
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Twan #33 »

het gaat zich niet voor het aanhouden voor cc's maar over de risico's die er aan kleven als je bijvoorbeeld iemand invalide rijd, je krijgt niks uitbetetaald.
En je kunt de rest van je leven geld dokken aan die persoon.

Beste is of te wachten tot je 18e en dan een quad kopen, of nu een kopen van 200cc of hoger en zo lang op cross terreinen gebruiken.
Ik heb ook zo'n 50cctje, maar ik doe hem nou weh gewoon omdat je telkens tegen het fijt aan lopt dat je te weinig power hebt om verschillende dingen te doen.
Check my project here HERE
And find all pictures HERE

www.quadclub.nl

SHE SUCKS GAS AND HOULS ASS
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Aeon Lim schreef:het gaat zich niet voor het aanhouden voor cc's maar over de risico's die er aan kleven als je bijvoorbeeld iemand invalide rijd, je krijgt niks uitbetetaald.

Beste is of te wachten tot je 18e en dan een quad kopen, of nu een kopen van 200cc of hoger en zo lang op cross terreinen gebruiken.
Ik heb ook zo'n 50cctje, maar ik doe hem nou weh gewoon omdat je telkens tegen het fijt aan lopt dat je te weinig power hebt om verschillende dingen te doen.
dat is juist ja , aanhouden heeft daar niks mee te maken! :wink:
Jay-B
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Jay-B »

Aeon Lim schreef:het gaat zich niet voor het aanhouden voor cc's maar over de risico's die er aan kleven als je bijvoorbeeld iemand invalide rijd, je krijgt niks uitbetetaald.

wat voor 50 cc quad heb je dan een Yamaha Raptor

ik vind zelf die Yamaha Raptor 50 niet zo, kijk al sta je er recht voor dan vind ik hem lelijk maar bij de hogere versies is hij wel mooier de breedere ophang van de wielen maar zo ie zo wacht ik maar even met kopen dan van een quad maar het zo dus wel kunnen met meer cc op de weg maar op eigen risico dar komt het op neer
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

Mijn adly is te koop is de grootste brom quad die er is. Met nederlands brommer kenteken. 5486 kilometer .En kost nu 1700 ipv 2650 nieuw dus dan hou je ook geld over voor te sparen voor je raptor. Want onder de 18 lukt het je gewoon niet om op de weg te rijden met meer dan 50cc wat ralph al zij :)
2017 raptor 700 SE
Jay-B
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Jay-B »

heb je misschien een foto van je Quad
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

ja bij quad van de maand november staat hij http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=14320 het is die geel met zwarte!
2017 raptor 700 SE
Jay-B
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Jay-B »

ZIET ER NOG BEST STRAK UIT(h)
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

ja he en hij is grooter dan een raptor 80 ongeveer net zo groot als een 660 aleen wel met 50 cc en ken je nog goed tunen zeggen ze maar daar ga ik geen geld meer aan uitgeven want ik ga een banshee halen dus als je hem wilt koopen hoor ik het wel ik verkoop hem voor 1900 maar nu nog maar voor 1700 :shock:
2017 raptor 700 SE
Plaats reactie