t-shirts
-
- Quadrunner
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Racerke heeft afgehaakt, dus ga ik het terug in handen nemen. Als puntje bij paaltje komt is de hele discussie voor niets geweest. Komt binnenkort meer info. Definitief ontwerp is al klaar, heb ik ontvangen van quadgirl.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Ohnee, ge meent da ofwa? Al dieje tralala voor niks. Al maar chance da ik het dan naar u heb gestuurd eh Nikolas. Ge weet, ast er nog iets veranderd moet worden ofzo of aangepast worden, ge hebt mijn gegevens...No Limit YFZ schreef:Racerke heeft afgehaakt, dus ga ik het terug in handen nemen. Als puntje bij paaltje komt is de hele discussie voor niets geweest. Komt binnenkort meer info. Definitief ontwerp is al klaar, heb ik ontvangen van quadgirl.
@ No Limit YFZ
moet ik het regelen voor de t-shirts.
mijn vriendin der werkgever heeft ook een drukkerij en ik kan het deze week nog hebben als je het wil.
dan moet je alleen maar zeggen hoeveel,kleur en welke logo enz enz dan kan ik het gelijk laten drukken.
sorrie dat ik dit gaat zeggen maar voor mijn duurt het een beetje lang. stuur maar een pb
moet ik het regelen voor de t-shirts.
mijn vriendin der werkgever heeft ook een drukkerij en ik kan het deze week nog hebben als je het wil.
dan moet je alleen maar zeggen hoeveel,kleur en welke logo enz enz dan kan ik het gelijk laten drukken.
sorrie dat ik dit gaat zeggen maar voor mijn duurt het een beetje lang. stuur maar een pb
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Zijn nog an het kijken voor reknr op om te storten. Van zodra dat in orde is kan besteld worden, nog effe geduld
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be